Chmatákov online


Fórum – * Nový systém ekonomiky, skillů *

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » * Nový systém ekonomiky, skillů * [zamknuto]

nations
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nations112, Acer, Vario
SZ
Přesto, že již delší dobu nehraju, tak sem přináším pár návrhů na zlepšení situace ve hře. Ať se to někomu líbí, nebo ne, tak Chmat je prostě hra, ve které MŮSÍ aspoň 1x za rok proběhnout WIPE, tedy co se alespoň aktuální ekonomiky a stylu hry týče. Věřím, že několik mých návrhů by dokázalo prodloužit hratelnost hry.

1) Nový systém skillů
Aktuálně to funguje tak, že danou dovednost trénujete do 100% a poté se již nic neděje a to beru docela jako nevýhodu. Můj návrh spočívá v tom, že po nějaké čase by se jednotlivé skilly snižovaly, dokud by nebyly opět použity. Např. Řemeslníkovi, který neustále rybaří, by se po týdnu snižily ostatní nepoužívané skilly o 2% a musel by je znovu dotrénovat. U některých dovedností bych to vzhledem k jejich náročnosti, ale nepoužíval. (u řemeslníka např jen jeho hlavní skilly bez výroby)

Další věcí je schopnost Odolnost. Odolnost se zvyšuje, když do vás někdo střílí, ale můj návrh je ten, že při zabití hráče by se mu automaticky třeba 3-5% odebralo. Něco podobného by mohlo bejt klidně i u taktiky.

Oba tyto návrhy by přidali do hry nějakou akci. Takhle, když se vyskílíte, tak nemáte co dělat a hra začíná bejt poněkud nudná. Takto by měl hráč furt něco na práci a nutilo ho to, se po pár dnech ke hře vracet.

2) Ekonomika - postupné zvyšování cen / snižení vykupních cen
Ekonomika v Chmatu byla vždycky doslova "na hovno". Po měsíci hraní máte plno peněz a není je pomalu za co utrácet. Navrhuju tedy, aby docházelo k postupnému navyšování cen některých věcí. (zbraně, choboti,listiny) Základní věci samozřejmě nechat tak, jak jsou.
Nebo jednoduše snížit ceny některých vykupovaných předmětů.

3) NPC zvířata
Rozhodně bych omezil šanci získat chobota ochočením, po týdnu ve hře jsou všude a po měsíci jich má každý plnou banku a opět odpadá smysl NPC obchodu s choboty, nebo vydělávaní lovce.
Buď omezit respawn všech NPC třeba 1x za 8 hodin (což by byl problem při skillu, ale chmatopýra nechat třeba), nebo udělat systém, kdy NPC bude co chvilku, ale nepůjde ochočit vždy a bude mizet. ( něco jako při výrobě, kdy vám vždycky dřevo například zmizí při špatném pokusu o vyrobení dýky)

4)VIP předměty, Questy, Akce
Rozhodně do každé akce nedávat VIP předměty, nebo drahé věci. Vždycky budou hráči brečet, že je toho málo, ale tím, že tam naházíte 50 tisíc věcí, tomu moc nepomůžete.

5)Limit pro odlognutí
Co k tomu říct, snad nejlehčí věc, která jde do hry dát a to nastavit limit pro odlognutí hráče. 30 sekundový limit, než se hráč může odlognout.
Odpadl by problém s odlogováním při bojích, questech, lágováních a následných rychlých odpojeních...

6)Zrušení modrého políčka
Podle mě naprostá kravina, která by se měla zrušit, nebo alespoň omezit. Při killovačce je jasné, že daná osoba s vzácnější nebo drahší věci ji rychle sundá a hodí do modrého políčka a zabijáci z toho mají velké kulové. Takhle si hráči budou dávat větší pozor, bude větší šance někomu sebrat jeho item... Políčko nechat jen na amulety

To je asi vše co mě napadlo. Je mi jasné, že ne každému se to bude líbit, protože dnešní hráči jsou rozmazlení a vidí problém ve všem, co by jim přidalo trochu práce, ale za zlepšení hratelnosti a prodloužení životnosti hry by to stálo.
Otázka je, jak moc by takové návrhy byly náročné na naprogramování a nejspíše to stejně zůstane pouze tady :/ Ale za pokus to stojí.


