Fórum » Archiv » Pouštní příšera [zamknuto]
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Pouštní příšera se dá šíleně rychle a lehce zabít, ikdyž je fakt, že občas nějaký problémy sou a někdo umře.Příšera má ale 2,5K životů a je do minuty mrtvá, takže bych navrhoval (po domluvě s několika hráči) dát příšeře 50K - 100K životů .. byla by aspon zábava a draka by neměl každý, /edit: Eště bych jí nějak dobře pojmenoval (viz. Noctus z old) + po každym restartu se objeví znova, v tuhle chvíli se tam dá v pohodě farmit, protože Gizmo dáva restarty víceméně pořád
|
---|---|
# 12.2.2012 13.08 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Já to říkám taky .. má 12K a zabije se "hned" |
---|---|
# 13.2.2012 19.58 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Pálo, ale ty pořád vidíš jen to, že tam teď stojí 4-5 bojdů a za pár minut je po ní. Každej chce draka, tak tam každej je, za měsíc (obrazně řečeno) tam nebude nikdo, protože se každej nabaží a příšera, která má momentálně 12k hp, bude k ničemu. A přidávat jí dalších x tisíc (tak jak to chceš ty) bude teda k čemu? |
# 13.2.2012 20.03 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | no, a kdyby se jí dalo HNED tolik hp, tak to ti lidi budou zkoušet, aby jí měl aspon "někdo" když jí má ted každý nebude jí nikdo zabijet a je jedno kolik má hp .. |
# 13.2.2012 20.08 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Kdyby se jí dalo 50k hp teď, tak tam nebude za pár dní nikdo, protože se na to každej vykašle. Ono dát dohromady 4-5 hráčů, kteří si věří a vykillenou věc si rozdělí, je docela těžký, takže by byl docela problém, aby pár lidí vůbec příšeru s 50k hp zabilo (nemyslím, že by to nezvládli, ale právě proto, že dát dohromady partu solidních lidí je docela nadlidskej výkon) a sám hráč tolik hp nedá, stačí bohatě těch 2.5k co bylo (to víš sám, když jsi ji killil) |
# 13.2.2012 20.15 | |
Sam #12 CH.B.I. Ve hře: Sammyk | O tom sú hry, to najlepšie majú mať len najlepší. |
# 13.2.2012 20.29 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Ježiš ty to nechápeš, byli sme na ní v 5tí byla uplně rychle moc mrtvá a neudělala nám vubec nic .. jen tak vajičko zadarmo, co to je? ikdyž má 12Khp je "slabá" a jak psal sam nejlepší má mít nejlepší, takle tam má každej draka protože ta příšera jde uplně rychle zabit .. |
# 13.2.2012 20.36 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
Příšera má 8 000hp a ve 4 lidech (3x kulas,1x harpuna) jme ji dali za 15 minut.A ono zase ta čtvrthodinka neni tak krátká doba. | |
# 13.2.2012 20.42 | |
Sam #12 CH.B.I. Ve hře: Sammyk | Chcelo by to pridať aj niečo viac, ako len HP. Čo je útokom tej príšery okrem toho že vás unudí k smrti? Poriadne nič, len dmg pri "dotyku" a to nieje nič zložité. |
# 13.2.2012 20.46 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Pálo, aha, takže za pár tejdnů tam bude běhat příšera se 100k hp, podle toho, jak ty tu píšeš a k čemu tam bude? Btw: chápu o co ti jde velmi dobře, ale musíš uvažovat trošku dopředu a ne jen teď, že ji v 5 lidech dáte za pár minut
|
# 13.2.2012 20.53 | |
TheneoR uživatel Ve hře: [Theneor],neoR,TheneoR | No , ve hře nejsou věci , které nejsou ,,vip" a nejdou získat ,,snadno". A u této by se asi hodně lidem líbilo ,kdyby byla k sehnání hodně tvrdě. Jsem pro přídání schopostí příšery a podle toho , jaké schopnosti i hp. Taky by nebylo špatné ,kdyby nebylo vajíčko jen na otevření , ale bylo by potřeba na nákej Q , po kterým nby se až pak vyloupl drak. |
# 13.2.2012 20.55 | |
Jirekcz uživatel |
K tomu, že každý druhý nebude mít vejce, ale jen pár lidí. Já podporuji nápad šíleně silných monster, ale to by se musel obohatit boj, aby to nebylo jen stání na místě a střílení potvory po řadě. |
# 13.2.2012 21.06 | My goal in life is to be a wit. I am often told that I'm already halfway there. |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Ok, šílený monstra, proč ne? Ale ve hře, kde hraje x tisíc lidí a ne 4 bojovníci na chmatu u příšery. Tohle je mrňavá hra a mít někde nějaký NPC se 100k hp? Bude to pak stejně, jako se vším, co se přidalo...Každej natěšenej a vydrželo to pár dní.. |
# 13.2.2012 21.13 | |
Persizc_Obnova uživatel | Mno nevím, ale v oldce byl taky kostík až za 5 srdcí |
# 13.2.2012 21.36 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | dobře, furt tu omýváš 100K hp.. dobře, přehnal sem to.. ale co třeba 50K ?.. to by se dalo dát v pohodě, nebylo by to hned, třeba by někdo něco pokazil a umřel .. Tak by došlo k tomu, jak psal jireky, že by to vejce NEMĚL každý a jak znám komunitu, chtěli by ho získat .. měl by ho jeden, chtěl by ho druhej, třetí a chodilo by se na ní ať by byla silná jakkoliv .. (na wowku taky nedaj hned na poprvé bosse, ale choděj ho několikrát, dokud nevymyslí jak na něj, proč tady maj hned na první pokus příšeru dead?) teď už to nemá cenu, protože podle vás se tam dalo 2,5Khp, příšera byla za minutu mrtva a fůra hráčů si tam nafarmila vejce a draky, to beru .. takže kdyby se tam teď přidali hp na 50K tak do ní nikdo nepůjde, protože už toho draka má kde kdo.. ALE kdyby se jí dalo 50K hned na začátku, hráči by měli touhu jí zabít, navzájem by si zaviděli a chtěl by ho každej, ale nebylo by to jen tak možný, takže by na ní stejně šli .. Jinak, zas tak málo bojovníků tam není, když na killerské Q chodí 12+ boje schopných lidí .. zkrátka, nasadila se DOST nízká laťka |
# 13.2.2012 21.40 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
amazonka uživatel Ve hře: _lady_ , _Mellody_ |
Se ti asi zasekli hodinky ne? 15 minut to určitě nebylo, tak s bídou 3-4 minutky. Santeo, ikdyby měla 100K tak ji stejně budeme chtít dát, jen aby jsme měli něco cenného co nemá každý. Ale tak jak píše Palanda, Chmat se velice rychle zaplňuje dráčky. Možná ne 100 k, třeba jen 50, ale určitě by se neměla objevovat tak rychle. |
# 13.2.2012 22.08 |
Fórum » Archiv » Pouštní příšera [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.