Chmatákov online


Fórum – CH2 novinky

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Gizmo
autor hry
SZ
Aktuální novinky z vývoje CH2:

25.11
Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů.

V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání.

19.11.
Přidáno NPC na odkup dřeva.
Oprava chyby.

18.11.
Systém dělení zkušeností:

-pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic.


28.10
-přidáno zobrazení tabulky skillů

25.10.

-přidáno kouzlo ochromení
-přidána hůl na ochromení

22.10.
-základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů)
-systém střelných zbraní
-střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC
-skill přesnost
-efekt střelby
-maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP

19.10
- přidán systém teleportů
-vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti)

17.10
- zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka.
- orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu.
- přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze).

16.10
Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr.

15.10.
-NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku.
-možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna).
-regenerace života (5 hp / cca 2 min)
-úprava útoků NPC
-světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd.
-efektivnější přenos dat

14.10.
-mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů).
-pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku.

12.10
-systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost
-psaní aktivuje CTRL nebo Enter
-pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj)

11.10.
-přidán systém kouzel
-první útočné kouzlo funkční
-server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost)
-zprovozněna mana
-implementovány limity hp a many (při léčení atd)
-pravděpodobnost zásahu závislá na skillech

9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích

8.10
-Rozšířen výběr skinů.
-Přidán efekt obrany.
-Změna barva písma u zpráv serveru.
-funkční počítadlo killů.
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem.
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je).


6-7.10.
-výběr skinu
-oprava chyb
-klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane
-zrušeno otáčení u hráčů
-při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý
-oprava pár chyb na serveru
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi

5.10.
-NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko...


4.10.
-přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků)
-přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou)
-útočení na NPC je vidět (krev atd)
-přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd
-upraveno několik chybek na serveru i v klientovi

Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě

3.10
-NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd.
-implementace systému damage dle typu zbraně
-opraveno pár drobných chyb
-akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření)

2.10.2017
-útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu :)
-NPC mohou mluvit

1.10.2017
-obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit
- dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd.

- barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci.
- posuvný inventář

Obrázek

Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.



Naposledy upraveno: 25.11.2017 8.44

# 30.9.2017 18.13
 

Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 912 13 14 15 16

Santea
moderátor
Obrázek
Ve hře: Santea
SZ Mail
:-) Nemáš vůbec zač, ber to jako poděkování ode mě, že se vůbec tolik let věnuješ takovýmu projektu a víceméně sám. Chmat je pro mě srdcovka a i když nehraju tolik jako dřív, sleduju, co novýho vytváříš. Smekám, že i přes tolik špíny, co na tebe někteří naházeli, děláš CH2.
Btw: 1 vypadá oproti 2 jako naprostý retro :-) Tak ještě jednou děkuju moc já tobě a až půjdu někdy zase kolem banky a budu mít u sebe víc peněz než tentokrát, tak ti na to ,,kafe,, zase pošlu :-)
# 7.10.2017 15.34
 
Gizmo
autor hry
SZ
Update - lze si vybrat skin při registraci. Zatím velmi jednoduché, ale funkční.

www.chmatakov.cz/CH2a34a.exe
# 7.10.2017 18.21
 
RamachE
uživatel
Obrázek
SZ
Mám otázku proč má Celestýn pod skinem tuhle čáru?
https://ctrlv.cz/DLYJ
# 7.10.2017 18.39
Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit.
yaakub
uživatel
SZ
achjo ramache, ty asi nebudeš nejbystřejší to jsou hpčka ( sláva zooyorku)
# 7.10.2017 18.40
 
RamachE
uživatel
Obrázek
SZ

yaakub:achjo ramache, ty asi nebudeš nejbystřejší to jsou hpčka ( sláva zooyorku)




:D Tak to potom jo, nenapadlo mě to jsem zvykli zjištovat HP pravým tlačítkem :D
# 7.10.2017 18.41
Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit.
Gizmo
autor hry
SZ
Rozšířen výběr skinů.
Přidán efekt obrany.
Změna barva písma u zpráv serveru.

www.chmatakov.cz/CH2a35.exe
# 8.10.2017 9.09
 
Gizmo
autor hry
SZ
Update

-funkční počítadlo killů
-přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem
-lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je)

www.chmatakov.cz/CH2a36.exe
# 8.10.2017 14.38
 
koly aneb qqqqqq
uživatel
Obrázek
Ve hře: Koly
SZ

Gizmo:
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi


U NPC funguje, u hráčů se chůze furt aktivuje
# 8.10.2017 15.09
Zde je místo pro vaši reklamu.
Obrázek
Chmatákov prodán
Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ

koly aneb qqqqqq:

Gizmo:
-klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi


U NPC funguje, u hráčů se chůze furt aktivuje


Dík, je to tak. Později opravím.
# 8.10.2017 15.16
 
Gizmo
autor hry
SZ
9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.
-přidán systém konzumovatelných předmětů
-koupit lze lékárnu (Celestýn)
-upraven systém posílání HP o hráčích



Naposledy upraveno: 10.10.2017 11.58

# 10.10.2017 10.47
 
Dvoulistek
uživatel
Obrázek
Ve hře: Dvoulístek/(Troj)Lístek
SZ

Gizmo:9.10-10.10
-implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech
-při útoku roste obratnost
-při útoku je hodnota obratnosti započítávána
-přidán náhodný kritický zásah.




Skvělý, je pěkný vidět jak na tom zas pracuješ.

Zeptám se tady, našel jsem ještě jeden starej nakreslenej skin, co jsem si nikdy nenechal přidat do hry. Je to za poplatek momentálně možné? Promiň za trochu offtopic, ale nechci zakládat další téma.
# 10.10.2017 11.08
V pravdě si najdou směr a hrají fér, ve znaku mají dvakrát R.

Gizmo
autor hry
SZ
Dvoulistek: do CH2 ti ho muzu dat zdarma, ale chces aby byl pro vsechny?
# 10.10.2017 11.27
 
Dvoulistek
uživatel
Obrázek
Ve hře: Dvoulístek/(Troj)Lístek
SZ

Gizmo:Dvoulistek: do CH2 ti ho muzu dat zdarma, ale chces aby byl pro vsechny?



Záleží co by ti víc pomohlo. Resp. původně jsem zamýšlel, nechat si ho pro sebe. Pokud to tak bude fungovat i v CH2 za nějaký poplatek, ale pokud ti momentálně chybí grafika, tak ti ho rád poskytnu pro hru. Nicméně také záleží v jakém formátu je ho třeba. Už ho mám pouze v .png na průhledném pozadí.
# 10.10.2017 11.39
V pravdě si najdou směr a hrají fér, ve znaku mají dvakrát R.

Gizmo
autor hry
SZ
Dvoulistek: tak to spíše počkej, CH2 je čistě ve vývoji, který může kdykoli přestat.
# 10.10.2017 11.57
 
Dvoulistek
uživatel
Obrázek
Ve hře: Dvoulístek/(Troj)Lístek
SZ

Gizmo:Dvoulistek: tak to spíše počkej, CH2 je čistě ve vývoji, který může kdykoli přestat.



A do současné verze umístit jde?
# 10.10.2017 12.21
V pravdě si najdou směr a hrají fér, ve znaku mají dvakrát R.

Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 912 13 14 15 16

Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.