Je to i na vás, jak k tomu přistoupíte, ale pokud nenastane nějaká radikálnější změna, tak se prostě smiřte s tím, že vyskilíte, pár měsíců pohrajete a můžete začít znova. Docela škoda nemslíte?
# 1.7.2014 13.01
Chmatákov Old Player (2007-2018)
(Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších )

Chmatákov mapa
  • Hodnocení návrhu
  • Hodnocení: 49 %     Hlasovalo: 23

Stránky: 1 2 3

FruFru
uživatel
Obrázek
SZ
Modré políčko bych vítal, je to blbost:) dále bych dal do hry více předmětů, tudíž VIP předměty.. Samozřejmě za hodně peněz:) přidal je k NPC ve hře, at se nedělají nový:) vše co je nové, je hned vip a hra se nerozvijí.. Kdyby to mělo normální cenu, mohl by si na to někdo vydělat a měl další cíl, proč hru hrát..takto se lidi vyskili, koupi černý kulas, draka a už nehrají, protože nemají už na co vydělávat:)
# 1.7.2014 14.03
 
Blacky
uživatel
Obrázek
SZ Mail
To zvysovanie cien by nebolo dobre, lebo hraci co prisli neskor by mali urcitu nevyhodu.

To policko by sa mohlo fakt zrusit.
# 1.7.2014 14.06
 
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
Jen k té odolnosti- Pokud budeš mít 100% a někdo tě bude rekillovat u nemocnice, tak by se ti snížila na 10, coz se mi zda jako blbost, jelikož to je skill, který trvá naskillit nejdéle.
# 1.7.2014 14.19
 
nations
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nations112, Acer, Vario
SZ
jasper: Tak to prostě nějak domyslet, jak tomuhle předejít. Například pokud nějaký hráč zabije danou osobu víckrát za sebou, tak by to zas odebíralo jemu skill, nebo snižování odolnosti třeba jen prvním zabitím nějakým hráčem.
# 1.7.2014 14.22
Chmatákov Old Player (2007-2018)
(Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších )

Chmatákov mapa
Monomean
uživatel
Obrázek
SZ
5) Jasný, pak přijdou 3 lidi na jednoho v modré zóně a hned je po něm.

S těma skillama moc nesouhlasím. Výroba se skilí desítky hodin a nakonec to stejně budu muset skillovat ještě furt po tom, co u toho prosedím celý dny.

Modré políčko bych asi taky zrušil. Ať je prdel xD
S Npc souhlasím. Je to prostě levný.
Ekonomika s cenami. Všechno to je v soutěžích a v tom, že lidi dostávají chk. Čím víc chk, tím víc bude daný předmět stát. Bohužel chk jdou jen do skillu a nikam jinak z většiny furt kolují po ch a narůstají.
# 1.7.2014 14.23
Myslíš, že život je ráj? Nic si nepochopil,
je to boj. Bacha, aby tě nezotročil.
Musel jsem se naučit, že žádný z mojích činů není posun pokud jsem se u něj nezapotil.

Že život je ráj, to ať ti vykládá budhistický mnich,
schovávající se před špinavým zlem celý život za zdmi klášteru.
nations
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nations112, Acer, Vario
SZ
Monomean: Tvoje obhajoba 5tky je fakt super. Takže tvoje obrana je vlastně odlognutí. To je sice hezké, ale když ti to někdo udělá v kilovačce, při Q když veme věci, nebo v jiných podobných situacích tak je to taky super že? ... je to jedna z nejduležitějších věcí, která ve chmatu chybí...
# 1.7.2014 14.27
Chmatákov Old Player (2007-2018)
(Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších )

Chmatákov mapa
The Blazik
uživatel
SZ
1, Moc dobrý nápad .. ale ta odolka jak říka pers..
2,Možná kdyby se to zdražovalo podle hodin,ale to si radši každy založí new acc aby to měl levný ..
3,Sem pro
4, dal bych nahodně 1-2 malé questy za týden a jednou v měsíci vétší Q
5,Souhlas
# 1.7.2014 14.29
 
