Chmatákov online


Fórum – Karma nápad.

Fórum » Archiv » Karma nápad. [zamknuto]

Natury
uživatel
Obrázek
Ve hře: Natury, Arcana, Crutiatix
SZ Mail Skype Web
Zdravím,
ako som tu čítal o názore, aby sa vrátili hodnosti karmi, tak ma napadlo rozšíriť trochu jej možnosti. Napíšem to heslovite pre lepší prehľad:
= Percentuálne hodnotenie karmi, v rozpätí od -100% až +100%.
= -100%<čierna karma>-50%<červená>-5%<modrá>5%<tyrkysová>50%<biela>100%
= Získavanie +% dobrými skutkami, napr. Vyhadzovanie veci do koša (+0,005% za vec),Liečenie ostatných hráčov (0,002% za 1HP,500 HP na 1%), Zabitie hráča s karmou pod -5%(1%)a podobne.
= Získavanie -% zlými skutkami, napr. Vyhadzovanie vecí na zem, alebo nezbieranie vecí pri dovednostiach nad 10 kusov (-0,5%); Zabíjanie hráčov s karmou nad -5% (-2%); momentálne ma iné nenapadá.
= Zvýhodnenie hráčov s 100% karmou: Možnosť nosiť veci, ktoré ostatný nemôžu,o 10% vyššie zisky pri predávaní NPC, alebo Spaľovni, o 20 HP viac.Poprípade viac miest v banke.
= Postihy hráčov s karmou -100%: Obmedzenie používanie bánk na niekoľko miest, až jedno. Pri oživení len 1 HP. Polovičná účinnosť Liečenia všetkými metódami.
= Uvažoval som aj o tom aby hráči mohli prideľovať % (niekto im preukáže službu, pomôže im, poradí im), stým že by to mali obmedzené na 2% za deň (max 1% na hráča), aby nedošlo k zneužívaniu. Ale ak vezmem do úvahy mentalitu väčšiny hráčov, asi by dochádzalo aj tak k veľkému zneužívaniu :/
= Zároveň u karmi pod -5% by platilo všetko čo doteraz o červenej karme.

Pravdepodobne sa nad tým Gizmo ani nebude uvažovať, že to dá do hry(trebalo by moc zapracovať na tom, a Gizmo pravdepodobne nebude mať čas), ale za pokus to stoji :)

EDIT: VERZIA NÁPADU 2

-100%<Červená K.>-5%<Modrá K.>5%<Biela K.>100%
Obrázek
Zabíjanie hráčov s karmou pod -5% = +1%
Vyhodenie veci do koša = + 0,01%
Liečenie ostatných hráčov = 0,005% za 1HP (1% za 200HP)
Oživenie hráča = +0,5%


100% = Po zabití hráča, ostane hráčovi aj vec v ruke
Každých 5% (nad 0%) = +1% Odolnosť poprípade -1% šance zásahu
Každých 10% (nad 0%) = +1 Poličko v banke


Obrázek
Zabíjanie hráčov s karmou nad -5% = -1%
Písanie vulgarizmov do chatu = -0,5%
Vyhadzovanie vecí/nechávanie na zemi, na viac ako 5 poličkách = -0,5%
Re-kill hráča (už 2. x po sebe) = -5%
Kradnutie vecí z pod hráča = -0,5%
Kradnutie (dovednosť) = -0,1% za pokus


Pod -5% = nefunkčnosť obrany
Každých -5%:
+1% k dovednosti útoku podľa zbrane v ruke, poprípade +1% sily útoku
-1 HP pri oživení (pri -100% len 5 HP pri oživení)
-1 HP pri liečení (pri -100% o 20 HP menej lieči)


Budem vďačný za každé nápady ako to vylepšiť.
Za názory, aj za tie negatívne vopred ďakujem. :)



Naposledy upraveno: 16.10.2011 19.55

# 15.10.2011 10.03
Obrázek
  • Čo si myslíte o tomto nápade?
  • Výborný, využije sa.12 hlasů, 60 %60 %
  • Ujde,ale treba domyslieť.4 hlasy, 20 %20 %
  • Zbytočne zložité.2 hlasy, 10 %10 %
  • Nemá využitie.2 hlasy, 10 %10 %
  • Neviem.0 hlasů, 0 %0 %
  • Celkem 20 odpovědí
    Anketa již byla ukončena.

Stránky: 1 2 3 4

Natury
uživatel
Obrázek
Ve hře: Natury, Arcana, Crutiatix
SZ Mail Skype Web
Takže, dávam tu moju približnú predstavu:
ObrázekObrázek
Tie krídla a rohy dole pri mene je len možnosť, mne sa zdá že to zakrýva veľa miesta.
Neskôr pridám aj variantu s stupnicou, ktorá je len obyčajný obdĺžnik. Uvoľni to miesto pre väčšie číslice.

Je to v nižšej kvalite, ale mám to aj vo vysokej.

edit: obrázky zmenené na PNG s vyššou kvalitou.



