Chmatákov online


Fórum – Vychytávky–RuneScape

Fórum » Archiv » Vychytávky-RuneScape [zamknuto]

Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Během toho co hraji chmat se na fóru objevily spousty nápadů. U některých z nich jeden z prvních příspěvků "To máš z runescape, co?" a podobně. Nebyly to špatné nápady. Před několika týdny sem si řekl, že by nebylo špatné, když je v runescape tolik dobrých nápadů, to prozkoumat. Za tím účelem jsme s Pepisem poslední 2 týdny v mezích našich možností tuto hru "testovali". Našli jsme mnoho vychytávek, které by mohli zkvalitnit hru a zvýšit její úroveň...
Některé věci se již nejspíš zmiňovaly ale dal sem je sem znovu pro takové připomenutí.

1.Obtížné skillování.
Na chmatu má člověk vyskillované všechny potřebné skilly pro zabíjení (odolnost, přesnost, někdy těžbu) behem týdne. Na Runescape (dále jen RS) člověk musí skillu věnovat velké množství času. Pro představu skill na 99 (Maximum co vím) má v jednom prestižním českém klanu (Tím myšlen klan, který může konkurovat např. americkým klanům) dohromady sotva deset lidí (a to každej tak 1, nebo 2 skilly). Tyto obtížné skilly udržují hru vchodu a brání tomu, aby se hráči nudili.

2.Zkušenosti u skillů.
Když někdo skilluje ne chmatákově tak většinou nemá tušení za jak dlouho přijde nový skill a vypadá to, že skilly přibývají vlastně náhodně a bez jakéhokoliv řádu. Na RS je podle mě vyvážený a promyšlený sytém zkušeností, který pomáhá při zpřehlednění hry. Funguje na základě zkušeností, který každý hráč získá za používání skillu. Podle počtu zkušeností se potom vyvíjí level skillu. Například u rybaření získá za každou ulovenou rybu určitý počet zkušeností (záleží na typu ryby, a levlu, který je na odchycení ryby potřeba) – zkušenosti hráč získává jen za chycenou rybu ne za pokus o chyceni ryby! (funguje to tak u všeho jen u bojových skillu se zkušeností přičítají za každou ranu!), dále například u magie hráč dostane určitý počet zkušeností za každé seslané kouzlo nehledě na úspěch. To vyvažuje finanční náročnost tohoto skillu.

3.Neviditelnost itemu po vypadnutí.
Další vychytávka fungující na RS je to, že při zabití nějakého hráče, nebo NPC je předmět ležící na zemi po NPC vidět prvních pár minut pouze pro toho kdo cíl zabil. To znemožňuje kradení předmětů bez jakéhosi zapojení do souboje. Pokud na jeden cíl působí více jak jeden střelců tak se počítá ten, kdo dal nejvíce damage. Pokud se damage u dvou, nebo více hráčů shoduje, tak jde předmět vidět pro toho, kdo vystřelil první. To by samozřejmě ve chmatu mohlo fungovat i pro Obranu, jako kompenzace ztráty životů.

4.Omezení tréninku při užívání terče.
Toto funguje na chmatu u trénování odolnosti, ale nebylo by špatné to zavést i na střelbu. Přeci jen střelba na terč a střelba v reálné situaci je něco úplně jiného.

5.Velký počet aktivních NPC.
Jistě se s tím již počítá, ale do chmatu by se hodily další obludy a tak dále. Také by se na nich mohly dát trénovat skilly(Přesnost, obratnost, odolnost a tak dále). Například by se hodilo aby souboj Chmaták vs. příšera neprobíhal typu chmaták střílí a příšera mu ubere HP jen když se dostane na jeho souřadnice. Prostě by s ním obluda měla opravdu bojovat. Zastavila by se u něj a probíhala by výměna úderů.Taky by to umožnilo trénovat obratnost jinak než mezi hráči.

6. Friendlist a ignorelist.
Friendlist: Taková blbůsta ukazující vám, který z vašich přátel je on-line a ukazující vám do chatu správu pokud se přítel nalogoval. Bylo by u toho jisté omezení na takových pět, šest hráčů. Toto sem zde chtěl zmínit jen okravojově protože většina lidí má ICQ a tak to není až tak potřeba.
Ignorelist: Jistý druh obrany proti dotěrným nováčkům a spamerům. Nejsem ji jistej jestli by bylo možný neomezený počet ignorovaných...

7.Trvalé questy.
Dále by se do hry jako alternativní typ vydělávání hodilo něco jako úkoly, které by byly trochu výdělečnější. Typický tip takového úkolu se mi líbilo "Zabití pískové příšery, sebrat srdce a valit na lávák"...Takových questů by se do chmatu hodilo víc a zpestřilo by to hru...

