Chmatákov online


Fórum – Vychytávky–RuneScape

Fórum » Archiv » Vychytávky-RuneScape [zamknuto]

Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Během toho co hraji chmat se na fóru objevily spousty nápadů. U některých z nich jeden z prvních příspěvků "To máš z runescape, co?" a podobně. Nebyly to špatné nápady. Před několika týdny sem si řekl, že by nebylo špatné, když je v runescape tolik dobrých nápadů, to prozkoumat. Za tím účelem jsme s Pepisem poslední 2 týdny v mezích našich možností tuto hru "testovali". Našli jsme mnoho vychytávek, které by mohli zkvalitnit hru a zvýšit její úroveň...
Některé věci se již nejspíš zmiňovaly ale dal sem je sem znovu pro takové připomenutí.

1.Obtížné skillování.
Na chmatu má člověk vyskillované všechny potřebné skilly pro zabíjení (odolnost, přesnost, někdy těžbu) behem týdne. Na Runescape (dále jen RS) člověk musí skillu věnovat velké množství času. Pro představu skill na 99 (Maximum co vím) má v jednom prestižním českém klanu (Tím myšlen klan, který může konkurovat např. americkým klanům) dohromady sotva deset lidí (a to každej tak 1, nebo 2 skilly). Tyto obtížné skilly udržují hru vchodu a brání tomu, aby se hráči nudili.

2.Zkušenosti u skillů.
Když někdo skilluje ne chmatákově tak většinou nemá tušení za jak dlouho přijde nový skill a vypadá to, že skilly přibývají vlastně náhodně a bez jakéhokoliv řádu. Na RS je podle mě vyvážený a promyšlený sytém zkušeností, který pomáhá při zpřehlednění hry. Funguje na základě zkušeností, který každý hráč získá za používání skillu. Podle počtu zkušeností se potom vyvíjí level skillu. Například u rybaření získá za každou ulovenou rybu určitý počet zkušeností (záleží na typu ryby, a levlu, který je na odchycení ryby potřeba) – zkušenosti hráč získává jen za chycenou rybu ne za pokus o chyceni ryby! (funguje to tak u všeho jen u bojových skillu se zkušeností přičítají za každou ranu!), dále například u magie hráč dostane určitý počet zkušeností za každé seslané kouzlo nehledě na úspěch. To vyvažuje finanční náročnost tohoto skillu.

3.Neviditelnost itemu po vypadnutí.
Další vychytávka fungující na RS je to, že při zabití nějakého hráče, nebo NPC je předmět ležící na zemi po NPC vidět prvních pár minut pouze pro toho kdo cíl zabil. To znemožňuje kradení předmětů bez jakéhosi zapojení do souboje. Pokud na jeden cíl působí více jak jeden střelců tak se počítá ten, kdo dal nejvíce damage. Pokud se damage u dvou, nebo více hráčů shoduje, tak jde předmět vidět pro toho, kdo vystřelil první. To by samozřejmě ve chmatu mohlo fungovat i pro Obranu, jako kompenzace ztráty životů.

4.Omezení tréninku při užívání terče.
Toto funguje na chmatu u trénování odolnosti, ale nebylo by špatné to zavést i na střelbu. Přeci jen střelba na terč a střelba v reálné situaci je něco úplně jiného.

5.Velký počet aktivních NPC.
Jistě se s tím již počítá, ale do chmatu by se hodily další obludy a tak dále. Také by se na nich mohly dát trénovat skilly(Přesnost, obratnost, odolnost a tak dále). Například by se hodilo aby souboj Chmaták vs. příšera neprobíhal typu chmaták střílí a příšera mu ubere HP jen když se dostane na jeho souřadnice. Prostě by s ním obluda měla opravdu bojovat. Zastavila by se u něj a probíhala by výměna úderů.Taky by to umožnilo trénovat obratnost jinak než mezi hráči.

6. Friendlist a ignorelist.
Friendlist: Taková blbůsta ukazující vám, který z vašich přátel je on-line a ukazující vám do chatu správu pokud se přítel nalogoval. Bylo by u toho jisté omezení na takových pět, šest hráčů. Toto sem zde chtěl zmínit jen okravojově protože většina lidí má ICQ a tak to není až tak potřeba.
Ignorelist: Jistý druh obrany proti dotěrným nováčkům a spamerům. Nejsem ji jistej jestli by bylo možný neomezený počet ignorovaných...

