Fórum » Archiv » Pravidla in-game [zamknuto]
MAK_obnova2 uživatel | Tento topic slouží k dohodnutí se na pravidlech, která budou muset být dodržována ve hře (in-game). Jde o to, aby se zabránilo „dohadování se“ o tom, zda byl danny cin trestuhodny, nebo nebyl. Vse pujde ve forme verejne diskuze, kdy se v podstate CHTS a ostatní ve spolupraci s hraci dohodnou na nějakých pravidlech. Pravidla se tu budou psát pod sebe. Díky ustanovení pravidel už nebude možno některé akty napadat. Jen tak „By the way“ pro rejpaly: Pište sem své návrhy, postřehy etcetera. Pravidla: zde: http://www.chmatakov.cz/pravidla plus dodatky: 1. AFK skillení je trestáno NP, afk bez skillení - CHTS vám může dát kick. 3. Používání speedhacku,WPE a podobných programů
|
---|---|
# 7.1.2012 12.32 |
Varloň uživatel Ve hře: Losos |
...no vidiš... Tak budeme krok před ultimou |
---|---|
# 11.1.2012 9.38 | Vůbec nevim proč tu chodim!! Jirka smrdi jak zdechly kocour |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Zkusím ti to vysvětlit, že ani tohle není řešení Představ si situaci, že se zapne novej server, všichni od 0, nikdo VIP, každej novej účet, ty se budeš těšit, jak si zahraješ, přijdeš ze školy, logneš - server plný, zkusíš za chvíli - server plný, za chvíli opět to samý, vykašleš se na to a zkusíš o několik hodin později, opět server plný, logneš večer, dostaneš se do hry a u rybka 8 duchů, v chráněný 5 duchů, u hnědýho 4 duchové atd. A kvůli těmto ty vlastně nebudeš moct do hry? Chápeš mě? Když je nikdo nekickne, budou tam čumákovat furt. A věř tomu, že tam dmtů, kteří si tam jen stoupnou, aby tam třeba spamovali a nebo jen blokovali místo a lítali někde venku, bude určitě několik. A opravdu nemá smysl, aby hráč, kterej nehraje, neskillí, jen tam čučí a vůbec není na kompu, prostě ve hře byl. Když jen odskočíš, stačíš říct někomu, kdo tam je s tebou, že jdeš třeba wc, určitě GM hned každýho po pár sekundách nekickne. Proto jsem proti afk, protože nemá žádnej smysl. |
# 11.1.2012 11.53 | |
Gizmo autor hry | Fajn, na novém serveru bych tedy byl pro odpojení při neaktivitě. Čistě kvůli tomu, aby si zahrálo více lidí. |
# 11.1.2012 11.57 | |
kuba 4ewer uživatel Ve hře: Kuba 4ewer | Nečetl jsem předchozí příspěvky v tomto tématu je toho fakt dost ) Je pravda ,že každý chts k něčemu přihlíží jinak proto si myslim ,že nejsou zatím jednotná pravidla.Až bude nový server něco sepíšu abyste viděli za co vám kolik kamenů hrozí ) Popřípadě jaký trest..Pokud teda ještě CHTS budu i na novém serveru K rekillu bych se vyjádřil.. Napadlo mě jak by se dala skillit obratka ...třeba vytvořit panďuláka na způsob terčů ,dalo by se do něho sekat...Aby se dalo zamezit afk skillu tak např po 15ti minutách by naskočila tabulka ,kde by se třeba jednoduše odpovědělo na otázku Jsi zde?? třeba odkliknout ano-cca 10 vteřin by bylo na odpověď...Nedávalo by to otázku např ,když bysme psali do chatu ,což jasně dává najevo ,že afk nejsme... |
# 11.1.2012 12.44 | |
MAK_obnova2 uživatel | Howgh - AFK bez skillu zůstává postihnutelné kickem. Dolním do pravidel. |
