Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » * Nový systém ekonomiky, skillů * [zamknuto]
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | Přesto, že již delší dobu nehraju, tak sem přináším pár návrhů na zlepšení situace ve hře. Ať se to někomu líbí, nebo ne, tak Chmat je prostě hra, ve které MŮSÍ aspoň 1x za rok proběhnout WIPE, tedy co se alespoň aktuální ekonomiky a stylu hry týče. Věřím, že několik mých návrhů by dokázalo prodloužit hratelnost hry. 1) Nový systém skillů Aktuálně to funguje tak, že danou dovednost trénujete do 100% a poté se již nic neděje a to beru docela jako nevýhodu. Můj návrh spočívá v tom, že po nějaké čase by se jednotlivé skilly snižovaly, dokud by nebyly opět použity. Např. Řemeslníkovi, který neustále rybaří, by se po týdnu snižily ostatní nepoužívané skilly o 2% a musel by je znovu dotrénovat. U některých dovedností bych to vzhledem k jejich náročnosti, ale nepoužíval. (u řemeslníka např jen jeho hlavní skilly bez výroby) Další věcí je schopnost Odolnost. Odolnost se zvyšuje, když do vás někdo střílí, ale můj návrh je ten, že při zabití hráče by se mu automaticky třeba 3-5% odebralo. Něco podobného by mohlo bejt klidně i u taktiky. Oba tyto návrhy by přidali do hry nějakou akci. Takhle, když se vyskílíte, tak nemáte co dělat a hra začíná bejt poněkud nudná. Takto by měl hráč furt něco na práci a nutilo ho to, se po pár dnech ke hře vracet. 2) Ekonomika - postupné zvyšování cen / snižení vykupních cen Ekonomika v Chmatu byla vždycky doslova "na hovno". Po měsíci hraní máte plno peněz a není je pomalu za co utrácet. Navrhuju tedy, aby docházelo k postupnému navyšování cen některých věcí. (zbraně, choboti,listiny) Základní věci samozřejmě nechat tak, jak jsou. Nebo jednoduše snížit ceny některých vykupovaných předmětů. 3) NPC zvířata Rozhodně bych omezil šanci získat chobota ochočením, po týdnu ve hře jsou všude a po měsíci jich má každý plnou banku a opět odpadá smysl NPC obchodu s choboty, nebo vydělávaní lovce. Buď omezit respawn všech NPC třeba 1x za 8 hodin (což by byl problem při skillu, ale chmatopýra nechat třeba), nebo udělat systém, kdy NPC bude co chvilku, ale nepůjde ochočit vždy a bude mizet. ( něco jako při výrobě, kdy vám vždycky dřevo například zmizí při špatném pokusu o vyrobení dýky) 4)VIP předměty, Questy, Akce Rozhodně do každé akce nedávat VIP předměty, nebo drahé věci. Vždycky budou hráči brečet, že je toho málo, ale tím, že tam naházíte 50 tisíc věcí, tomu moc nepomůžete. 5)Limit pro odlognutí Co k tomu říct, snad nejlehčí věc, která jde do hry dát a to nastavit limit pro odlognutí hráče. 30 sekundový limit, než se hráč může odlognout. Odpadl by problém s odlogováním při bojích, questech, lágováních a následných rychlých odpojeních... 6)Zrušení modrého políčka Podle mě naprostá kravina, která by se měla zrušit, nebo alespoň omezit. Při killovačce je jasné, že daná osoba s vzácnější nebo drahší věci ji rychle sundá a hodí do modrého políčka a zabijáci z toho mají velké kulové. Takhle si hráči budou dávat větší pozor, bude větší šance někomu sebrat jeho item... Políčko nechat jen na amulety To je asi vše co mě napadlo. Je mi jasné, že ne každému se to bude líbit, protože dnešní hráči jsou rozmazlení a vidí problém ve všem, co by jim přidalo trochu práce, ale za zlepšení hratelnosti a prodloužení životnosti hry by to stálo. Otázka je, jak moc by takové návrhy byly náročné na naprogramování a nejspíše to stejně zůstane pouze tady :/ Ale za pokus to stojí. Je to i na vás, jak k tomu přistoupíte, ale pokud nenastane nějaká radikálnější změna, tak se prostě smiřte s tím, že vyskilíte, pár měsíců pohrajete a můžete začít znova. Docela škoda nemslíte? |
