Chmatákov online


Fórum – Pár nápadů, připomínek

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Pár nápadů, připomínek [zamknuto]

Persizc_Obnova
uživatel
SZ
1. Nápad- přidat novou potvoru, která by se spawnovala NÁHODNĚ(časově třeba jednou za týden) a při jejím spawnutí by proběhla hrou systémovka, například, že se spawnul zlý bojovník z pekel...
Ale, tento bojovník by neútočil na posledního, kdo ho zasáhl, jako příšery co tu sou teď, Ale měl by útok v oblasti- třeba 10-30 políček okolo něj by dával plošný dmg (každému by něco ubral)- tak by nebylo lechké ho dát. Ale.. Aby to z malé části vynahradilo Q, tak by postava měla vždy například 15k hp, v ruce náhodný černý kulas s bonusem 5- 15 a v inventáři něco vzácného- truhlu, nebo pytlík s chk, něco tokového :-)

2.- Přidat něco speciálního i ke skillu ochočování, protože při 100 ochočování není skoro žádná výhoda- vstup na ledový ostrov kde je krystálek, který je ale i na poušti...
Napadlo mě třeba, že kdyby jsme se speciálním předmětem, který by měl i schopnost se poškozovat, by mohl lovec se 100 ochočováním vést někoho, kdo sedí na nějakém chobotovi. Například.. Někdo bude ve lhotce u rybárny na hnědém, vy na něj kliknete nějakým speciálním ochočovadlem a chobot popojde třeba o 3 políčka vaším směrem a poškození tohoto ochočovátka se zvýší o 3%. Lovců s ochočováním ve hře moc není a vlastně ani není důvod ho dělat, protože každému na ježdění stačí i obyč bloud, který má stejnou rychlost jako chobot od 100 ochočování. Navíc prodejem chobotů ve spalovně se už také nedá vydělávat, tak aspoň toto vylepšení.

3.- Zvážení autora hry, jestli by se nedaly zase pálit hnědky ve spalce (400chk/kus), nebo aspoň prodávat nějakému jinému npc- 5 let to tak fungovalo a pak najednou, že je to bug- Pamatuji si, že i dříve na fóru, když byly témata jak si nejlépe vydělávat vždy každý říkal, že ochočováním chobotů a pak těžba, nejlépe obojí naráz, že by si toho giz všiml až v posledním roce? :)

1.- připomínka- Na rubu u np se vždy dal ochočit modrásek od 100 ochočování a už tam dlouhou dobu není, proč? Je to bug, nebo schválně? Pokud se to někde řešilo tak sorry, přehlédl jsem.

2.- připomínka- Zelená helma ruší efekt odolnosti, při nasazené zelené helmě vám protivník ubírá stejně, jako kdyby jste měli odolnost 0.



Naposledy upraveno: 20.6.2013 19.15

# 20.6.2013 17.24
 
  • Hodnocení návrhu
  • Hodnocení: 80 %     Hlasovalo: 5

Stránky: 1 2 3

Quatroo
uživatel
Obrázek
Ve hře: Stylishátko
SZ Jabber Skype Web
vydělal protože málo lidí má Ochočovaní
# 20.6.2013 21.50
Valentino Rossi <3
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
Jop, ale tak i stejně kdyby jsi tam byl sám, tak si vyděláš přibližně jako red sbíječkou, takže v čem je problém? :-P
# 20.6.2013 21.55
 
Pepsimus_
uživatel
SZ
na ochočování bylo top, že jsi to mohl dělat i v noci :D. s redkou ne ^^
# 20.6.2013 22.00
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
To je také pravda, ale tak kdyby hnědky vykupoval nějaký npc, tak by to v noci nešlo a bylo by to tak zhruba na stejný úrovni jako red sbíja :-):-D
# 20.6.2013 22.01
 
Majestyy
uživatel
Ve hře: Axon,Majesty,Manotrek
SZ
Ale mám takovej dojem, že ochočování nemělo být výdělečné jako těžba či něco podobného ;) Gizi to někde psal myslím ;) , ale byl bych taky pro :D a dal bych 350 chk a je po problému :D
# 20.6.2013 22.07
 
Nevieš
uživatel
Ve hře: nehraju
SZ
Spíš bych tomu hnedému ubral jen na 150 za kus ve spalovně kdyby to bylo 400 tak by tam byl furt někdo a bylo by ve hře moc chk
# 20.6.2013 22.11
ANTI JABKO POWA
Maly John
moderátor
Obrázek
Ve hře: Makající John, Honík
SZ ICQ Web
Proč furt hnědé? Když už, ať se nějak rozumně odstupňuje prodejní cena všech (ne, Chmatopýra nechat :D)
# 20.6.2013 22.12
Nobody's perfect. My name is Nobody.
Dva smajlíci = emoce, tři a víc = demence. :D :D :D
honik.wz.cz/chmat.html - kompletní návod na Chmatákov
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
Nevieš, proč by bylo ve hře moc chk? Vydělává to stejně jako těžba .-)