7.Trvalé questy.
Dále by se do hry jako alternativní typ vydělávání hodilo něco jako úkoly, které by byly trochu výdělečnější. Typický tip takového úkolu se mi líbilo "Zabití pískové příšery, sebrat srdce a valit na lávák"...Takových questů by se do chmatu hodilo víc a zpestřilo by to hru...

8.Nemožnost odlogování uprostřed souboje.
Velmi kvalitní a asi jedna ze zásadních vychytávek. Osobně killer nejsem ale rozhodně by se hodilo, že kdyby spolu dva hráči bojovali tak by se nedalo uprostřed souboje odlogovat. Nebo spíše by se nemohl odlogovat ten kdo někam dal nějakou damage. Například pokud někdo někde medituje a má jen 30HP tak by k němu nemohl přijít někdo s kulasem, dvakrát do něj střeli a odlogovat se. Možnost odlogování by byla až takových 20 vteřin po souboji.

9.Změna hesla za pomocí speciální otázky.
Současnou změnu hesla může provést kdokoliv kdo heslo zná. A co je důvodem ke změně hesla? To že moje heslo již někdo zná. Navrhuji možnost přidání ke svému heslu ještě kontrolní otázku, která by se zodpovídala při každé změně hesla. Pepis říkal že na RS je takovýchto otázek dokonce deset ale to mi připadá zbytečné...

Pepis : Funguje to trochu jinak ! Když chceš změnit své stávající heslo stačí ti jen staré heslo! Prostě napíšeš staré a vyplníš nové! Ale když někdo získá tvůj učet a ty ho chceš zpět vyplníš 10 otázek které sis sám určil při registraci (Nemusíš jich zadávat 10 ale čím víc tím lip – nejlíp dávat otázky které nikdo neví! Ten kdo změnit ve heslo a dostane se na tvůj účet muže tyto otázky deaktivovat – neví jaké jsou odpovědi ale tyto otázky se smažou až po měsíci takže ty můžeš do měsíce snadno získat svůj účet zpět) své první heslo které tvůj učet měl! A do dvou minut máš účet zpět!! (Má čeština je strašná , berte na to ohled ;-) )

10.Heslo v chatu:*****
Bylo tu už několik případů, při kterých někdo měl na Controlu (Ctrl+V) nahozené svoje heslo a pak když chtěl dát obranu tak napsal do chatu svoje heslo. Na RS pokud se člověk pokouší napsat do chatu svoje heslo tak se tam místo např. "2468" ukáže "****". Pokud má ale někdo heslo "pes" a hodlá se bavit s někým o svém domácím mazlíčkovi tak má hold smůlu...

11.Přemisťující se zdroje surovin a pochodující NPC.
Velmi účinný boj proti AFK a zpestření hry. Jde o to, že by se například stromy narubu časem daly pokácet a pak by zase rostly do svojí původní velikosti a podobně.
Dále by mohli prodavači různě pochodovat za půltem a tak.

12.Možnost prodeje obchodníkům a ekonomika.
Obchod by měl dvě části. Část obchodníkova zboží, ve které by se se prodávalo neomezené množství předmětů, které obchodník prodává a část hráčského použitého zboží. Zboží do použitého zboží by mohli prodávat hráči sami za drasticky sníženou cenu, která by byla ještě závislá na počtu předmětů tohoto typu, které už obchodník má a procentech předmětu. Z této části obchodu by se také za nižší cenu dalo kupovat. Samozřejmě by se daly obchodníkovi prodávat pouze předměty, které sám nabízí.


Rád bych zdůraznil že tyto návrhy by se samotnou podstatou chmatu nic moc neudělaly, takže bych vás rád poprosil aby jste si odpustili odpovědi typu "Nechci z chmatu Runescape" a podobně.
Dále bych vás rád poprosil aby jste odpovídali bodově na jednotlivé návrhy...
# 6.1.2008 20.23
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.

