Chmatákov online


Fórum – Vychytávky–RuneScape

Fórum » Archiv » Vychytávky-RuneScape [zamknuto]

Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Během toho co hraji chmat se na fóru objevily spousty nápadů. U některých z nich jeden z prvních příspěvků "To máš z runescape, co?" a podobně. Nebyly to špatné nápady. Před několika týdny sem si řekl, že by nebylo špatné, když je v runescape tolik dobrých nápadů, to prozkoumat. Za tím účelem jsme s Pepisem poslední 2 týdny v mezích našich možností tuto hru "testovali". Našli jsme mnoho vychytávek, které by mohli zkvalitnit hru a zvýšit její úroveň...
Některé věci se již nejspíš zmiňovaly ale dal sem je sem znovu pro takové připomenutí.

1.Obtížné skillování.
Na chmatu má člověk vyskillované všechny potřebné skilly pro zabíjení (odolnost, přesnost, někdy těžbu) behem týdne. Na Runescape (dále jen RS) člověk musí skillu věnovat velké množství času. Pro představu skill na 99 (Maximum co vím) má v jednom prestižním českém klanu (Tím myšlen klan, který může konkurovat např. americkým klanům) dohromady sotva deset lidí (a to každej tak 1, nebo 2 skilly). Tyto obtížné skilly udržují hru vchodu a brání tomu, aby se hráči nudili.

2.Zkušenosti u skillů.
Když někdo skilluje ne chmatákově tak většinou nemá tušení za jak dlouho přijde nový skill a vypadá to, že skilly přibývají vlastně náhodně a bez jakéhokoliv řádu. Na RS je podle mě vyvážený a promyšlený sytém zkušeností, který pomáhá při zpřehlednění hry. Funguje na základě zkušeností, který každý hráč získá za používání skillu. Podle počtu zkušeností se potom vyvíjí level skillu. Například u rybaření získá za každou ulovenou rybu určitý počet zkušeností (záleží na typu ryby, a levlu, který je na odchycení ryby potřeba) – zkušenosti hráč získává jen za chycenou rybu ne za pokus o chyceni ryby! (funguje to tak u všeho jen u bojových skillu se zkušeností přičítají za každou ranu!), dále například u magie hráč dostane určitý počet zkušeností za každé seslané kouzlo nehledě na úspěch. To vyvažuje finanční náročnost tohoto skillu.

3.Neviditelnost itemu po vypadnutí.
Další vychytávka fungující na RS je to, že při zabití nějakého hráče, nebo NPC je předmět ležící na zemi po NPC vidět prvních pár minut pouze pro toho kdo cíl zabil. To znemožňuje kradení předmětů bez jakéhosi zapojení do souboje. Pokud na jeden cíl působí více jak jeden střelců tak se počítá ten, kdo dal nejvíce damage. Pokud se damage u dvou, nebo více hráčů shoduje, tak jde předmět vidět pro toho, kdo vystřelil první. To by samozřejmě ve chmatu mohlo fungovat i pro Obranu, jako kompenzace ztráty životů.

4.Omezení tréninku při užívání terče.
Toto funguje na chmatu u trénování odolnosti, ale nebylo by špatné to zavést i na střelbu. Přeci jen střelba na terč a střelba v reálné situaci je něco úplně jiného.

5.Velký počet aktivních NPC.
Jistě se s tím již počítá, ale do chmatu by se hodily další obludy a tak dále. Také by se na nich mohly dát trénovat skilly(Přesnost, obratnost, odolnost a tak dále). Například by se hodilo aby souboj Chmaták vs. příšera neprobíhal typu chmaták střílí a příšera mu ubere HP jen když se dostane na jeho souřadnice. Prostě by s ním obluda měla opravdu bojovat. Zastavila by se u něj a probíhala by výměna úderů.Taky by to umožnilo trénovat obratnost jinak než mezi hráči.

