Chmatákov online


Fórum – dmg zbraní

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » dmg zbraní [zamknuto]

Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
Ahoj, takže dnes po pár fightech jsem se rozhodl dát návrh na změnění dmg zbraní. Docela dost mě vadí roták, se kterým je schopný bojda zabít kohokoliv pod 225 HP na 1 kritický zásah(natož když jsou rotáky 2 a více), tudíž fight o 1-2 hitech... strašná "zábava". Tudíž roták skrouhnout na takových 70 by asi byla good idea. Dále už to jen sepíšu:
roták - 70
bílej - 25
černej - 18
blesk - 42
harpa - 20
# 7.8.2014 22.05
 
  • Hodnocení návrhu
  • Hodnocení: 75 %     Hlasovalo: 13
  • Souhlasíte se změnou?
  • Ano7 hlasů, 37 %37 %
  • Ne6 hlasů, 32 %32 %
  • Něco bych ještě pozměnil5 hlasů, 26 %26 %
  • Nechci měnit dmg zbraní0 hlasů, 0 %0 %
  • Chci změnit dmg jinak1 hlas, 5 %5 %
  • Celkem 19 odpovědí
    Anketa již byla ukončena.

Stránky: 1 2 3 4 5

sensi2k9
uživatel
Obrázek
Ve hře: sensiok, Royal
SZ
černý bon9 bere 24 když hráč stojí přímo na zasažené postavě
# 9.8.2014 12.56
Born with nothing, die with everything
Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
Tak jsem opět doma, jsem rád, že se to řeší a že se ozvali ti, co nechcou fight o 2 ranách z rotáku. Trochu jsem propočítával všechny možné možnosti co se týče druhu léků, zbraně atd..., ale to až v jiném tématu. Hodilo by se sepsat, jakou má která zbraň kadenci(rychlost střelby) ať se to dá lépe propočítat. Díky

Fredyho_Matka:jestli se udělá to že item z příšery padne do invu, tomu kdo ji nejvíc nasekal

- k tomu bych akorát dodal, že jestli se tohle udělá, přestanou nejspíš být fighty o příšery, což nutilo dnešní lidi alespoň trochu něco dělat. Vždy jsme u příšery s někým fightily, padl drop a pak jsme se třeba aj domluvili do 4teho, že si tam zafightíme dál, ale jestli by se udělalo tohle, lidi by se na to vykašlali, pokud by tam nebyli hned a zase by to hru podlě mě trochu ochudilo v oblasti killení, ale to bych nechal na jinou kapitolu.
# 10.8.2014 18.38
 
APOŠTOL
uživatel
SZ

Houg_:

Fredyho_Matka:jestli se udělá to že item z příšery padne do invu, tomu kdo ji nejvíc nasekal

- k tomu bych akorát dodal, že jestli se tohle udělá, přestanou nejspíš být fighty o příšery, což nutilo dnešní lidi alespoň trochu něco dělat. Vždy jsme u příšery s někým fightily, padl drop a pak jsme se třeba aj domluvili do 4teho, že si tam zafightíme dál, ale jestli by se udělalo tohle, lidi by se na to vykašlali, pokud by tam nebyli hned a zase by to hru podlě mě trochu ochudilo v oblasti killení, ale to bych nechal na jinou kapitolu.



Musím souhlasit. 8-)
# 10.8.2014 19.33
 
Montik_obnova3
uživatel
SZ
A pobudové nebudou mít co žrát
# 10.8.2014 19.38
 
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
houg: já si taky myslím :D ale posledně tu bylo téma at to padá do invu, kvuli hnědému atd... tak se to bude týkat jen ochočování :D co už

btw.: kdybych tu neměl sepsané rychlosti střel tak bych to asi těžko dělal :D proto vím že roták musí mít vysokej dmg, ale prostě, podle mě se nebude používat protože když se podíváš na ten seznam zbraní podle DPS a pak s bonusem.. tak vidíš že rychlé zbraně ten roták totálně zničí.. burst je jeho jediná šance :D ted prostě doufám, že když už hráči ví že v teamu je ten roták užasnej.. tak se bude dál používat :D
# 10.8.2014 20.37
Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
Dmg rotáku otestováno, myslím si že by to mohlo být OK. Akorát lidi něják nechodili :D, nejspíš dovolená :))
# 11.8.2014 22.52
 
ShockWaveCZ
uživatel
Obrázek
SZ
mystik je spíš jenom na mrazení při fightech u příšery
roták by neměl dávat IK protože vzdáleností se snižuje damáž, ne ? O_o

btw, podle mě by bonus mohl přidávat % poškození zbrani, protože takhle když je bonus flat, tak má mnohem menší value na zbrani s pomalým a. speedem, takže zbraně jako pumpa nebo snipa se vůbec nepoužívají
# 12.8.2014 0.05
 
Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
Snipa se používá, zjistil jsem, že je to velice dobrá zbraň, ale dalo by se to jeste nejak promyslet. A jak jsi psal, mystik je jen na mrazeni, to je docela pravda, pridal bych mu blesk na 35-40 dmg.
# 12.8.2014 0.09
 
sensi2k9
uživatel
Obrázek
Ve hře: sensiok, Royal
SZ
Fighty o příšery budou pořád a dokonce lepší, ted je fight o tom ze na 500hp p. Nabehne klan, zmrazi zabije, veme pytel.. Kdyz to bude o tom kdo da vetsi dmg tak se bude fightit ihned od respawnu
# 12.8.2014 20.33
Born with nothing, die with everything
panBlack_obnova2
uživatel
SZ
Jak napsal Sensi, přesně tak, každý klan se bude snažit ubrat co nejvíce hp příšeře, stejně tak, se přeci bude muset bránit útočníkům, takto by se dalo vymyslet pár taktik.

Takže by to nebylo je o tom, kdo příjde první, ten bere. A přesně tak jak napsal Sensi, počet bojů o příšeru od 15k hp až do konce, bych napočítal na rukou. Tak je to tu pořád, jednou si stěžují hráči, že to není fér, když klan naběhne u 500hp a sebere loot, pls udělejte aby loot padal do invu, tomu kdo dá největší damage příšeře. Když se řekně, že bude loot padat do toho invu, tak pls nn kde potom budou ty super fighty o příšeru... To je jak ve školce a jeden velký problém chmatu.. Protože se hra upravuje podle toho, jak si jedinci pískaj.
# 12.8.2014 20.47
 
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
s tím padáním do invu, je to na hódně dlouho, a ještě k tomu by tam byla miliarda chyb, chce to strašně moc ochran aby ten item nepadl mrtvému, člověku v jiné lokaci, opravdu tomu co dal nejvíc dmg, aniž by neutekl na druhou stranu lokace a čekal jak ho ostatní zabijou a on dostane loot, aby nebyl odloglej atd... prostě moc novinka což je na dlouho :D

napadlo mě dočasně lovcovi vyrovnat jeho dmg s bojdou, tím muže chodit do pvp (ale má méně HP), pak když bude prostě dávat větší dmg do příšer, je i tak výhoda ne? když lovci zabijou příšeru 2x rychleji jak bojdové :D vylepší se ochočování (to už je na chvilku podle mě, jen pár úprav) a lovec bude zase použitelný...
# 13.8.2014 16.32
Monomean
uživatel
Obrázek
SZ
To s tím padáním do invu bych ani nijak neřešil. Prostě kdo si to chytne, ten to má.
Vy by jste si chtěli všechno ulehčovat, aby bylo vše "spravedlivé".
# 13.8.2014 17.20
Myslíš, že život je ráj? Nic si nepochopil,
je to boj. Bacha, aby tě nezotročil.
Musel jsem se naučit, že žádný z mojích činů není posun pokud jsem se u něj nezapotil.

Že život je ráj, to ať ti vykládá budhistický mnich,
schovávající se před špinavým zlem celý život za zdmi klášteru.
Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype

pan black:
Takže by to nebylo je o tom, kdo příjde první, ten bere. A přesně tak jak napsal Sensi, počet bojů o příšeru od 15k hp až do konce, bych napočítal na rukou. Tak je to tu pořád, jednou si stěžují hráči, že to není fér, když klan naběhne u 500hp a sebere loot, pls udělejte aby loot padal do invu, tomu kdo dá největší damage příšeře. Když se řekně, že bude loot padat do toho invu, tak pls nn kde potom budou ty super fighty o příšeru... To je jak ve školce a jeden velký problém chmatu.. Protože se hra upravuje podle toho, jak si jedinci pískaj.


Možná to bude taky tím, že co člověk, to názor... Každý si to představuje jinak a pode mě by se měly změny dělat podle většiny.

btw: co s tím mystikem? Propočítával jsem hodně, ale myslím že 40 na blesku by dostat mohl, aby se s nim taky trochu killilo a né jen mrazilo u příšer. Problém je především u léků, při použití bigů vyhraje vždy bojda, protože boje jsou delší a on má lepší dps, ale se smallkama je to vyrovnané. (počítal jsem s použitím jednoho mutu + vzdálenost, při použití big leků se 2ma mutama +vzdálenost, ale bojda s bonem dává prostě moc). Zajímal by mě názor někoho dalšího, jestli někdo také počítal nebo se o to zajímá (mohly by jsme otestovat různé fighty - kdyžtak PM kdy)
# 13.8.2014 23.51
 
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
ani bych si to nepamatoval kdyby si to tehdy hráči neodhlasovali... mě se to nelíbilo od začátku :D ještě když vím že by taková věc trvala 48 let... hlasovali a psali tam killeři, oni chtěli fightit už od začátku, ale když si to tak vezmeš, mrtvý hráč nemuže loot dostat takže by to dopadlo stejně tak, že když na ně na konci vlítneš a zabiješ top dmgera... dostane to nějaký šulda z vás co vzal příšeře sotva 200 :D
# 14.8.2014 11.57

Stránky: 1 2 3 4 5

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » dmg zbraní [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.