Stránky: 1 2 3 4 5 6

Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Kdyby sis odpustil tu první číst souvětí nic by se nestalo...;-)
Ale ta druhá to zachraňuje...lol
# 11.1.2008 20.39
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
Mystics
uživatel
Obrázek
Ve hře: BaJ[i]ReK
SZ Mail ICQ
To je moc dlouhy to nebudu čist ale je to good a enbo fuj
# 18.1.2008 19.31
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Tak to nekomentuj kdyžs to nečetl.:-|
# 18.1.2008 19.31
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
Gringo Bastard
uživatel
Obrázek
Ve hře: Gringo Bastard
SZ Mail ICQ
mne by sa pacilo este aj to ze by neboly povolania ale kazdy by mohol mat vsetky skilly na 100 ale trvalo by to dlho a bolo by to na exp lebo takto by mal za tyzden kazdy vsetko 100
# 18.1.2008 19.42
Chmatakov teraz nehram , raz som prestal hrat Runescape a zacal chmatakov , potom ma zacal bavit runescape a prestal som hrat chmatakov , je to super hra ale rs je podla mna este lepsia , ked ma to niekedy prestane bavit mozno zacnem zase chamatakov
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Všechny skilly na 100% sou blbý. A kčemu by pak bylo povolání?
# 18.1.2008 19.44
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
Mr.Kill€r
uživatel
Obrázek
Ve hře: MrKiller
SZ ICQ Web
odlognout by šlo pořád ... třeba že by nekdo odpojil počítač ... i když nevim jestli by to nekdo stihnul ... :-[ Ale to bych dal tak že by nemohl odlognout v souboji tak od 15 let aby se moc nekillovali newbici ... :-|



Naposledy upraveno: 20.1.2008 10.23

# 20.1.2008 10.20
To co vidíte na levo je potkan nikoli krysa ... 3-(
Obrázek
Mnoho dobré práce přijde na zmar kvůli drobnému nedostatku.
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Kdyby někdo odpojil počítač tak by zůstal do konce souboje pro server připojený...
# 20.1.2008 10.23
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
Mr.Kill€r
uživatel
Obrázek
Ve hře: MrKiller
SZ ICQ Web
:-) tak třeba odpojí modem ...

ale ten můj odpojit nejde k***a :-D
# 20.1.2008 10.26
To co vidíte na levo je potkan nikoli krysa ... 3-(
Obrázek
Mnoho dobré práce přijde na zmar kvůli drobnému nedostatku.
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
To, že si dopojíš modem nic neznamená. Server je taková velká (hučící?:-D) bedna jejíž běh a funkce ty s bejvětší pravděpodobností nemůžeš ovlivnit...
# 20.1.2008 10.28
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
.W!Z4RD_L€V!N.
uživatel
Obrázek
Ve hře: .W!Z4RD_L€V!N.
SZ ICQ Web
z bodem č. 8., udělal bych to třeba že by křížek na vypínání nebyl ale že by si musel vypnout odlogovávacím tlačítkem a to by se ti v chatu počítaly vteřiny, např. 8 vteřin by stačilo....
# 20.1.2008 11.35
POZOR!!! Končím s chmatem na dobu neurčitou... Jedno je jisté: Po wipu nebo po testu vás tu budu znova prudit:twisted::twisted:... Né, dělam si srandu, jen nebudu ve hře, na fórku občas jóóó
Daniel D.
uživatel
Obrázek
Ve hře: neni vip...
SZ Mail ICQ
blby uz by to nebil chmat
# 28.3.2008 21.00
 
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber

Daniel D.:blby uz by to nebil chmat


Až tak moc by to chmat nezměnilo. Myslíš, že by to nebyl chmat s nedomakaným soubojovým, skillovám a komunikačním systémem?LOLlol
# 28.3.2008 21.03
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
ludacris8
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nepoviem :D
SZ Mail ICQ Web
hramvam runescape je to dobra hra cez net volam sa tam zen hex6xD
# 28.3.2008 21.35
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí....
Obrázek
Hanny
uživatel
Obrázek
Ve hře: Hanny
SZ ICQ
ludacris8: Od taho je tu toto téma: forum.chmatakov.cz/tema/3249-rune-scape
# 28.3.2008 21.41

wout
uživatel
Obrázek
Ve hře: wout
SZ Mail ICQ
Jsem pro ukazování kolik nám zbejvá do dalšího skillu.
Nemmožnost odlogování při souboji je very good idea!
Neviditelnost itemu po vypadnutí je v RS 30 sekund, do CH bych to urcite dal.
Trvalé questy to je NEJ v tomhle topicu myslim, to by v CH nemelo chybet.
# 29.3.2008 1.02
Obrázek
Cmatmaster je prostě nejvetší řízek!

Stránky: 1 2 3 4 5 6

Fórum » Archiv » Vychytávky-RuneScape [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.