8.Nemožnost odlogování uprostřed souboje.
Velmi kvalitní a asi jedna ze zásadních vychytávek. Osobně killer nejsem ale rozhodně by se hodilo, že kdyby spolu dva hráči bojovali tak by se nedalo uprostřed souboje odlogovat. Nebo spíše by se nemohl odlogovat ten kdo někam dal nějakou damage. Například pokud někdo někde medituje a má jen 30HP tak by k němu nemohl přijít někdo s kulasem, dvakrát do něj střeli a odlogovat se. Možnost odlogování by byla až takových 20 vteřin po souboji.

9.Změna hesla za pomocí speciální otázky.
Současnou změnu hesla může provést kdokoliv kdo heslo zná. A co je důvodem ke změně hesla? To že moje heslo již někdo zná. Navrhuji možnost přidání ke svému heslu ještě kontrolní otázku, která by se zodpovídala při každé změně hesla. Pepis říkal že na RS je takovýchto otázek dokonce deset ale to mi připadá zbytečné...

Pepis : Funguje to trochu jinak ! Když chceš změnit své stávající heslo stačí ti jen staré heslo! Prostě napíšeš staré a vyplníš nové! Ale když někdo získá tvůj učet a ty ho chceš zpět vyplníš 10 otázek které sis sám určil při registraci (Nemusíš jich zadávat 10 ale čím víc tím lip – nejlíp dávat otázky které nikdo neví! Ten kdo změnit ve heslo a dostane se na tvůj účet muže tyto otázky deaktivovat – neví jaké jsou odpovědi ale tyto otázky se smažou až po měsíci takže ty můžeš do měsíce snadno získat svůj účet zpět) své první heslo které tvůj učet měl! A do dvou minut máš účet zpět!! (Má čeština je strašná , berte na to ohled ;-) )

10.Heslo v chatu:*****
Bylo tu už několik případů, při kterých někdo měl na Controlu (Ctrl+V) nahozené svoje heslo a pak když chtěl dát obranu tak napsal do chatu svoje heslo. Na RS pokud se člověk pokouší napsat do chatu svoje heslo tak se tam místo např. "2468" ukáže "****". Pokud má ale někdo heslo "pes" a hodlá se bavit s někým o svém domácím mazlíčkovi tak má hold smůlu...

11.Přemisťující se zdroje surovin a pochodující NPC.
Velmi účinný boj proti AFK a zpestření hry. Jde o to, že by se například stromy narubu časem daly pokácet a pak by zase rostly do svojí původní velikosti a podobně.
Dále by mohli prodavači různě pochodovat za půltem a tak.

12.Možnost prodeje obchodníkům a ekonomika.
Obchod by měl dvě části. Část obchodníkova zboží, ve které by se se prodávalo neomezené množství předmětů, které obchodník prodává a část hráčského použitého zboží. Zboží do použitého zboží by mohli prodávat hráči sami za drasticky sníženou cenu, která by byla ještě závislá na počtu předmětů tohoto typu, které už obchodník má a procentech předmětu. Z této části obchodu by se také za nižší cenu dalo kupovat. Samozřejmě by se daly obchodníkovi prodávat pouze předměty, které sám nabízí.


Rád bych zdůraznil že tyto návrhy by se samotnou podstatou chmatu nic moc neudělaly, takže bych vás rád poprosil aby jste si odpustili odpovědi typu "Nechci z chmatu Runescape" a podobně.
Dále bych vás rád poprosil aby jste odpovídali bodově na jednotlivé návrhy...
# 6.1.2008 20.23
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.

Stránky: 1 2 3 4 5 6

SharkS
uživatel
Obrázek
SZ
Jenom kernolle řekni proč to sem dáváš krát ? :) stačil 1 topic
# 6.1.2008 20.27
Obrázek
Každý znás má v sobě něco špatného.
Obrázek
Smrt jed'ince je tragédie . Smrt milionu je statistika.
.!...Aspire...!.
uživatel
Obrázek
Ve hře: Já už jsem senior Chmatu
SZ ICQ Jabber Skype Web
takze!
tohle je chmatákov nééé nakej Runescape takze LOCK.a proc to zakládáš dvakrat?!
# 6.1.2008 20.27
"Si myslíš že si mistr světa amoleta a si jen malý děcko co neví vůbec" - Říká Mák :D :D :D :D :D :D To je ten pravej.
Obrázek
Naruto RPG!
Můj zcela nový komiks!
http://forum.chmatakov.cz/tema/9864-super-tabor
Obrázek
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Už semnapsal aby ten druhej smazali;-)
Mě to tam nejde:-D

.!...Aspire...!.: Takže...Dokud si to nepřečteš tak drž...protě drž.;-)



