Chmatákov online


Fórum – dmg zbraní

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » dmg zbraní [zamknuto]

Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
Ahoj, takže dnes po pár fightech jsem se rozhodl dát návrh na změnění dmg zbraní. Docela dost mě vadí roták, se kterým je schopný bojda zabít kohokoliv pod 225 HP na 1 kritický zásah(natož když jsou rotáky 2 a více), tudíž fight o 1-2 hitech... strašná "zábava". Tudíž roták skrouhnout na takových 70 by asi byla good idea. Dále už to jen sepíšu:
roták - 70
bílej - 25
černej - 18
blesk - 42
harpa - 20
# 7.8.2014 22.05
 
  • Hodnocení návrhu
  • Hodnocení: 75 %     Hlasovalo: 13
  • Souhlasíte se změnou?
  • Ano7 hlasů, 37 %37 %
  • Ne6 hlasů, 32 %32 %
  • Něco bych ještě pozměnil5 hlasů, 26 %26 %
  • Nechci měnit dmg zbraní0 hlasů, 0 %0 %
  • Chci změnit dmg jinak1 hlas, 5 %5 %
  • Celkem 19 odpovědí
    Anketa již byla ukončena.

Stránky: 1 2 3 4 5

Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
jenže roták je tak pomalej, že mezi výstřelama máš 5ti sekundovou pauzu, jestli-že tě neburstnou hned, tak jsi zas vyhealovaný(času je na to dost) a protože má kulas s bonem větší dmg tak rotačák zničíš jak nic chápeš? když bude mít roták dmg 100, tak to bude o více výstřelech ale roták nikdy nevyhraje... když se sníží doba nabíjení(což pochybuju bylo to tu 6456465x) tak bude pomalej jako snipa, a mít o něco větší dmg jak snipa se zaměřovačem, ta má sice pořádnej dmg ale nepoužívá se tak jak roták i když mají skoro stejné dps.. a proč? protože nemá tu možnost nasekat nepřítele dřív než on do tebe rozjede pecky... prostě rotačák je jediná možnost jak zabít borce s kulasem, jestli je to moc OP dmg a používá se furt, nedá se nic dělat, jednou si investoval do pořádné zbraně, máš cash na její opravu, není co řešit, máš právo na to být zabiják :D schválně si stoupni s kulasem a nějakým bonem do vzdálenosti pul mapy, a uvidíš že rotačák zničíš jak nic...
# 8.8.2014 12.06
Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
Jenže jak ho tam s tím kulasem udržíš? Ještě mě napadá, že by se mohlo zvednout přidané HP lektvarem na zvýšení, ale myslím si že to bude i tak neefektivní... jak psal jasper, u fešáků má každý roták, ale nijak bych o tom nediskutoval. Dejme tomu, že jsem dal anketu na to, aby se změnila META, což znamená, že se sice nebude používat roták, ale místo něho nastoupí na používání černej/bílej a třeba ještě AK. Fighty budou více o tom, jak lidi zvládají používat léky a budou celkově delší a podle mě zajímavější, ale je to pouze můj názor, proto je tu anketa, ať se vyjádří více lidí. Mě nezbývá nic jiného než se přizpůsobit.
# 8.8.2014 12.33
 
sensi2k9
uživatel
Obrázek
Ve hře: sensiok, Royal
SZ
O tom bílém jsem to psal tak, aby byla nejaka zbraň fakt v něčem lepsi, aby bylo poznat ze hráč s černým proste nedá někoho s bílým pokud neni fakt dobre pripravenej.. Ted je to tak ze i když je ten bilej silnější tak stejne se da lehko sehnat, nejlepsi by bylo aby jich bylo ve hře par a dali se sehnat jen z těch q nebo soutezi
# 8.8.2014 14.42
Born with nothing, die with everything
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
to nejde sensi... bude s tim killit jeden clovek kdyz to bude vzacne... proto se to dalo do prodeje, uz to neni vip zbran co lezi v bance... :D
# 8.8.2014 15.03
sensi2k9
uživatel
Obrázek
Ve hře: sensiok, Royal
SZ
No, to je taky pravda
# 8.8.2014 15.25
Born with nothing, die with everything
Pixee_obnova3
uživatel
SZ

MAK:
prostě ti to nejde fredy :) a nikoho tvoje příspěvky v topicích o zbraních (které jsou vždy o tom samém) nezajímajíííí



DMG všech zbraní co jsou teď vypočítával/vymejšlel Fredy, takže celkem zajímaj :).


Klidně vám ten dmg roťáku snížim, ale zítra tu bude topic, že je mystik moc OP.



aktuální dmg:
-132 39
-154 50
-133 20
-131 115
-148 30
-153 35
-45 19
-140 90
-11 14
3 20
-36 26
-13 40
-5 55
-35 70
-156 21
-7 27
-8 30
-163 26
-164 32
-169 33
blesk 29
# 8.8.2014 15.53
 
Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
mystik s damáží 30 asi těžko
# 8.8.2014 16.03
 
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
jak asi tezko ?? pred wipe jste breceli ze mystik ma miliardu hp a s dmgem vystaci.. ted je slabsi a ma miliardu hp... co vic k tomu rict..
# 8.8.2014 16.26
Houg_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Houg,fappy
SZ Mail Skype
Roták necounteruje mystika ale bojdu s jinou zbraní. Mě jde o to, aby se za bojdu dala používat jiná guna proti rotáku než roták.
# 8.8.2014 16.45
 