AviNci
zablokován
Ve hře: EmKo, EmkoTM
SZ Skype
Souhlasím skoro se vším. Až na to políčko když vás někdo někde sunda a vy tam budete mít nějakou vzácnou věc tak co sní potom bude toho někdo litovat. To pole je na to aby jsi tam schoval věci.
# 1.7.2014 14.54
Fast and Furios

EmKo (Řemeslník)
EmKo™ (Bojovník)
JokeR™
uživatel
Obrázek
Ve hře: JokeR™
SZ Skype
Ja súhlasím so všetkým okrem tej odolnosti. Mám rovnaký názor ako Jasper.
# 1.7.2014 15.15
 
MAK_obnova2
uživatel
SZ
1) Podle mě blbost. Sem rád, když něco doskillím a fakt nehraju tak často, abych každý týden dodělával 2% , možná pro hardcore hráče fajn, pro casual hráče nahouby
2) To by nebylo špatné. Třeba čím víc lidí ten předmět koupí tím bude dražší (nevěřím, že to je těžké udělat)
3) Přesně, dát třeba 1 chobota za den a tak. Ať je o ně bitka. Cena chobotů mě na chmatu docela štve. Přitom by to mohlo být sakra vzácný zboží.
5) Gizmo říkal, že technicky nemožné v nynějším chmatu, nemá smysl. I když podle mně by to šlo, kdyby se vytvořilo po odlognutí NPC s věcma co má ten člověk a třeba 10 sekund tam zůstalo. Pak ale musíme vyřešit, co s člověkem, který není v combatu? No určitě by to byla práce na spoustu času.
6) Souhlas

Jenže není někdo, kdo by změny udělal takže celej topic je o ničem xD
# 1.7.2014 15.30
 
_Bobek_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Vše s mým skinem, BobešeQ
SZ Mail Skype
Vše bych vítal jen nevím jak modré políčko, to se pak budeš bát jezdit vůbec na nějakém vzácném chobotníkovi, který ti pak kvůli strachu bude ležet jen v bance.....
# 1.7.2014 15.31
Vyjímka, komu jsem skin povolil je kuba 4ewer. (Autor)
Blacky
uživatel
Obrázek
SZ Mail
Pred par rokmi tu ziadne zazracne modre policko nebolo a bolo to tak lepsie.
# 1.7.2014 15.49
 
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
1) blbost..
2) celkem kulo... nejčastěji kupované věci které lidi OPRAVDU potřebují a neustále kupují, jsou léky a munice(náboje, mana)... dražší věci by se zdražovaly pomaličku takže celkovej účinek = lidi nemaj ani na léky
3) npc jsou už dávno naplánované.. bohužel, nestalo se dlouho aby se střetli pixee a gizmo u pc s časem naráz :D tak dlouhej respawn určitě ne... možnost že chobot nepadne možná, obnovení spalovny udělá z ochočování použitelný skill...
4) není tvoje věc.. je to už dávno probrané, jak si psal do novinky... je lepší dělat častěji soutěže a častěji wipe, a mít dost lidí, než to vést jako john (říkej si co chceš, john bylo to nejhorší co chmat potkalo... být denně nonstop online s ID 6, napsat jednou za tři dny a udělat Q jednou za měsíc...)
5) myslel jsem že jsi dost aktivní na forku, aby sis všiml že gizmo 2x psal, že by musel překopat celej chmat aby to šlo.. + 30 sekund určitě ne xD jak si přišel na 30 sekund?...
6) hrači si budou dávat větší pozor?... myslím že kvuli lidem jako jsem já, by přestali hrát kdyby přišli i o item ve special políčku xD je to věc kterou jsem v jiné hře neviděl... určitě se to rušit nebude :D
# 1.7.2014 15.56
schio
zablokován
SZ
sohlas až na modré políčko a snižování skilů
# 1.7.2014 16.27
 
Ghoom
uživatel
Obrázek
Ve hře: click, Mr_click
SZ Mail
Hodně dobré nápady :) Určitě 100%
# 1.7.2014 16.57
Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain..:twisted:

Stránky: 1 2 3

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » * Nový systém ekonomiky, skillů * [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.