Naposledy upraveno: 16.10.2011 11.56

# 15.10.2011 19.01
Obrázek
Ringo Star
uživatel
SZ Mail
Toto se ti opravdu povedlo tak trosku jsem si to představoval moc chválím a to chci do hry !!! :-[:twisted:
# 15.10.2011 19.03
 
Santea
moderátor
Obrázek
Ve hře: Santea
SZ Mail
Mě se to moc líbí (jen ty rohy a křídla jsou u jména zbytečný), ale jinak chválím :)
# 15.10.2011 19.04
 
ßl@CK €Y€Đ P€@$
uživatel
Obrázek
Ve hře: Bionicle™,Heavy Machiner
SZ Mail Web
Máš to na sobě dost natlačený...
Rohy a křídla u jména,mě se nelíbí
V tabulce je to taky dost na sobě natlačený

a v .jpg se toho moc neuvidí

5/10 na grafický návrh
# 15.10.2011 19.05
Obrázek
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web
Nerobte z toho svatú hru, karma odjakživa slúžila na rozdelenie hráčov na PK a na "dobrých". Ľudia s červenou karmou, ešte keď som hrával vzbudzovali rešpekt a teraz je to hlavne na obtiaž. Jasné, na obtiaž tá červená karma má byť ale malo by to aj niečo navyše, niečo, pre čo by sa tú karmu oplatilo nosiť. PK(červená karma) - player killer a nie nejaký popelář.
# 15.10.2011 19.14
 
TheneoR
uživatel
Obrázek
Ve hře: [Theneor],neoR,TheneoR
SZ ICQ Jabber Skype Web
Vůbec se mi to nelíbí , modrá a červená stačí...
# 15.10.2011 19.29
 
LuiS^^
uživatel
Obrázek
Ve hře: Moc nehraju.. :/
SZ Mail Skype
Bohužel Sam řekl svatou pravdu..

Nevím mno.. Dobrej nápad..,ale.. připadá mi to trochu zbytečný..
# 15.10.2011 19.31
Obrázek Obrázek
Obrázek
Fabos121
uživatel
Obrázek
Ve hře: pK_Fabos121
SZ Mail ICQ Skype
Jak řekl SAM .. :) Tady už červená karma nic neznamená :) U jiných her vidíš PK znak a víš, že to není jen tak nějáký No_Ob .. tady na CH je redka skoro každý druhý :)
# 15.10.2011 19.38
Obrázek
You are always in my heart no matter where you are.... ♥
Natury
uživatel
Obrázek
Ve hře: Natury, Arcana, Crutiatix
SZ Mail Skype Web
Obrázky som zmenil na PNG, s vyššou kvalitou.

Sam #12: Je tu aj možnosť, aby červenú karmu definoval BOJ a modrú OBRANA. Podľa toho akú hráč ma karmu v tom by bol zvýhodnený. Tým pádom by oba skupiny mali svoje NAJ. Červený budú obdivovaný silou a modrý, neviem ako to nazvať :) Dobrotou? :D
# 15.10.2011 19.38
Obrázek
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web
Ja by som úplne oddelil tieto veci, ktoré tu popisuješ od karmy. Nápad je to dobrý ale až pokým to nenarazí na karmu. Karma je od toho, čo som písal - teda aspoň to bol jej provtný účel v Chmatákove a v poslednej dobe(pár rokov :D) to úplne stratilo svoje čaro. Keď som bol GM v oldke, tak som ako nižšie tresty dával odpracovať si trest cez VPP (Vladdis bol hlavný VPP-čkár :D) a keby sa to nejak domyslelo, tak by tieto tvoje nápady mohli slúžiť namiesto nejakých nižších trestov. Trestanému hráčovi by sa obmedzili niektoré funkcie a musel by si to pekne odpracovať konaním dobra. Využití to môže mať samozrejme viac, vymysli niečo ale keď chceš vylepšovať karmu, tak vymyslie niečo také, čo by malo výhody pre modrú karmu a nevýhody spojené s určitými výhodami pre červenú karmu. Červená karma je hlavne pre killerov, modrá by mala byť pre nekonflikných hráčov a tu nastáva v CH problém - killeri využívajú možnosti modrej karmy. Podľa mňa keď raz niekto chce byť killer, tak by mal byť killer so všetkým, čo k tomu patrí. Bohužial, v CH niesu 2 opozičné frakcie a tak kedysi mala slúžiť práve karma na rozdelenie "dobra a zla", v jednej zo starých verzii to tak aj bolo - "zlý" sa dokonca pri vytvorení postavy objavili inde ako "dobrý" a mali hneď od začiatku červenú karmu. Lenže aj od toho sa upustilo, neviem prečo... A teraz je karma na tom tak, ako je. Modrí zabíjaju všetko, občas rekillnú červenú karmu a sú spokojný. Červený si behajú po CH bez itemov a sú doslova šikanovaní :D kde sú tie časy, keď bol Ch bez obrany a ľudia prchali pred Xeroxom, Lotrom alebo Deleterom s červenými karmami :D
# 15.10.2011 20.44
 