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
čum kámo... rotáku se nedá sebrat šance na zabití na ránu... to je to co ho drží, přibližně 21 ze 100 střel netrefí, 20% ze 79 je 15,8% což je reálná šance na critikal... zhoršit amulet by nepomohlo, snížit dmg nejde, zvednout dmg kulasu proti burstu nepomuže... jediné co to chce je, aby jste si konečně uvědomili jak se ten dmg počítá, ukážeme si to následovně:

jde rotačák proti kulasu(neberu v potaz teamfight, tam jsou rotáky top)
zatím co rotačák dá 2 rány, jich kulas dá 12... roták má dmg 115, kulas 19.. s amuletem na přesku
115*2=230; 19*12=228; to je dmg když stojíte na sobě, ted přidám bonusy
125*2=250; 29*12=348; tady vidíš že rotak nemá bez amulet crit nemá žádnou šanci, ten amulet mu vlastně dává jen 16% šanci na výhru...

amulet na crit z tohoto fightu dělá jen hru na štěstí, kulasu je k ničemu, ale rotáku dává šanci vyhrat...

ted ten stejný výpočet s tím že si od rotáku držíš odstup(pul mapy = -30% ze základu dmge)
115*0,7*2=161; 19*0,7*12=159,6; z toho taky plyne že roták v 1v1 nemá šanci dát IK, když soupeř není vypatlanec... stejný výpočet s bonusem
115*0,7*2+2*10=181; 19*0,7*12+12*10=279,6; tím že si ho držíš od těla ho nutíš aby vtíral, tím ho taky držíš pryč od možnosti útěku, jeho jediná šance je vypnout hru (to už je zas jiná kapitola)

mystik dá za tu dobu 7*29=203; to dokazuje že když si mystik drží odstup je lepší než roták(kterého taky counteruje mutákem) a lepší než kulas bez bonu...

teamfighty jsou už jen o tom, že proti rotákum první pošleš do portu mystika, který vykryje burst a jeho bojdové mají čas na to aby je nasekali a případně si udělali odstup... + jako bojda mužeš mít sám jako ochranu lektvar na HP nebo mamutí oko, nemužeš jít přece proti rotáku bez nějaké investice a počítat s tím, že si s trapnym kulasem bez bonu za 15k vykillíš rotak 5x hodnotnější...
# 8.8.2014 18.21
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
Teď, když jsem to viděl ve hře, tak měním názor.
Jak je známo, ve hře jsou klany, takže není problém, když se ve hře například od jednoho klanu sejdou 3-4 bojovníci s roťákem a nedá se nic dělat, jsem mrtvý.
Chce to změnit, maximální dmg každé zbraně <=50, jinak to je o ničem.
Pokud to tak zůstane na dále, tak se z chmatu vytratí i ty teď už delší killovačky s kulometem a bonusem, protože to teď je už jenom o kempení na místě a kliknutí na hlavu, která příjde do pk. To se vám líbí? Je to strašný, taková poslední věc, co na chmatu bylo ještě dobrý bylo to killení, pokud to zůstane tak jak to je teď, tak už tu nic zábavného nebude.
Proto navrhuji dát maximální dmg každé zbraně 50, více ani ťuk. U kulometu bych to také nechal na maximálně 15 bílý, 13-14 černý. Prodlouží se tím doba souboje, ale také se ukáže jak rychle hráč umí načítat lékárničky popřípadě dokupovat.
# 8.8.2014 18.25
 
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
persi... ale to se nedá snižit pochop... roták s šancí na maximálně 100 dmg, je k hovnu když kulas s dmgem 5, by jenom díky bonusu 10 vyhral jak nic :D
# 8.8.2014 18.28
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
Tak budu radši, když bude jedna zbraň ve hře k hovnu, než aby se kvůli ní totálně zmrvilo pvp.
# 8.8.2014 18.33
 
Mario
uživatel
Obrázek
SZ
Blbost snižovat dmg u rotačáku ..Pořád představy, že parta killí s rotačákama a bojda nemá šanci..Zatím sem žádnou neviděl ..Jasně, v budoucnu může mít každý rotačák a party budou killit s rotačákama ..V tom případě ta druhá parta může jít zase s mystikama a parta s rotačákama bude opět víš kde..Samozřejmě pokud jde 1 hráč na 4 hráče s rotačákama, nestihne dát ani zásah - ale ten boj by prohrál i v případě, že by dotyčná parta měla kulasy..Možná by stihl odlognout, ale rozhodně by neměl šanci ..
# 8.8.2014 18.37
Nevím, čím se bude bojovat ve třetí světové válce, ale ve čtvrté to budou klacky a kameny.
* Albert Einstein
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
No takhle, dřív to bylo o tom lognout, vběhnout do 4. s kulasem a klikat, prostě něco akčního, co mělo své kouzlo. Teď to je o tom, že jednou klikneš a protivník je mrtvý.
Ano, možná ve wowku či v takových hrách by to šlo, ale ne na chmatákovu, kde se nesejde od každého klanu 5-10 lidí aby to mohlo fungovat. Viděl jsem to dneska a podle mě je to jeden velký fail a každé zbrani bych dal dmg max. 50, aby to bylo akčnější.
Nemyslím to v tom smyslu vymýšlet kdejaké krkolomné taktiky kde je za potřebí mystik, bojovník s rotačákem, bojovník s kulometem a healer jako to je teď... Prostě jednoduchý souboj, jako tomu bylo doposud. Pokud se nemýlím, tak chmatákov byl vždy o jednoduchosti, no ni?
# 8.8.2014 18.41
 

Stránky: 1 2 3 4 5

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » dmg zbraní [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.