6. Friendlist a ignorelist.
Friendlist: Taková blbůsta ukazující vám, který z vašich přátel je on-line a ukazující vám do chatu správu pokud se přítel nalogoval. Bylo by u toho jisté omezení na takových pět, šest hráčů. Toto sem zde chtěl zmínit jen okravojově protože většina lidí má ICQ a tak to není až tak potřeba.
Ignorelist: Jistý druh obrany proti dotěrným nováčkům a spamerům. Nejsem ji jistej jestli by bylo možný neomezený počet ignorovaných...

7.Trvalé questy.
Dále by se do hry jako alternativní typ vydělávání hodilo něco jako úkoly, které by byly trochu výdělečnější. Typický tip takového úkolu se mi líbilo "Zabití pískové příšery, sebrat srdce a valit na lávák"...Takových questů by se do chmatu hodilo víc a zpestřilo by to hru...

8.Nemožnost odlogování uprostřed souboje.
Velmi kvalitní a asi jedna ze zásadních vychytávek. Osobně killer nejsem ale rozhodně by se hodilo, že kdyby spolu dva hráči bojovali tak by se nedalo uprostřed souboje odlogovat. Nebo spíše by se nemohl odlogovat ten kdo někam dal nějakou damage. Například pokud někdo někde medituje a má jen 30HP tak by k němu nemohl přijít někdo s kulasem, dvakrát do něj střeli a odlogovat se. Možnost odlogování by byla až takových 20 vteřin po souboji.

9.Změna hesla za pomocí speciální otázky.
Současnou změnu hesla může provést kdokoliv kdo heslo zná. A co je důvodem ke změně hesla? To že moje heslo již někdo zná. Navrhuji možnost přidání ke svému heslu ještě kontrolní otázku, která by se zodpovídala při každé změně hesla. Pepis říkal že na RS je takovýchto otázek dokonce deset ale to mi připadá zbytečné...

Pepis : Funguje to trochu jinak ! Když chceš změnit své stávající heslo stačí ti jen staré heslo! Prostě napíšeš staré a vyplníš nové! Ale když někdo získá tvůj učet a ty ho chceš zpět vyplníš 10 otázek které sis sám určil při registraci (Nemusíš jich zadávat 10 ale čím víc tím lip – nejlíp dávat otázky které nikdo neví! Ten kdo změnit ve heslo a dostane se na tvůj účet muže tyto otázky deaktivovat – neví jaké jsou odpovědi ale tyto otázky se smažou až po měsíci takže ty můžeš do měsíce snadno získat svůj účet zpět) své první heslo které tvůj učet měl! A do dvou minut máš účet zpět!! (Má čeština je strašná , berte na to ohled ;-) )

10.Heslo v chatu:*****
Bylo tu už několik případů, při kterých někdo měl na Controlu (Ctrl+V) nahozené svoje heslo a pak když chtěl dát obranu tak napsal do chatu svoje heslo. Na RS pokud se člověk pokouší napsat do chatu svoje heslo tak se tam místo např. "2468" ukáže "****". Pokud má ale někdo heslo "pes" a hodlá se bavit s někým o svém domácím mazlíčkovi tak má hold smůlu...

11.Přemisťující se zdroje surovin a pochodující NPC.
Velmi účinný boj proti AFK a zpestření hry. Jde o to, že by se například stromy narubu časem daly pokácet a pak by zase rostly do svojí původní velikosti a podobně.
Dále by mohli prodavači různě pochodovat za půltem a tak.

12.Možnost prodeje obchodníkům a ekonomika.
Obchod by měl dvě části. Část obchodníkova zboží, ve které by se se prodávalo neomezené množství předmětů, které obchodník prodává a část hráčského použitého zboží. Zboží do použitého zboží by mohli prodávat hráči sami za drasticky sníženou cenu, která by byla ještě závislá na počtu předmětů tohoto typu, které už obchodník má a procentech předmětu. Z této části obchodu by se také za nižší cenu dalo kupovat. Samozřejmě by se daly obchodníkovi prodávat pouze předměty, které sám nabízí.


