Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 11 12 13 14 15 16
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | Já měl třeba ve svojí hře záložku prodat vše v obchodě a ono to prodalo tomu npc všechny předměty z invu, podle toho, jaký byl ten npc typ. Takže pokud vykupoval ryby, dalo mu to všechny ryby z invu. Ale alespoň se prodávají celé stacky |
---|---|
# 29.10.2017 11.50 | PLS škodí zdraví! |
Gizmo autor hry | A co když nechceš vše prodat? Navíc pro Afk je to ideální.. |
# 29.10.2017 11.52 | |
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | Když nechceš vše prodat, tak to prodáš po jednom. To tlačítko slouží vyloženě k tomu, když vylovíš plný inv ryb, nebo natěžíš rudy a pak dojdeš do obchodu všechno prodat najednou. |
# 29.10.2017 13.15 | PLS škodí zdraví! |
Gizmo autor hry | AFKářův ráj |
# 29.10.2017 13.29 | |
grok uživatel Ve hře: Naxi | Že mně to nenapadlo dříve... Nestačí náhodou v té nové verzi posílat packety na: rybaření otevření obchodu s obchodníkem ( pro udržení obchodníka u sebe) a posílání packetu na prodání věci, která je v 1 políčku invu? |
# 29.10.2017 14.13 | |
Persizc uživatel | Groku, jde to i jednodušeji. Paket na rybaření a Paket na prodej u každého políčka. Jelikož itemy nemají uid, jde to takhle lehce. Lojza tomu napomáhá tím, že chodí v dostatečné vzdálenosti pro prodej a není to potom napadné, že by stál dlouhou dobu u tebe. |
# 29.10.2017 14.21 | |
Gizmo autor hry | To jde, ale stejně tak je snadné tomu zamezit (jako u samotných akcí typu rybaření či útoků), prostě tam může být časový limit. Ale přijde mi trochu zbytečné dělat něco takového teď, místo rozvoje hry samotné. Jinak itemy samozřejmě uid mají, ale logicky je jednodušší posílat číslo pole, server si sám najde, co tam hráč má a pak to prodá. |
# 29.10.2017 14.29 | |
grok uživatel Ve hře: Naxi | Gizmo, prostě jen vykopni ze serveru hráče, který se pokusí prodat věc z políčka ve kterém žádný item není. To by nemělo být složitě na udělání. |
# 29.10.2017 14.33 | |
Gizmo autor hry | grok: jasně, ale jak říkám. Přijde mi, že se pak budeme zabývat tímhle místo samotné hry. Tohle ošetřit není problém, ať takhle nebo kontrolou. |
# 29.10.2017 14.35 | |
PHILIPS uživatel Ve hře: Kratos, BazeranT | Shift + prave predáš všetko, pravé predáš jeden kus |
# 29.10.2017 14.50 | LEVA nezaujíma čo si o ňom myslia OVCE! |
DaweGonzor_obnova uživatel | Ulala ! |
# 2.11.2017 17.54 | |
Pluto! uživatel Ve hře: Pluto. ; Froviel | Bude opět nějaký test ? Nechci nějak rýpat, ale pracuje se na tom ještě ? |
# 9.11.2017 21.56 | BŮH |
Bionicle19_Obnova autor hry |
Pokud nechceš tak nerýpej, Gizmo na tom nedělal protože musí, ale protože chtěl. |
# 9.11.2017 22.36 | |
Gizmo autor hry | Jsem mimo Evropu a navíc z x lidí, kteří tvrdili, že vývoj podpoří, to reálně udělali 3-4. |
# 10.11.2017 5.10 | |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | Účet/PayPal + kolik je třeba? Jaká finanční částka by umožnila běžet serveru v pozdních hodinách? Přes den nemám možnost zkoušet klienta, přijde mi to škoda. |
# 11.11.2017 0.32 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 11 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.