Naposledy upraveno: 6.1.2008 20.41

# 6.1.2008 20.28
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
SharkS
uživatel
Obrázek
SZ
ježiš Aspire ty neuvažuješ ! 3-( Chtěl nabídnout aby chmat nebyl jen tak nuda
A to že to sem dal 2 krat je chyba no se poučí
# 6.1.2008 20.28
Obrázek
Každý znás má v sobě něco špatného.
Obrázek
Smrt jed'ince je tragédie . Smrt milionu je statistika.
.!...Aspire...!.
uživatel
Obrázek
Ve hře: Já už jsem senior Chmatu
SZ ICQ Jabber Skype Web
tak sry..:)
# 6.1.2008 20.31
"Si myslíš že si mistr světa amoleta a si jen malý děcko co neví vůbec" - Říká Mák :D :D :D :D :D :D To je ten pravej.
Obrázek
Naruto RPG!
Můj zcela nový komiks!
http://forum.chmatakov.cz/tema/9864-super-tabor
Obrázek
Spajx
uživatel
Obrázek
Ve hře: žeby Spajx?:-)
SZ Mail ICQ Jabber Skype
1) určitě ano, skilly by mělly čím dál tím pomaleji růst a né že při 90% se mi to podaří zvednout např dvakrát po sobě

2)souhlas, občas je to otrava, aneb ''kdy už sakra si zvýšim skill?''

3)no nvm, todle spíš ne ( a kdyby ano tak určitě né několik minut)

6) jak už si psal, pokud máš kámoše, většinou máš i jeho icq

7 a 8) souhlasim

9) stačí nebejt blbej a nepsat ho do chatu a když už tak ho rychle změnit

10)máš si ho pamatovat

11) líbí a taky by to trochu oživilo např těžbu

12)už se to tu navrhovalo a zamítlo, ale já bych to bral (co dělat s kupou brokovnic když mám kulas a vyhodit je mi to líto že?:-))
# 6.1.2008 20.42
 
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
Spajx:
10) Pokud je někdo vzorný a napíše si přesně podle návodu kombinaci čísel a písmen typu jd324c43f4x tak se to blbě pamatuje...lol;-)
# 6.1.2008 20.45
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
.!...Aspire...!.
uživatel
Obrázek
Ve hře: Já už jsem senior Chmatu
SZ ICQ Jabber Skype Web
no v te 8.to muze vypnout komp ;-)
# 6.1.2008 20.46
"Si myslíš že si mistr světa amoleta a si jen malý děcko co neví vůbec" - Říká Mák :D :D :D :D :D :D To je ten pravej.
Obrázek
Naruto RPG!
Můj zcela nový komiks!
http://forum.chmatakov.cz/tema/9864-super-tabor
Obrázek
Kernoll
uživatel
Obrázek
Ve hře: Nemám
SZ ICQ Jabber
.!...Aspire...!. T tom případě zůstane pro servr do konce combatu přihlášen a bude tam jen stát...
# 6.1.2008 20.47
And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit.
Spajx
uživatel
Obrázek
Ve hře: žeby Spajx?:-)
SZ Mail ICQ Jabber Skype
Kernoll: stačí 586169 sám mám podobný a pamatuju si ho

Aspire: komp se ti nevypíná zas tak často aby v tom byl problém
# 6.1.2008 20.47
 
.!...Aspire...!.
uživatel
Obrázek
Ve hře: Já už jsem senior Chmatu
SZ ICQ Jabber Skype Web
spajx:tys to blbe pochopil ze do nekoho streli a vypne si komp aby se odhlasil z chmatu.
kernoll:to by bylo good.jeste pred mesicem se mi sam vypinal komp :D to bych byl v háji :)
# 6.1.2008 20.50
"Si myslíš že si mistr světa amoleta a si jen malý děcko co neví vůbec" - Říká Mák :D :D :D :D :D :D To je ten pravej.
Obrázek
Naruto RPG!
Můj zcela nový komiks!
http://forum.chmatakov.cz/tema/9864-super-tabor
Obrázek
Spajx
uživatel
Obrázek
Ve hře: žeby Spajx?:-)
SZ Mail ICQ Jabber Skype
tak ve hře zůstaneš ''viset'' těch 20 vteřin
# 6.1.2008 20.55
 
.!...Aspire...!.
uživatel
Obrázek
Ve hře: Já už jsem senior Chmatu
SZ ICQ Jabber Skype Web
Já už stejně nekillim.Takže mě je to jedno.
Nekillim protože se chci dostat do chmazky
# 6.1.2008 21.01
"Si myslíš že si mistr světa amoleta a si jen malý děcko co neví vůbec" - Říká Mák :D :D :D :D :D :D To je ten pravej.
Obrázek
Naruto RPG!
Můj zcela nový komiks!
http://forum.chmatakov.cz/tema/9864-super-tabor
Obrázek
Lamička
uživatel
Obrázek
Ve hře: Lamička
SZ ICQ
je to good nápat ale
6) je blbost
# 6.1.2008 21.07
lamy jsou prostě best sice vim že jsem s tim trapnej ale je to pravda:-)


http://www.lama-tym.unas.cz/
SharkS
uživatel
Obrázek
SZ
Takže klidně kill aspire protože jestli te medved vezme do chmazky vystupuji Jsem s prominutim Big LAMER
# 6.1.2008 21.23
Obrázek
Každý znás má v sobě něco špatného.
Obrázek
Smrt jed'ince je tragédie . Smrt milionu je statistika.

Stránky: 1 2 3 4 5 6

Fórum » Archiv » Vychytávky-RuneScape [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.