Fórum » Archiv » Pravidla in-game [zamknuto]
MAK_obnova2 uživatel | Tento topic slouží k dohodnutí se na pravidlech, která budou muset být dodržována ve hře (in-game). Jde o to, aby se zabránilo „dohadování se“ o tom, zda byl danny cin trestuhodny, nebo nebyl. Vse pujde ve forme verejne diskuze, kdy se v podstate CHTS a ostatní ve spolupraci s hraci dohodnou na nějakých pravidlech. Pravidla se tu budou psát pod sebe. Díky ustanovení pravidel už nebude možno některé akty napadat. Jen tak „By the way“ pro rejpaly: Pište sem své návrhy, postřehy etcetera. Pravidla: zde: http://www.chmatakov.cz/pravidla plus dodatky: 1. AFK skillení je trestáno NP, afk bez skillení - CHTS vám může dát kick. 3. Používání speedhacku,WPE a podobných programů
|
---|---|
# 7.1.2012 12.32 |
Gizmo autor hry | 1. AFK je povoleno, pokud nemá dotyčný nic v ruce. Ani nebude třeba ho odpojovat, pokud neblokuje nějaké místo. |
---|---|
# 7.1.2012 12.44 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Urážky, opovrhování, drzost na osobu GM,CH.T.S Zanechávání velkého množství věcí pod sebou (težba,dřevorubectví,rybaření) Jaké koliv využívání chyb ve hře Zabíjení hráčů po vzkříšení, opakované zabíjení *takže ikdyž si budu zabijet svůj učet, je to trestný, stále to tucty hráču nedokáži pochopit |
# 7.1.2012 12.47 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
[E]r[E]ktus uživatel Ve hře: Erektus | Také bych zde ujasnil, za co se dává NP a kolik kamenů. Akorát se pak každý vyptává za co má NP a kolik má kamenů a vytvářejí se zbytečná témata. |
# 7.1.2012 12.51 | |
Gizmo autor hry | Pal: to by možná stálo za výjimku, protože obratnost zatím moc jinak skillit nejde, ne? |
# 7.1.2012 12.52 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | nejde, doposuď to bylo tak v pravidlech, jinak, nešlo by udělat to co bylo ve staré verzi, takový ty skillovací panaci v PK městě? |
# 7.1.2012 12.52 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
MAK_obnova2 uživatel | S gizmem sme se shodli, že rekill své vlastní postavy nikoho neomezuje, tudíž by se za něj nemělo trestat. Tzn update pravidla s rekillem Pala: Jojo to jsem taky navrhoval, akorát by se to prej muselo udělat odznova. Navrhoval jsem, že třeba ti to třeba do 70 skillu bude se započítávat a pak už by se musela Obratka naskillit v akci Erektus: Dobrý nápad, navrhl bych, aby Palanda ke každému pravidlu napsal, kolik kamenů se bude jak dávat. Nevím kdo teď vede CHTS...
|
# 7.1.2012 12.53 | |
[E]r[E]ktus uživatel Ve hře: Erektus | Nejde a John za to dával 500 kamenů + obratnost na 10. Zkus Gizmo promyslet slaměné panáky na obratnost z CH 1.4. Stejný princip jako terče ale s chladnou zbraní. |
# 7.1.2012 12.53 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | dobře // edit, jen aby jste semnou souhlasili, uplně jinak bych trestal řemeslníka a bojovníka .. protože, když zavřu řemeslníka, tak pro něj 100 kamenů je jak nic a je za 15-20 minut venku, kdežto bojovník tam je třeba celej den .. jinak, dal bych tam eště něco jako že každej si svůj trest musí odpykat sám, resp. hodně lidí si uděla řemdu se 100 težbou, žačne mi nadavat, já ho zavřu a on si ho tam naschval nechá a když mu pak zavřu bojovníka, on si ho vytěži tím řemeslníkem .. |
# 7.1.2012 12.53 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | Urážky a nevhodné chování k ostatním hráčům by taky nemusely být tolerovány.. |
# 7.1.2012 13.05 | |
Jirekcz uživatel | K tomu rekillu bych možná přidal, že by šel na jiném hráči jen s jeho povolením. |
# 7.1.2012 13.07 | My goal in life is to be a wit. I am often told that I'm already halfway there. |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | Pak takové ty nekonečné otázky, zda se může zabíjet v np nebo jestli můžu trávit jehlou, když na ni není obrana.. |
# 7.1.2012 13.10 | |
Kozel_CZ uživatel Ve hře: Kozzel remda, Heroin | Aby se mohlo zabíjet v blue zóně, do toho je přece obrana. |
# 7.1.2012 13.13 | |
[E]r[E]ktus uživatel Ve hře: Erektus |
No a? Nechápu co ti na tom vadí, když si někdo dal práci s tim řemdou tak mu to přece neber. Jinak s těma odlišnýma trestama souhlasím. |
# 7.1.2012 13.14 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Erektus, jestli to chceš brát takhle, tak nevidim důvod nedávat stejný tresty, protože to v podstatě stejně vytěží řemeslníci .. |
# 7.1.2012 13.16 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
MAK_obnova2 uživatel | Kozel: Ono se nedá teď zabíjet v blue zone? |
# 7.1.2012 13.32 |
Fórum » Archiv » Pravidla in-game [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.