Fórum » Archiv » Pouštní příšera [zamknuto]
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Pouštní příšera se dá šíleně rychle a lehce zabít, ikdyž je fakt, že občas nějaký problémy sou a někdo umře.Příšera má ale 2,5K životů a je do minuty mrtvá, takže bych navrhoval (po domluvě s několika hráči) dát příšeře 50K - 100K životů .. byla by aspon zábava a draka by neměl každý, /edit: Eště bych jí nějak dobře pojmenoval (viz. Noctus z old) + po každym restartu se objeví znova, v tuhle chvíli se tam dá v pohodě farmit, protože Gizmo dáva restarty víceméně pořád
|
---|---|
# 12.2.2012 13.08 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Amazonko, ne-e, to jsem nemyslela, ale to už je jedno, příšera bude vyřešena a můj názor není podstatnej, já už se k tomu vyjadřovat nebudu |
---|---|
# 14.2.2012 19.29 | |
Sam #12 CH.B.I. Ve hře: Sammyk | Santea: Lenže tvoj model fungovania tohto systému sa krúti okolo jedného celku hráčov, ktorí sa neobmieňajú lenže do hry furt prichádza niekto nový a niekto starý zase odchádza. O tom tieto hry sú. Sídce ostane veľká základňa hráčov, ktorí sú dlhodobý ale pre ních by malo byť zase nejaký systém napredovania - na wowku napr najskôr levelovanie a potom zbieranie gearu. Na Chmate je to len skillovanie, bohužial. Hráč doskilluje postavu, kúpi si najlepšiu zbraň, získa najlepšieho chobota a je v podstate top. Keby si chcela hladať chybu, tak ju hľadaj v tomto. Tí hráči, ktorí dokážu zložiť príšerú získajú draka, lenže tuto to končí. Nijak sa nezlepšili, iba môžu machrovať, že majú super mounta a keď do nich niekto začne strielať, tak radšej odlognú toto celé je veľká chyba CH a nie to, že hráči, ktorí ju dokážu dať, maju to, čo z nej padne a iní nie a že po čase to tých istých začne nudiť - je to tak, začne ich to nudiť ale iný dovtedy môžu nazbierať na tú príšeru odvahu, náboje atp. a tí, ktorých to nudí by mali dostať zase nejakú novú výzvu... |
# 14.2.2012 19.34 |
Fórum » Archiv » Pouštní příšera [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.