---|---|
# 1.7.2014 13.01 | Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
FruFru uživatel | Modré políčko bych vítal, je to blbost dále bych dal do hry více předmětů, tudíž VIP předměty.. Samozřejmě za hodně peněz přidal je k NPC ve hře, at se nedělají nový vše co je nové, je hned vip a hra se nerozvijí.. Kdyby to mělo normální cenu, mohl by si na to někdo vydělat a měl další cíl, proč hru hrát..takto se lidi vyskili, koupi černý kulas, draka a už nehrají, protože nemají už na co vydělávat |
---|---|
# 1.7.2014 14.03 | |
Blacky uživatel | To zvysovanie cien by nebolo dobre, lebo hraci co prisli neskor by mali urcitu nevyhodu. To policko by sa mohlo fakt zrusit. |
# 1.7.2014 14.06 | |
Persizc_Obnova uživatel | Jen k té odolnosti- Pokud budeš mít 100% a někdo tě bude rekillovat u nemocnice, tak by se ti snížila na 10, coz se mi zda jako blbost, jelikož to je skill, který trvá naskillit nejdéle. |
# 1.7.2014 14.19 | |
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | jasper: Tak to prostě nějak domyslet, jak tomuhle předejít. Například pokud nějaký hráč zabije danou osobu víckrát za sebou, tak by to zas odebíralo jemu skill, nebo snižování odolnosti třeba jen prvním zabitím nějakým hráčem. |
# 1.7.2014 14.22 | Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
Monomean uživatel | 5) Jasný, pak přijdou 3 lidi na jednoho v modré zóně a hned je po něm. S těma skillama moc nesouhlasím. Výroba se skilí desítky hodin a nakonec to stejně budu muset skillovat ještě furt po tom, co u toho prosedím celý dny. Modré políčko bych asi taky zrušil. Ať je prdel S Npc souhlasím. Je to prostě levný. Ekonomika s cenami. Všechno to je v soutěžích a v tom, že lidi dostávají chk. Čím víc chk, tím víc bude daný předmět stát. Bohužel chk jdou jen do skillu a nikam jinak z většiny furt kolují po ch a narůstají. |
# 1.7.2014 14.23 | Myslíš, že život je ráj? Nic si nepochopil, je to boj. Bacha, aby tě nezotročil. Musel jsem se naučit, že žádný z mojích činů není posun pokud jsem se u něj nezapotil. Že život je ráj, to ať ti vykládá budhistický mnich, schovávající se před špinavým zlem celý život za zdmi klášteru. |
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | Monomean: Tvoje obhajoba 5tky je fakt super. Takže tvoje obrana je vlastně odlognutí. To je sice hezké, ale když ti to někdo udělá v kilovačce, při Q když veme věci, nebo v jiných podobných situacích tak je to taky super že? ... je to jedna z nejduležitějších věcí, která ve chmatu chybí... |
# 1.7.2014 14.27 | Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
The Blazik uživatel | 1, Moc dobrý nápad .. ale ta odolka jak říka pers.. 2,Možná kdyby se to zdražovalo podle hodin,ale to si radši každy založí new acc aby to měl levný .. 3,Sem pro 4, dal bych nahodně 1-2 malé questy za týden a jednou v měsíci vétší Q 5,Souhlas |
