Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Empty927 uživatel Ve hře: Aplahonta, J3w_Empty9, SK | Pokud rozklikne pár z prvních obrázků v tom souboru tak se zasměje a vymaže.. tak sem to udělal já |
---|---|
# 16.10.2017 16.12 | |
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | Hoši díky, postnul jsem špatný soubor http://imgur.com/a/aWkZa |
# 16.10.2017 16.31 | PLS škodí zdraví! |
Miami uživatel Ve hře: yoyo | podle me by to mohlo byt vic mobilnejsi, libovolne posouvatelny. pokud nebude nekdo rychlejsi, zkusil bych vecer zhotovit navrh. necekejte nic prevratnyho, ale s illustratorem pracuju na podobny princip tehle veci. |
# 16.10.2017 17.23 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | http://www.chmatakov.cz/img/ch2a.PNG http://www.chmatakov.cz/img/ch2b.PNG Jsou to 8 let starý screeny, tak se chci Gizi zeptat, jestli to ve 2 zůstalo nebo jsi to předělával |
# 16.10.2017 17.36 | |
Gizmo autor hry | Santea: není to tam, CH2 je teď psané úplně od začátku, a navrženo jinak. Server ani klient nemá nic společného s kódem CH1.5 nebo tehdejší verzi CH2. |
# 16.10.2017 19.06 | |
Ar[a]Sh uživatel Ve hře: Ar[a]Sh | Gizi smím-li se zeptat, už máš v hlavně nějaké předběžné datum officialního spuštění nového servru CH2? A zda-li i web bude úplně nový. Jinak klobouk dolů před tvojí tvorbou, diky |
# 16.10.2017 21.30 | Posiluj svoje myšlení. Dokážeš všechno co chceš. Protože to víš. A to je víc. Vyšší vždycky bere. Žít, to je nejvzácnější věc na světě, neboť většina lidí jenom existuje. Oscar Wilde |
Miami uživatel Ve hře: yoyo | tak ohledne toho panelu, prisel jsem pred pul hodkou domu, takze jsem na rychlo udelal nejakej navrh. muze bejt? samozrejme bych tam ostatni veci, ktere by byly pridany dodal. jde jen o zanovni panel pro test verzi. kdybych tam tedy mel neco dodelat, tak mi pisni a ja ti to cely nasledne poslu. jestli je to blby, tak to proste ignoruj http://www.postimg.cz/i/kMW94 |
# 16.10.2017 21.45 | |
Bionicle19_Obnova autor hry | jednoduché a velmi pěkné |
# 16.10.2017 22.03 | |
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | ok miami, smekám, to tvoje je luxusní, s tím svým se jdu zahrabat |
# 16.10.2017 22.26 | PLS škodí zdraví! |
Pluto! uživatel Ve hře: Pluto. ; Froviel | Miami, máš to pěkné. Jen si myslím, že obdélník ve kterém jsou napsány "schopnosti" je nakřivo. Sorry za rejpnutí ale vidím to tam |
# 16.10.2017 22.42 | BŮH |
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | Je to pěkné, ale na mě to působí až moc dětinsky. Začíná se z toho stávat pomalu omalovánka |
# 17.10.2017 0.39 | Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
Miami uživatel Ve hře: yoyo | jasne, ono to bylo vice mene ucelem, ale asi mas pravdu |
# 17.10.2017 7.09 | |
Slaeer uživatel | yoyo abych pravdu řekl ta tvoje tabulka se mi moc líbí, a měl sem rozpracované něco co se té tabulce hodně podobá Ale chtěl bych zmínit že v minulosti CH2 tabulka na skilly vypadala nějak takhle: http://jpeg.cz/images/2017/10/06/dovednosti.png Ale pěkný to je néžene. |
# 17.10.2017 7.19 | |
Gizmo autor hry | Slaeer: ale to byla tvorba postavy, ne paperdoll (menu postavy). miami: ano, něco takového - ale je tam třeba více grafických prvků, a to je vždy problém. Někde mám od Flyboje ještě ikony skillů (bojové, magické atd). |
# 17.10.2017 7.37 | |
Gizmo autor hry | Update: - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. -přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). |
# 17.10.2017 18.04 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.