Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 9 10 11 12 13 14 15 16
Miami uživatel Ve hře: yoyo | podle toho o jaký prvky by šlo, a kolik by toho bylo potřeba. přeci jen vždy se tam dá něco přidat a vyřešit kompozici. jen přesně nevím, jak to třeba funguje s hp barem - bude potřeba after effect (?) http://www.postimg.cz/i/kMzCs |
---|---|
# 18.10.2017 16.06 | |
Gizmo autor hry | Update. - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlasnosti) |
# 19.10.2017 18.43 | |
Gizmo autor hry | Test online (teleport, 2 npc s lootem, nové efekty apod.) www.chmatakov.cz/CH2a44.exe |
# 21.10.2017 8.48 | |
The_Kingam uživatel Ve hře: TheKingam | Už se těším až ta hra kompletně výjde nebudu hrát na testu nechám se překvapit |
# 22.10.2017 13.04 | |
Gizmo autor hry | The Kingam: s takovým přístupem ale nikdy nevyjde, protože to nikdo nebude testovat, a těch pár hráčů přispívat na vývoj. |
# 22.10.2017 13.38 | |
Gizmo autor hry | Update -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP Test online www.chmatakov.cz/CH2a45.exe |
# 22.10.2017 15.00 | |
RamachE uživatel | když otevřu shop třeba s Lojzou tak mi utíká a musím za ním běžet. |
# 22.10.2017 16.43 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Bionicle19_Obnova autor hry | prosím přečti si všech 11 stránek a zachraň nás před jakýmkoliv dalším příspěvkem |
# 22.10.2017 16.47 | |
Hmne uživatel Ve hře: Hmnevimjméno,Hmnevimjmeno | Také když otevřu shop NPC utíká a musím za ním běžet |
# 22.10.2017 16.48 | |
The_Kingam uživatel Ve hře: TheKingam | Gizmo:Aha to jsem nevěděl tak budu raději hrát na testu ať se zapojím do výzkumu hry Asi jsem to špatně pochopil omlouvám se |
# 22.10.2017 17.12 | |
Gizmo autor hry | Update Dvojitý klik na postavu otevře základní info. Seznam skillů zatím nejde. www.chmatakov.cz/CH2a46.exe |
# 22.10.2017 19.03 | |
RamachE uživatel |
Když mám otevřené statistiky o účtě (zdraví, mana, náboje a peníze) tak se mi to nepřičte když třeba rozkliknu manu musím zavřít statistiku a znova otevřít. Jen takový detail. |
# 22.10.2017 19.30 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
grok uživatel Ve hře: Naxi |
Tohle bude problém, protože klient při každém otevření žádá ty staty po serveru. Pokud bude chtít aby to fungovalo tak jak říkáš ty, tak ten systém může Gizmo začít psát od znova . |
# 22.10.2017 19.40 | |
RamachE uživatel |
byl na CH2 Gizmo, řešil sem to s ním není tam refresh či co. |
# 22.10.2017 19.46 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Gizmo autor hry | Upravil jsem to, že v tom menu hlavní postavy se HP a Mana refreshuje. U ostatních hráčů (to malé menu, kde je stáří), je to jak říká grok - tam se klient nebude ptát znova serveru, to nemá smysl. Opravena regenerace u HP a many, která se počítala i u max. hodnot. www.chmatakov.cz/CH2a47.exe
|
# 22.10.2017 19.59 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 9 10 11 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.