Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ShockWaveCZ uživatel | stánek je hovadina, ale něco na styl trhu (AH ve wowu) by mohlo bejt fajn |
---|---|
# 14.10.2017 1.42 | |
Gizmo autor hry | Update: -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). Pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. Test běží - jsou nutné nové účty. www.chmatakov.cz/CH2a39.exe - klient v 12:35 |
# 14.10.2017 12.26 | |
yaakub uživatel | když utočím na rybáka tak mu po 40 kliknutích sekera nedala ani jednou dmg ( bud jsem byl ultra unlucky, nebo ho nejde zasáhnout sekerou, nedělala ani animaci sekání, pouze akční tlačítko se používalo, jinak na normal hráče jde vpořádku) |
# 14.10.2017 15.10 | |
Gizmo autor hry | Pokud se nehýbala, tak jsi byl nejspíše daleko a psalo ti to hlášku "Mimo dosah". Ale prověřím. TEST OFF |
# 14.10.2017 16.32 | |
Gizmo autor hry | Opraveno, server online. |
# 14.10.2017 19.00 | |
Gizmo autor hry | Update. -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -efektivnější přenos dat www.chmatakov.cz/CH2a40.exe
|
# 15.10.2017 13.58 | |
Pluto! uživatel Ve hře: Pluto. ; Froviel | Omlouváme se, požadovaná stránka nebyla nalezena. Pokud jste adresu zadali ručně, překontrolujte si ji prosím. Jestliže jste klikli na odkaz na tomto webu a objevila se Vám tato chyba, kontaktujte prosím administrátora s podrobnostmi (umístění nefunkčního odkazu). Gizmo, ten odkaz nejde otevřít. Opravil bys to ? |
# 15.10.2017 14.07 | BŮH |
Gizmo autor hry | Opraveno, překlep v souboru.. www.chmatakov.cz/CH2a40.exe
|
# 15.10.2017 14.48 | |
Bionicle19_Obnova autor hry | Rybákův útok je opravdu velmi rychlý, zvlášť když se ho člověk snaží zabít sekerou. |
# 15.10.2017 15.37 | |
Gizmo autor hry | Dnes poslední update - přidána lahev many, u Celestýna. www.chmatakov.cz/CH2a43.exe
|
# 15.10.2017 17.37 | |
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | Ještě se chci zeptat, jestli už je hotové menu, které ukazuje skilly, manu, peníze, náboje atd? Popř jak se zapne |
# 16.10.2017 12.30 | PLS škodí zdraví! |
Gizmo autor hry | Update - dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. Kartinek: není, chybí grafika |
# 16.10.2017 13.09 | |
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | Kdysi jsem nakreslil něco takového, třeba alespoň jako prozatimní
|
# 16.10.2017 14.10 | PLS škodí zdraví! |
Gizmo autor hry | Z práce se tam nedostanu, podívám se večer. |
# 16.10.2017 15.50 | |
Broot uživatel | Šetři mu čas a pošli jen to co chceš ukázat ... Hledat to v tom braku nikdo po 3 obrázku chtít nebude.. nic ve zlém samozřejmě, ne vše je odpad... třeba ta sekera je dobrá |
# 16.10.2017 16.08 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.