Santea
moderátor
Obrázek
Ve hře: Santea
SZ Mail
Same: nevím, jak to bylo dřív, protože jsem nehrála, ale v současný době nemá killer žádnej respekt. Pokud budeš redka s několika stovkama zabití, tak jsi potencionální nepřítel pro všechny. Logneš u rybka a během chvíle se na tebe sesypou njůbíci, kteří si za první našetřený chk půjdou koupit kůl a se slovy: jsi redka do tebe půjdou. Nebudou tě obdivovat za to, že jsi dobrej killer, ale budou ti nadávat jakej jsi debil, že killíš každýho. Pak jsou ale i takoví ,,borci,, kteří jen proto, aby nasbírali co nejvíc zabitejch, trefujou každýho, kdo vleze do portu v chráněný i když v ruce drží jen prut a je zrovna poprvý přihlášenej. Pokud logne ale trošku lepší ,,zabiják,,, tak odlognou. Slovo killer ztratilo prostě svoji cenu.
# 15.10.2011 21.01
 
Fabos121
uživatel
Obrázek
Ve hře: pK_Fabos121
SZ Mail ICQ Skype
Sant má pravdu :) .. Kdysi si měla z redky strach, teď do tebe půjdou s kůlem jen proto, že nemáš obranu :) PK ve hře úplně ztratilo smysl :P
# 15.10.2011 21.02
Obrázek
You are always in my heart no matter where you are.... ♥
Natury
uživatel
Obrázek
Ve hře: Natury, Arcana, Crutiatix
SZ Mail Skype Web
Nič proti, ale všimol som si, že väčšina vás lipne na starých verziách Chmatákova. Treba žiť prítomnosťou s nie minulosťou. Neporovnávajte minulosť so súčasnosťou. Ak to budete robiť, tak vývoj Chmatákova pôjde veľmi pomaly. Viem že opúšťať niečo čo je už zabehané je ťažké, ale stačí si zvyknúť a zistíte, že nakoniec je to lepšie ako to predtým; pretože hral som už mnoho MMORPG hier a u jednej tiež veľa hráčov otáľalo prejsť z prevažne graficky rastrovej verzie na vektorovú, a teraz už ani si nespomínam prečo som nechcel prejsť na novú verziu.

Nehovorím aby sa karma zaviedla presne ako to tu prezentujem. Je to ešte surový nápad, no ak prejde viacerými hlavami, každý pridá, alebo poupraví niečo, tak vznikne určite veľmi zaujimavý a funkčný Karma systém.

A ak hráčom bude namiesto NP, znížovaná Karma ako trest. Ušetrí to CHmázke a GM plno práce s prideľovaním trestov zato že niekto necháva bordel. Myslím že hráči sa rýchlejšie vychovajú, keď budu trestaný automatický, nebudú sa môcť sťažovať, že ten kto im udelil trest, ho nemá rád, alebo nemá dôkaz.

A akonáhle si niekto zvoli postavu Bojovník, znamená to azda, že ma právo zabíjať hocikoho, hlavne modro-karmových len za účelom zisku? Nie nadarmo sú v iných hrach PvP (Hráč verzus Hráč) zóny. Nech sa Bojovníci zabíjajú medzi sebou ak si to zvolili. Ale ak zabijú niekoho, kto bojovať nechce, tak nech pykajú.

A ako som už spomenul nech Killeri majú výhodu v bojoch (bolo by to logické a prirodzené ak neustále bojujú), a Modrý nech majú výhodu v obrane(kedže sa musia brániť pred Killermi).
# 15.10.2011 21.27
Obrázek
grok
uživatel
Obrázek
Ve hře: Naxi
SZ Web

Natury:Nič proti, ale všimol som si, že väčšina vás lipne na starých verziách Chmatákova. Treba žiť prítomnosťou s nie minulosťou. Neporovnávajte minulosť so súčasnosťou. Ak to budete robiť, tak vývoj Chmatákova pôjde veľmi pomaly. Viem že opúšťať niečo čo je už zabehané je ťažké, ale stačí si zvyknúť a zistíte, že nakoniec je to lepšie ako to predtým; pretože hral som už mnoho MMORPG hier a u jednej tiež veľa hráčov otáľalo prejsť z prevažne graficky rastrovej verzie na vektorovú, a teraz už ani si nespomínam prečo som nechcel prejsť na novú verziu.



Nové verze nejsou vždy to nejlepší. Už je skoro chmatákov 2 a celkem dost hráčů by chtělo zpět 1.4.
# 15.10.2011 22.00
Chmatákov fan stránka:
www.chmatakov.kvalitne.cz

Fabos121
uživatel
Obrázek
Ve hře: pK_Fabos121
SZ Mail ICQ Skype
Systém chmatákova je stejný už několik let :) Vždyť od dob testu 1.5 doteď nebyla ve stylu hry snad žádná změna :) Změnila se jen grafika a nové itemy .. Nic víc, nic míň :)
# 15.10.2011 22.06
Obrázek
You are always in my heart no matter where you are.... ♥

Stránky: 1 2 3 4

Fórum » Archiv » Karma nápad. [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.