Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1012 13 14 15 16

koly aneb qqqqqq
uživatel
Obrázek
Ve hře: Koly
SZ

Gizmo:
-přidán náhodný kritický zásah


Není lepší než náhodu systém kde by krity byly automaticky při útoku ze zádu? To by mohlo být zajímavé i z hlediska pobudy, který by se mohl specializovat na rychle zabiti z pližení
# 10.10.2017 16.07
Zde je místo pro vaši reklamu.
Obrázek
Chmatákov prodán
Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ
Test online, změny v hlavní tématu. Otestovat je třeba zabíjení, používání lékaren atd.

Pokud někomu vyroste rybaření/dřevorubectví/obratnost - prosímtgaké ohlásit sem :)

www.chmatakov.cz/CH2a37.exe
# 10.10.2017 20.35
 
Ryan
uživatel
Obrázek
Ve hře: スカー藩主
SZ Mail Web
Co se týká rybka tak za minutu mi skočilo 6%
# 10.10.2017 20.45
You’re too blind to see, this planet in a prison for the damned.
Hang
uživatel
SZ
Drevorúbačstvo aj obratka +
# 10.10.2017 20.50
 
Bionicle19_Obnova
autor hry
Obrázek
SZ
Nezkoušel jsem zatím jiné dovednosti ale hláška o rybaření má mezi číslem a slovem "hodnotu" 2 mezerníky.
# 10.10.2017 21.04
Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ
Poděkování za příspěvek na CH2 hráčům Palmer(THE Gangsta) a Mister(_NiCe_) - díky!
# 10.10.2017 21.04
 
RamachE
uživatel
Obrázek
SZ
Stálo se mi že sem zkoušel dělat dřevo a zničeho nic na mě vlezl Rybak a zabil mě... Je to normální?
# 10.10.2017 21.50
Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit.
Bionicle19_Obnova
autor hry
Obrázek
SZ

RamachE:Stálo se mi že sem zkoušel dělat dřevo a zničeho nic na mě vlezl Rybak a zabil mě... Je to normální?




ano edo...

je to.. je to normální
# 10.10.2017 21.51
Obrázek
RamachE
uživatel
Obrázek
SZ

bio je lepsi nez ostatni:

RamachE:Stálo se mi že sem zkoušel dělat dřevo a zničeho nic na mě vlezl Rybak a zabil mě... Je to normální?




ano edo...

je to.. je to normální




OK díky docela mě to překvapilo :D
# 10.10.2017 21.52
Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit.
Gizmo
autor hry
SZ
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)¨
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech



Naposledy upraveno: 11.10.2017 19.17

# 11.10.2017 17.47
 
Mister™
moderátor
Obrázek
Ve hře: _NiCe_
SZ ICQ

Gizmo:-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční



Tak to je mega ! :)
# 11.10.2017 18.12

Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ
12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)
# 12.10.2017 10.49
 
Empty927
uživatel
Ve hře: Aplahonta, J3w_Empty9, SK
SZ
A nešlo by udělat, aby se dotyčný proměnil v určité lokaci např. v chráněné zóně na stánek ve kterém by prodával itemy?
# 12.10.2017 14.44
 
Mister™
moderátor
Obrázek
Ve hře: _NiCe_
SZ ICQ
Napadlo mě jak je na webu ,,Obchod" tak co to ho zapnout a přidat např. manu,šípy,zbraně a různé věci který by si hráč objednal na webu za herní peníze ? :-)
# 13.10.2017 20.11

Obrázek
Broot
uživatel
Obrázek
SZ
Proměnil na stánek ve kterém by prodával itemy? :-O

To není metin ... :-! Navíc kolik času trávíš prodejem věcí ?
To rovnou může dát do ledové lokace Litch kinga a zbraně může prodávat kapitán Price. :-|
# 13.10.2017 20.40
 

Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1012 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.