Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 5 6 712 13 14 15 16

MorfeusCZ
uživatel
Obrázek
Ve hře: Morfeus
SZ
Gizi, šel jsem na svůj starej acc a teď jsem se objevil na vodě... Nevíš co s tím?
# 5.10.2017 21.41
 
Gizmo
autor hry
SZ
Založit nový, je jiná mapa. Test skončil, tak snad zítra či o víkendu.
# 5.10.2017 21.43
 
koly aneb qqqqqq
uživatel
Obrázek
Ve hře: Koly
SZ
Nějaké plány na mobilní appku dokud je vývoj v brzkém stádiu?
# 5.10.2017 21.48
Zde je místo pro vaši reklamu.
Obrázek
Chmatákov prodán
Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ
koly: ne, portování nemá moc smysl, vše by se muselo dělat znova-jinak kvůli mobilním zařízením.
# 6.10.2017 8.31
 
Persizc
správce hry
SZ
Pěkná práce.
Navrhnul bych, aby měli některé skupiny předmětů různé atributy, které by se daly časem měnit/ vylepšovat skrze questy, nebo speciální předměty. U zbraní třeba vyšší odolnost vůči poškození, rychlost střelby, poškození, šance na krit. zásah atd.
Dále také možnost, že by po zabití z hráče nevypadly předměty nasezené na sobě či v inventáři v různých závislostech, například při dobré karmě či hodnosti, nebo například podle toho, v jaké lokalitě se hráč nachází nebo podle herního času noc/den.
# 6.10.2017 14.43
 
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
Dobré by možná i bylo.. kdyby se nevybíralo povolání.. ale schopnosti bychom si mohli rozdělit jakkoliv
# 6.10.2017 15.10
 
PHILIPS
uživatel
Obrázek
Ve hře: Kratos, BazeranT
SZ Mail Skype Web

FruFru:Dobré by možná i bylo.. kdyby se nevybíralo povolání.. ale schopnosti bychom si mohli rozdělit jakkoliv


Sa mi zdá že v prvých testoch CH2 ktoré prebiehali pred pár rokmi to tak bolo :) Nebolo by to zlé znovu niečo také obnoviť :)
# 6.10.2017 15.13
LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE!
FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
Taky si to pamatuji :D Podle mě je lepší si založit 1 bojový acc místo dvou.. Myslím Bojdu a Mystika.. stejně to musím vyskillit.. jde jen o to, že teď musim vždy odlognout a lognout jiný acc :)
# 6.10.2017 15.29
 
PHILIPS
uživatel
Obrázek
Ve hře: Kratos, BazeranT
SZ Mail Skype Web
Ale zasa keby to tam bolo tak by si nemusel skilliť nič. No neviem ako by to bolo vyriešené. Predtým sme si naklikali a nemuseli sme skilliť absolútne nič :D Teda ak si to dobre pamätám :D
# 6.10.2017 15.33
LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE!
yaakub
uživatel
SZ
ne, ty sis naklikal akorát co cheš mít na max, ne co máš hned na začátku :-D
# 6.10.2017 15.45
 


SZ
Pro pamětníky, chalupáře, nebo lidi co neví o co gou.
http://jpeg.cz/images/2017/10/06/dovednosti.png

Podtrženého si nevšímejte.
# 6.10.2017 16.58
 
PHILIPS
uživatel
Obrázek
Ve hře: Kratos, BazeranT
SZ Mail Skype Web
Hej hej zrejme to tak bude :D Nebolo by zlé to zase obnoviť :)

Bio ano to je ono :D
# 6.10.2017 17.21
LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE!
Gizmo
autor hry
SZ
Dokončeno Útočení, zabíjení a respawn NPC. Test asi za hodinu
# 6.10.2017 19.22
 
Hang
uživatel
SZ

Slaeer:Co přidat nějakou lepší customizaci avataru než jen barvy?
Např. sfgame

Hráči by se od sebe více lišili.




Už písal, že ide len o paletu kde si môžeš meniť farbu skinov treba viac čítať.
# 6.10.2017 19.51
 
Gizmo
autor hry
SZ
Přidáno zobrazení HP u NPC po najetí myši.

TEST ONLINE

www.chmatakov.cz/CH2ax.exe
# 6.10.2017 20.39
 

Stránky: 1 2 3 4 5 6 712 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.