Chmatákov online


Fórum – CH1.5 + Direct3D

Fórum » Archiv » CH1.5 + Direct3D [zamknuto]

Gizmo
autor hry
SZ
Uvažuji převést současný CH1.5 pod Direct3D, tedy nechat hru využívat hardwarovou akceleraci 3D kartou. To umožní kromě zrychlení hlavně grafické efekty podobně jako v CH2 (barvení věcí, světelné efekty jako záblesky či plynulá tma/mlha atp.), ale někomu to - především na noteboocích - může přinést problémy se zobrazením, byť pouze u těch starších.
Standardem by mělo být DirectX 9.
V tomto tématu bude (až se k tomu dostanu) umístěn odkaz na klienta, který bude využívat HW akceleraci, budete sem tedy moci psát, zda vám běží v pohodě. Efekty a la CH2 budou přidávány průběžně po ověřění, že s tím většina lidí nemá problém.
# 4.11.2011 14.54
 

Stránky: 1 2 3

Gizmo
autor hry
SZ
Takto by to mělo vypadat - musíte mít také nastaveno 32 bitů barev.
Obrázek
# 5.11.2011 21.34
 
Zopeiss
uživatel
Obrázek
Ve hře: Zopei,Chymezz,č€rn4-wdow4
SZ ICQ Skype
Ano tak jsem se nechal zmást ;) Přesně takhle to mám ;) Díky Gizmo
# 5.11.2011 21.35
 
Splendit
uživatel
Obrázek
Ve hře: MoMo
SZ Web
Mohl by jsi udělat ještě světlý inventář, není moc vidět třeba když si nasadíš meditku to klikátko.
# 5.11.2011 21.46
 
Zopeiss
uživatel
Obrázek
Ve hře: Zopei,Chymezz,č€rn4-wdow4
SZ ICQ Skype
Hele prosím tě Gizmo.To takhle bude i ve dne ? Není to reálné a mě se to nelíbí.Přes den by mělo být normálně světlo a ne tma ;)
# 5.11.2011 21.48
 
Gizmo
autor hry
SZ
Nový blesk vypadá takto, jeho tvar je náhodný, stejně jako ve skutečnosti. Je to otázka zvyku.
Obrázek
# 5.11.2011 21.53
 
Splendit
uživatel
Obrázek
Ve hře: MoMo
SZ Web
Povedený :-)
# 5.11.2011 21.57
 
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
Tak ten je libovej :-)
# 5.11.2011 21.57
 
Gizmo
autor hry
SZ
Za 10 minut bude ke stažení verze z odkazu na webu. Dnes už tu zřejmě nebudu, takže nemusíte psát komenty ohledně chyb, vše je jen test D3D, nic vážného.
# 5.11.2011 21.59
 
MAK_obnova2
uživatel
SZ
Ne nemám problém s grafikou - takže otázka zůstává. K čemu je ten divnej kruh kolem postavy?
# 5.11.2011 23.12
 
SOJka
uživatel
SZ Mail ICQ Skype Web
Zřejmě pokud o zrealizování mého nápadu, myslím že něco podobného bylo i v CH2
# 6.11.2011 0.06
Gizmo
autor hry
SZ
Já žádný divný kruh nevidím, vidím rozsah viditelnosti u postavy, stejně jako bylo v CH2 a jako to má řada jiných her. Ve tmě je proto dobře vidět jen v tomto okruhu. Pokud ti to přijde jako divný kruh, pak něco s grafikou rozhodně máš...

Téma k locnutí, až bude další verze, bude nové téma.
# 6.11.2011 7.25
 
MAK_obnova2
uživatel
SZ
Ah :) stačilo říct, že to je viditelnost. Sem nechápal význam kruhu ve hře..
# 6.11.2011 12.08
 

Stránky: 1 2 3

Fórum » Archiv » CH1.5 + Direct3D [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.