Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 … 12 13 14 15 16
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly |
Není lepší než náhodu systém kde by krity byly automaticky při útoku ze zádu? To by mohlo být zajímavé i z hlediska pobudy, který by se mohl specializovat na rychle zabiti z pližení |
---|---|
# 10.10.2017 16.07 | |
Gizmo autor hry | Test online, změny v hlavní tématu. Otestovat je třeba zabíjení, používání lékaren atd. Pokud někomu vyroste rybaření/dřevorubectví/obratnost - prosímtgaké ohlásit sem www.chmatakov.cz/CH2a37.exe |
# 10.10.2017 20.35 | |
Ryan uživatel Ve hře: スカー藩主 | Co se týká rybka tak za minutu mi skočilo 6% |
# 10.10.2017 20.45 | You’re too blind to see, this planet in a prison for the damned. |
Hang uživatel | Drevorúbačstvo aj obratka + |
# 10.10.2017 20.50 | |
Bionicle19_Obnova autor hry | Nezkoušel jsem zatím jiné dovednosti ale hláška o rybaření má mezi číslem a slovem "hodnotu" 2 mezerníky. |
# 10.10.2017 21.04 | |
Gizmo autor hry | Poděkování za příspěvek na CH2 hráčům Palmer(THE Gangsta) a Mister(_NiCe_) - díky! |
# 10.10.2017 21.04 | |
RamachE uživatel | Stálo se mi že sem zkoušel dělat dřevo a zničeho nic na mě vlezl Rybak a zabil mě... Je to normální? |
# 10.10.2017 21.50 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Bionicle19_Obnova autor hry |
ano edo... je to.. je to normální |
# 10.10.2017 21.51 | |
RamachE uživatel |
OK díky docela mě to překvapilo |
# 10.10.2017 21.52 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Gizmo autor hry | -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd)¨ -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech
|
# 11.10.2017 17.47 | |
Mister™ moderátor Ve hře: _NiCe_ |
Tak to je mega ! |
# 11.10.2017 18.12 | |
Gizmo autor hry | 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) |
# 12.10.2017 10.49 | |
Empty927 uživatel Ve hře: Aplahonta, J3w_Empty9, SK | A nešlo by udělat, aby se dotyčný proměnil v určité lokaci např. v chráněné zóně na stánek ve kterém by prodával itemy? |
# 12.10.2017 14.44 | |
Mister™ moderátor Ve hře: _NiCe_ | Napadlo mě jak je na webu ,,Obchod" tak co to ho zapnout a přidat např. manu,šípy,zbraně a různé věci který by si hráč objednal na webu za herní peníze ? |
# 13.10.2017 20.11 | |
Broot uživatel | Proměnil na stánek ve kterém by prodával itemy? To není metin ... Navíc kolik času trávíš prodejem věcí ? To rovnou může dát do ledové lokace Litch kinga a zbraně může prodávat kapitán Price. |
# 13.10.2017 20.40 |
Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 … 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.