# 11.1.2012 14.45 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Takže to by bylo vyřešený , teď je spornej ještě rekill (Giz psal na nějaký stránce, že něco dá do hry, ale ne hned), kill v np, kill a odlog v blue |
# 11.1.2012 15.00 | |
MAK_obnova2 uživatel | Rekill své postavy je vyřešenej. Kill v NP - Pridal bych spis NPC na oziveni do NP A o kill a odlognutí v blue zoně - to mi příjde jako největší sranda ani nejde o ty věci.. často se dělalo, že stálo 10 lidí u banky.. a 2 vytáhli sekeru a rozrubrali 6 naráz a odlogli byla sranda.. |
# 11.1.2012 15.05 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Není To už bylo víckrát tenhle návrh, ale nějak to nikdy neprošlo To sice jo, když to bylo u banky, ale já myslím třeba u hnědýho, u rybka nebo na těžbě |
# 11.1.2012 15.15 | |
MAK_obnova2 uživatel | Santea: Je, je povolenej. Santea: To podle me neni problem, jen gizmo spis nemel cas/chut Santea: Je to prostě součást hry.. já bych to tak nechal.. |
# 11.1.2012 15.20 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | No povolenej rekill svojí postavy je zase spornej , víš kolik lidí to zneužije? Dám ti zase příklad, logne hráč, domluví se s kámošem a budou si vesele rekillem skillit obratku a přesku, přijde GM, dá otázku: rekillíš svoji postavu? Jeden z těch dvou odpoví samozřejmě ano a pak se budou tlemit jak GM och.ali. Ani z jeden z nich nepřizná, že rekillem skillí na postavě kámoše, chápeš mě? |
# 11.1.2012 15.28 | |
MAK_obnova2 uživatel | Hele divej.. rekill by zavedenej protože: Hráči neustále zabíjeli jiné hráče kteří se chtěli oživit a jít hrát(rybařit). Ne kvůli tomu, že když se dva hráči domluví abychom je nenechali. |
# 11.1.2012 15.33 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Nevím no...prostě to je fakt sporný, je jiná mentalita hráčů než bývala, teď se někteří snaží spíš skilly nějakým způsobem os.at. Ono je to pak třeba nefér i vůči tomu, kdo jak trotlík poctivě kliká na páčku, střílí na střelnici několik týdnů a vedle u nemocky stojí nějakej pablb, rekillem skillí a za pár hodin má 100. Koukám, že už je to debata jen nás dvou jako hráčů , bylo by dobrý aby se ještě nějak Giz vyjádřil, přece jen je to jeho hra, tak aspoň nějakej náznak, i když samozřejmě pravidla se utváří podle hráčů Jedná se vlastně o vyřešení rekillu, killu v np a killu a odlog v blue |
# 11.1.2012 15.51 | |
MAK_obnova2 uživatel | Kdybych nebyl línej pošlu ti citaci z ICQ kde gizmo povolil ten rekill na hráči za účelem skillování |
# 11.1.2012 16.58 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Věřím, že ti to poslal, ale je to nefér vůči těm, co to skillí na střelnici a kde to trvá fakt dlouho, rekillem to mají hned, ani se nemusí nějak extra snažit a za pár hodin například s 5 nahranejma hodinama můžou jít hned killit, protože mají obratku nebo přesku na 100. Chápeš mě? Prostě vůbec do toho nezapojovat dalšího hráče, ale vyskillit to na něčem, tak jak se skillí ochočko, těžba, dřevko a všechny ostatní skilly |
# 11.1.2012 17.08 | |
Sam #12 CH.B.I. Ve hře: Sammyk | Jednoduchá vec na zabránenie rekillu by mohlo byť, keby sa po smrti dalo oživiť až o určitý čas a keby nejaký hráč umrel veľakrát v priebehu nejakej časovej doby, nedalo by sa na ňom skillovať. Po uplinutí nejakého času bez smrti by to bolo samozrejme zase možné. Smrť v CH nieje v podstate vôbec penalizovaná a to je veľká chyba. Vypadávanie vecí z hráča robí hru v podstate len otravnou a donucuje ľudí k odlogu. Ale patrí to k CH, bohužial. |
# 11.1.2012 17.13 |
Fórum » Archiv » Pravidla in-game [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.