Rád bych zdůraznil že tyto návrhy by se samotnou podstatou chmatu nic moc neudělaly, takže bych vás rád poprosil aby jste si odpustili odpovědi typu "Nechci z chmatu Runescape" a podobně.
Dále bych vás rád poprosil aby jste odpovídali bodově na jednotlivé návrhy...
# 6.1.2008 20.23
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.

Stránky: 1 2 3 4 5 6

Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Některý souboje trvají i dýl jak tři minuty. Tady jde o to aby člověk prostě nemohl jen tak utéct z boje.;-)
# 7.1.2008 18.42
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
pan Losos
uživatel
Obrázek
SZ Mail
Nu dobrá 5 min a to už neuteče :-)
# 7.1.2008 18.44
Áj níd mór drags! :idea:
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
To už ale rovnou to časování může být do konce souboje ne?lol
# 7.1.2008 18.45
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
pan Losos
uživatel
Obrázek
SZ Mail
No to je také možnost :-D
# 7.1.2008 18.46
Áj níd mór drags! :idea:
Spajx
uživatel
Obrázek
Ve hře: žeby Spajx?:-)
SZ Mail ICQ Jabber Skype
stačí odlognout 15 vteřin po posledním výstřelu (když to vypneš dřív tak tě za 15 vteřin stihnou zabít)
# 7.1.2008 18.57
 
Pepis
uživatel
SZ ICQ
Vida vida...
I v Chmatu sou rozumni lidé :-D (Nemyslim tim onkutyho!)
# 7.1.2008 19.43
 
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Kdesi pod povrchem...čekají...
lol
# 7.1.2008 19.43
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
jirka4947
zablokován
Ve hře: jirka97_lovec
SZ ICQ Skype
nene

vúbec se mi to nelíbí.... Začatečnici kteři přemýšlí tak tímhle zpúsobem přijdou k drahým věcem.xD

// XmenT: Zredukován počet znaků
# 11.1.2008 7.31
lovec je nejlepsi
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
LOL.Vočemto meleš?:-|
# 11.1.2008 8.13
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
tomas.oxi
uživatel
SZ ICQ Jabber Skype Web
runescape sem taky hral..mnel sem asi 40 lvl..pak mne jeden typek hacknul..tak sem s tim prestil..jsou to dobry napady..ale ja bych nechal chmat tak jak je..to by nebyl uz chmat..nic ve zlym..aledo chmatu se to nehodi...
# 11.1.2008 13.02
Narodil ses jako originál, neumírej jako kopie...
Obrázek
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Podle mě ty změny nejsou až tak radikální. Například větší obtížnost skillování se samotným chmatem nic neudělá...:-|
# 11.1.2008 13.16
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
Pepis
uživatel
SZ ICQ
Taky si myslim
Ale Ch by se v Rune mohl inspirovat - Ch je zajimavy tim čim je ale některe věci fakt sou trochu ehm "zaostale"!
# 11.1.2008 14.10
 
Dark Blaster
uživatel
Ve hře: dark blaster
SZ
hm takze v RS je este navic to ze kdyz sekas do stromu tak se ti muze zacit nicit sekera pokud neprestanes sekat to by se melo zavest taky
# 11.1.2008 20.04
 
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Dark Blaster: To, že se ti ničí sekera je tzv. náhodná událost: Ent. Strom se změ+ní v enta a zničí ti sekeru. Je to obrana proti AFK. Samovolně se ti sekera nezničí...;-)
# 11.1.2008 20.11
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
Solgier
uživatel
Obrázek
Ve hře: Laufrech
SZ Mail ICQ
Todle je Chmatákov a né Runescape ale nějaký věci by se z toho do chmatu hodily;-).
# 11.1.2008 20.21
 

Stránky: 1 2 3 4 5 6

Fórum » Archiv » Vychytávky-RuneScape [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.