Fórum » Archiv » CH1.5 + Direct3D [zamknuto]
Gizmo autor hry | Uvažuji převést současný CH1.5 pod Direct3D, tedy nechat hru využívat hardwarovou akceleraci 3D kartou. To umožní kromě zrychlení hlavně grafické efekty podobně jako v CH2 (barvení věcí, světelné efekty jako záblesky či plynulá tma/mlha atp.), ale někomu to - především na noteboocích - může přinést problémy se zobrazením, byť pouze u těch starších. Standardem by mělo být DirectX 9. V tomto tématu bude (až se k tomu dostanu) umístěn odkaz na klienta, který bude využívat HW akceleraci, budete sem tedy moci psát, zda vám běží v pohodě. Efekty a la CH2 budou přidávány průběžně po ověřění, že s tím většina lidí nemá problém. |
---|---|
# 4.11.2011 14.54 |
Gizmo autor hry | Takto by to mělo vypadat - musíte mít také nastaveno 32 bitů barev. |
---|---|
# 5.11.2011 21.34 | |
Zopeiss uživatel Ve hře: Zopei,Chymezz,č€rn4-wdow4 | Ano tak jsem se nechal zmást Přesně takhle to mám Díky Gizmo |
# 5.11.2011 21.35 | |
Splendit uživatel Ve hře: MoMo | Mohl by jsi udělat ještě světlý inventář, není moc vidět třeba když si nasadíš meditku to klikátko. |
# 5.11.2011 21.46 | |
Zopeiss uživatel Ve hře: Zopei,Chymezz,č€rn4-wdow4 | Hele prosím tě Gizmo.To takhle bude i ve dne ? Není to reálné a mě se to nelíbí.Přes den by mělo být normálně světlo a ne tma |
# 5.11.2011 21.48 | |
Gizmo autor hry | Nový blesk vypadá takto, jeho tvar je náhodný, stejně jako ve skutečnosti. Je to otázka zvyku. |
# 5.11.2011 21.53 | |
Splendit uživatel Ve hře: MoMo | Povedený |
# 5.11.2011 21.57 | |
Persizc_Obnova uživatel | Tak ten je libovej |
# 5.11.2011 21.57 | |
Gizmo autor hry | Za 10 minut bude ke stažení verze z odkazu na webu. Dnes už tu zřejmě nebudu, takže nemusíte psát komenty ohledně chyb, vše je jen test D3D, nic vážného. |
# 5.11.2011 21.59 | |
MAK_obnova2 uživatel | Ne nemám problém s grafikou - takže otázka zůstává. K čemu je ten divnej kruh kolem postavy? |
# 5.11.2011 23.12 | |
SOJka uživatel | Zřejmě pokud o zrealizování mého nápadu, myslím že něco podobného bylo i v CH2 |
# 6.11.2011 0.06 | http://www.chportal.cz JIž brzy |
Gizmo autor hry | Já žádný divný kruh nevidím, vidím rozsah viditelnosti u postavy, stejně jako bylo v CH2 a jako to má řada jiných her. Ve tmě je proto dobře vidět jen v tomto okruhu. Pokud ti to přijde jako divný kruh, pak něco s grafikou rozhodně máš... Téma k locnutí, až bude další verze, bude nové téma. |
# 6.11.2011 7.25 | |
MAK_obnova2 uživatel | Ah stačilo říct, že to je viditelnost. Sem nechápal význam kruhu ve hře.. |
# 6.11.2011 12.08 |
Fórum » Archiv » CH1.5 + Direct3D [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.