Giz myslím dřív psal něco tokovýho, že se choboti mají prodávat mezi hráči... Jo, možná tak měsíc po wipe, ale když zkoušíš prodat například toho hnědého někomu za 1k, tak se ti akorád vysměje. Každému stačí jeden, dva choboti na ježdění není důvod kupovat další od lovce. A proč skillit lov když bloud od 20 ochoč má stejný vlastnosti jako krystálek od 100? Dřív se to skillilo hlavně kvůli výdělku, no :-P Zavedl bych to zpátky.
# 20.6.2013 22.16
 
Pepsimus_
uživatel
SZ

Jasper: A proč skillit lov když bloud od 20 ochoč má stejný vlastnosti jako krystálek od 100?


a dotoho má ještě tu super animaci hlavy.
# 20.6.2013 22.26
Persizc_Obnova
uživatel
SZ

Rock Star°:No Persy dobrý nápad ,ale nevím jestly by se ten kulas nezničil než to někdo kilne :D Třeba naschvál nědo tam bude chodit ,aby do něj šla příšera/bojovník pak se zníčí zbran a stačí jí jen dokilit :D



Ten kulas/harpunka by vypadl s poškozením 0 :-)

Pepsi: Jojo, bloud je prostě super xD
# 20.6.2013 22.34
 
Fredy_Guvno_Obnova3
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
když jsem začínal hrát já, ochočování bylo cool a hnědej chobot se prodával za 200 mezi lidma xD lovec nechodil furt spalovat a kdo chtěl chobota tak mu ho lovec dal :D
# 20.6.2013 23.00
Quatroo
uživatel
Obrázek
Ve hře: Stylishátko
SZ Jabber Skype Web
Ale vem te si to tak že si můžete kdo nemá lovce kdo pojede do spalky lognout bojdu a rozkillit ho .. dělal jsem to takhle :)
# 20.6.2013 23.34
Valentino Rossi <3
Zorak
uživatel
Obrázek
Ve hře: Zorak
SZ

Quatroo:Ale vem te si to tak že si můžete kdo nemá lovce kdo pojede do spalky lognout bojdu a rozkillit ho .. dělal jsem to takhle :)



Riziko povolania čo už.
Alebo už trošku vačší upgrade urobit teleportačnú runu/svitok ktorý by vyrábal
remeselník a následne by ju mohol predávat lovcom. Runa by ich preniesla priamo do spalovne kde by už nebola PvP zona a nastavila by sa tam obrana.
Runa by mohla mat dvojo použití 1x - teleport spalovna (potom by napríklad zmenila farbu) další klik teleport na súradnice kde postava stála pred tým.

Ale to už je až moc vela špekulácií. Bral by som to ako riziko povolania. A všetko by bolo ok. Kedže teraz sa skôr rozoberajú funkcie pobudu a liečitela. Upgrade lovca by som nechal tak.

ešte k téme:
Kedže sa tu bavíte o konkrétnom príklade Hnedý Chobot jeho cenu by som znížil ako už niekto spomínal na 250/150 chk. Zbytočne bude v hre vela penazí.
# 22.6.2013 14.53
 
Persizc_Obnova
uživatel
SZ
Proč by mělo být ve hře moc peněz? Ten chobo vydělává cca 10-12k za hodinu, což je stejně jako těžba, a to tam musíš být sám... Tak už sem prosím nepište tokové kraviny.
kdyby jsi za to dostal těch 250 chk, tak by ti to dávalo 5-6,5k /hodina, 150 chk- 4-5k za hodinu, to by to bylo jako teď a nikdo by neochočoval...
# 22.6.2013 15.00
 
Zorak
uživatel
Obrázek
Ve hře: Zorak
SZ
Len mi nehovor ,že 6k/hodina ti je málo penazí.
Bavíme sa iba o Hnedom chobotovy. Napríklad za spalovanie Saura alebo hociktorého iného chobota (chcelo by to už cenník rovno) by som ti kludne tých 12k doprial. xD

Nemusíš tu hned skákat. Uvedom si ,že sa bavíme iba teoreticky.
# 22.6.2013 15.04
 

Stránky: 1 2 3

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Pár nápadů, připomínek [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.