Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Gizmo
autor hry
SZ
Koly, o serveru to není - až se vrátím, klidně ti to pustím přes noc.
# 11.11.2017 8.24
 
Gizmo
autor hry
SZ
Koly, všiml jsem si příspěvku - moc díky, to se jen tak nevidí.

Server online, aktuální klient:

www.chmatakov.cz/CH2a49.exe



Naposledy upraveno: 19.11.2017 8.31

# 17.11.2017 15.35
 
Gizmo
autor hry
SZ
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.

Je třeba řádně otestovat.
# 18.11.2017 8.59
 
olanek
uživatel
Obrázek
Ve hře: Olda,Becher,Manson,Tesla
SZ
Začíná se to pěkně vybarvovat, to je super, mám pár tipů co by se mohlo přidat.

1) Je super, že se dá sekat dřevo, ale zatím ho není kam prodat, tak ho pak stejně všichni vyhází na zem a je tam pak binec :(

2) Dvojka trochu navazuje na první bod a to, že by se mohl ve hře zase objevit koš, případně i vychřice nebo nastavit itemům nějaký despawn rate.


Jinak skillení je zjevně lineární, oproti 1.5 rychlejší (nevím jaký je teď nastavený poměr růstu skillů) například při rybařené roste skill i když nic nechytíte. V 1.5 to je (nebo teda co pamatuju, bylo), že když se chytí ryba tak je 1:50 šance, že přibude %.

Nevím jestli rybáci dříve útočili (včera ne), ale už teda útočí a jsou to celkem potvůrky :D, pokud by to šlo bylo by super aby se nesjednocovali v jednoho, ztěžuje to zabíjení (což je možná účel). XP se rozdělují podle uděleného DMG, zatí mtestováno jen při udělení DMG nad 20. Celkem se rozděluje 100XP - Když dáte za 30 a kámoš nabo někdo jiný za 70 tak vám to XP přidělí přesně takhle (30 a 70).

Jestli si ještě na něco vzpomenu tak to sem připíšu, ale jsem rád že se hra posunuje kupředu.
# 18.11.2017 14.58
 
Gizmo
autor hry
SZ
glanek - útočili už i dříve, jsou tam jen drobné změny teď.

Skilly rostou záměrně rychle, kvůli testu.

XP se rozdělují podle uděleného DMG, rybáci maji 100 - tedy pokud hráč zabije jednoho sám, může dostat 100, jinak se to dělí a každý, kdo způsobí víc než 20% dostává podíl.


Ohledně prodeje dřeva, no nemám grafiku na NPC :)
# 18.11.2017 15.45
 
kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
Je teď server online? Jinak, udělej to stejně, jako s prodejem ryb. Dej tam jeden z těch základních skinů.
# 18.11.2017 17.39
PLS škodí zdraví!
Gizmo
autor hry
SZ
Přidáno NPC na odkup dřeva.

Opravena chyba při výši skillu 100 (nepadal item závislý právě na max. výši skillu).

www.chmatakov.cz/CH2a50.exe
# 19.11.2017 8.32
 
Ryan
uživatel
Obrázek
Ve hře: スカー藩主
SZ Mail Web
Chtěl bych se zeptat vzhledem k tomu že nejsem vyskillenej a tak jsem ještě rybáka nezabil .. jaký je respawn?
# 19.11.2017 10.07
You’re too blind to see, this planet in a prison for the damned.
Gizmo
autor hry
SZ
Asi dvě minuty
# 19.11.2017 10.23
 
koly aneb qqqqqq
uživatel
Obrázek
Ve hře: Koly
SZ
Info o postavě neupdatuje stav peněz, dokud je hráč nezavře a znovu neotevře (mana a životy fungují správně)
# 19.11.2017 17.31
Zde je místo pro vaši reklamu.
Obrázek
Chmatákov prodán
Obrázek
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web

Gizmo:Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.

Je třeba řádně otestovat.


Poor healers.
# 20.11.2017 21.40
 


SZ

Sam #12:

Gizmo:Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.

Je třeba řádně otestovat.


Poor healers.



Zatím žádní nejsou. :D
# 20.11.2017 21.41
 
Gizmo
autor hry
SZ
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

test online.

www.chmatakov.cz/CH2a50.exe
# 25.11.2017 8.43
 
kartinek
uživatel
Ve hře: kartin, poklop
SZ Mail ICQ Skype
Naházím si manu třeba na 300, umřu, oživím se a mana je 100
# 25.11.2017 20.17
PLS škodí zdraví!
grok
uživatel
Obrázek
Ve hře: Naxi
SZ Web

kartinek:Naházím si manu třeba na 300, umřu, oživím se a mana je 100



Už jsem to tu psal, není to tím umrtím, ale tím, že automatické navyšování many co probíhá jednou za čas je pravděpodobně omezující na 100 a tak když k tomu dojde tak automaticky shodí manu na 100ku.
# 25.11.2017 21.17
Chmatákov fan stránka:
www.chmatakov.kvalitne.cz

Stránky: 1 2 3 4 512 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.