# 1.7.2014 14.29 | |
AviNci zablokován Ve hře: EmKo, EmkoTM | Souhlasím skoro se vším. Až na to políčko když vás někdo někde sunda a vy tam budete mít nějakou vzácnou věc tak co sní potom bude toho někdo litovat. To pole je na to aby jsi tam schoval věci. |
# 1.7.2014 14.54 | Fast and Furios EmKo (Řemeslník) EmKo™ (Bojovník) |
JokeR™ uživatel Ve hře: JokeR™ | Ja súhlasím so všetkým okrem tej odolnosti. Mám rovnaký názor ako Jasper. |
# 1.7.2014 15.15 | |
MAK_obnova2 uživatel | 1) Podle mě blbost. Sem rád, když něco doskillím a fakt nehraju tak často, abych každý týden dodělával 2% , možná pro hardcore hráče fajn, pro casual hráče nahouby 2) To by nebylo špatné. Třeba čím víc lidí ten předmět koupí tím bude dražší (nevěřím, že to je těžké udělat) 3) Přesně, dát třeba 1 chobota za den a tak. Ať je o ně bitka. Cena chobotů mě na chmatu docela štve. Přitom by to mohlo být sakra vzácný zboží. 5) Gizmo říkal, že technicky nemožné v nynějším chmatu, nemá smysl. I když podle mně by to šlo, kdyby se vytvořilo po odlognutí NPC s věcma co má ten člověk a třeba 10 sekund tam zůstalo. Pak ale musíme vyřešit, co s člověkem, který není v combatu? No určitě by to byla práce na spoustu času. 6) Souhlas Jenže není někdo, kdo by změny udělal takže celej topic je o ničem |
# 1.7.2014 15.30 | |
_Bobek_ uživatel Ve hře: Vše s mým skinem, BobešeQ | Vše bych vítal jen nevím jak modré políčko, to se pak budeš bát jezdit vůbec na nějakém vzácném chobotníkovi, který ti pak kvůli strachu bude ležet jen v bance..... |
# 1.7.2014 15.31 | Vyjímka, komu jsem skin povolil je kuba 4ewer. (Autor) |
Blacky uživatel | Pred par rokmi tu ziadne zazracne modre policko nebolo a bolo to tak lepsie. |
# 1.7.2014 15.49 | |
Fredy_Guvno_Obnova2 autor hry Ve hře: Fredy_Guvno | 1) blbost.. 2) celkem kulo... nejčastěji kupované věci které lidi OPRAVDU potřebují a neustále kupují, jsou léky a munice(náboje, mana)... dražší věci by se zdražovaly pomaličku takže celkovej účinek = lidi nemaj ani na léky 3) npc jsou už dávno naplánované.. bohužel, nestalo se dlouho aby se střetli pixee a gizmo u pc s časem naráz tak dlouhej respawn určitě ne... možnost že chobot nepadne možná, obnovení spalovny udělá z ochočování použitelný skill... 4) není tvoje věc.. je to už dávno probrané, jak si psal do novinky... je lepší dělat častěji soutěže a častěji wipe, a mít dost lidí, než to vést jako john (říkej si co chceš, john bylo to nejhorší co chmat potkalo... být denně nonstop online s ID 6, napsat jednou za tři dny a udělat Q jednou za měsíc...) 5) myslel jsem že jsi dost aktivní na forku, aby sis všiml že gizmo 2x psal, že by musel překopat celej chmat aby to šlo.. + 30 sekund určitě ne jak si přišel na 30 sekund?... 6) hrači si budou dávat větší pozor?... myslím že kvuli lidem jako jsem já, by přestali hrát kdyby přišli i o item ve special políčku je to věc kterou jsem v jiné hře neviděl... určitě se to rušit nebude |
# 1.7.2014 15.56 | |
schio zablokován | sohlas až na modré políčko a snižování skilů |
# 1.7.2014 16.27 | |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click | Hodně dobré nápady Určitě 100% |
# 1.7.2014 16.57 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » * Nový systém ekonomiky, skillů * [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.