Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | Takze prave sme se ja a Giz rozhodli vzhledem k tomu ze se vytvari uplne nova verze chmatakova aplikovat vsechny napady a koncepty a vytvorit tak novou verzi chmatakova. nebude to jen zmena systemu hrani ci nove predmety... jina mapa, grafika, prostredi proste UPLNE JINY CHMATAKOV. Vzhledem k tomu ze zaciname jak se rika od 0 bude to trvat dlouho ale ocekavejte super pecku! o vyvoji budem pravidelne informovat... edit: 25.7. - XP neboli zkusennosti: radi bychodm do hry zavedli XP ale ne ve forme jak znate z jinych her. Nabyte XP by se vam stradali az budete mit dost muzete navstivit nejakeho NPC mistra a ten vas nauci za urcity pocet vasich XP nejakou dovednost.. treba utok ze zalohy, presny vystrel, mistrovskou hlaven pusky atd.. melo by jit o zcela novy prvek davajici jeste vetsi variabilitu vasim postavam. edit: 28.7. - Mame navrzenou mapu Newbie ostrova (dale NBI) jen co nam nekdo udela grafiku hodime do hry a zacneme delat na sklillech vecech atd.. brzy by mohly bejt prvni screeny. edit: 29.7. - Sepsal sem dohromady skilly, napady, abilitky, predmety atd.. a mam sraz s Gizem, tam zjistime co a jak pude a dame se do prace. Takze po dnesni schuzce s Gizmem jsme na tom s hlavnimi zmenami takto: zmena rozliseni, k zivotum a mane pridana jeste energie (kazda akce bude ubirat energii, doplnit pujde potravinami a odpocinkem) zvetsen batoh, choboti budou mit kazdy jinou rychlost, zmena chatu, pokud odlognete behem boje zemrete, zaveden loot kdyz zemre hrac nebo NPC zustane po nem mrtvola a mnoho dalsiho, jedina vec jenz v tuto chvili brzdi praci je grafika jenz se nam tezce nedostava... edit: 31.7. - navrh noveho batohu a menu postavy: http://img165.imageshack.us/img165/2517/chmatvn6.png edit: 1.8. - udelal sem NEKOLIK navrhu pro batohy a statbary byl bych rad kdyz se vam fantasy nezamlouva aby ste si vybrali z techto. Vzdy PRVNI statbar a DRUHY batoh (priklad chmatmaster - 3 / 1) img410.imageshack.us/img410/9527/statbaryze1.jpg edit: 5.8 - dnes jsme vymysleli jak systemove udelat, aby monstra utocila na hrace, ktery je nejvetsi hrozbou. Takzvane AGRO. edit: 9.8. - zavedeno rozdelovani skillu pri tvorbe postavy(primo ve hre by bylo prilis slozite) upraveno napravne zarizeni, uz nepujde jen o trest ve forme zevlackeho ostrova. Novy pracovni tabor budou chmaturanove doly a trest bude meren ne na cas, ale na praci. Na tezeni chmaturanu nebude zadny skill tedy postavy s tezbou nebudou mit zadnou vyhodu, v dolech nepujde mluvit a tezba vam bude ubirat HODNE energie takze necekejte praci na pul hodiny... uvedomte si ze je to trest za neco co ste podelali. takze staty (Zivoty, Mana a Energie) budou zavysle na skillech. bojove zvysi zivoty magicke manu. vsechny skilly zvysuji energii. vse samozrejme v omezene mire... na Ostrove novacku (dale jen NBI) bude moznost resetovat postavu. (tj. znovu si rozvrhnout skilly) obrazek z tvorby postavy:
|
---|---|
# 24.7.2008 12.35 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 13 14 15 16 17
Narayenko uživatel Ve hře: Narayenko | To neva,ale v tom programu co děláš ty,se myslím dá udělat všechno,co sem napsal.Pokud bude jinak HP,jmena skillu apod.,to zas celý předělam. |
---|---|
# 24.7.2008 15.02 | |
juramraz uživatel Ve hře: chocolate, ghunt3r | Megaa... Už se těším.. A doufám, že budou zase normální povolání... PS: přidají se i nové skilly? |
# 24.7.2008 15.03 | |
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | bude to uplne nova hra! komplet jine skilly mapa zbrane magie vyroba a vseho hafec... a povolani nebudou bude novy system s rozdelovanim skillu jako to melo byt. |
# 24.7.2008 15.12 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Gizmo autor hry | Ano - jen to bude postupně.. První, nejsložitější fáze, je dokončení serveru pro herní potřeby, samozřejmě už s novým systémem hry. Ostatní bude následovat. |
# 24.7.2008 15.38 | |
DieXx zablokován Ve hře: DieXx | Gizmo mužu si u tebe zamluvit jedno vip? |
# 24.7.2008 16.09 | |
m!key moderátor | DieXx: Podle mně si jej moct zamluvit nebudeš moct, protože pak by si ho chtěl zamluvit každý a Gizmo by se pak s váma musel zase otravovat... |
# 24.7.2008 16.11 | |
DieXx zablokován Ve hře: DieXx | Né ja měl mit vip už teď ale Gizmo mi ho nedal Protože máme s bratrem společnej kompa a stejnou IP takže mi Vip nedal |
# 24.7.2008 16.13 | |
atlan uživatel Ve hře: atlan, arky | good uz se tesi (jestli jeste budu mit pc) |
# 24.7.2008 16.23 | největší legraci si člověk užije na chmatakovském foru a nasměje se zde víc než u komedie |
juramraz uživatel Ve hře: chocolate, ghunt3r | A bude to tam zse tak, že 100% těžby budu mít za 1 měsíc? |
# 24.7.2008 16.36 | |
Maniak10 uživatel Ve hře: Maniak10 | A potom bude alfa test? |
# 24.7.2008 16.48 | |
Fabos121 uživatel Ve hře: pK_Fabos121 | Jen jsem se chtěl zeptat, chtěl jsem na ChO přispět, ale nemám co si koupit VIP ani skin nechci, nešlo by to jakoby poslat na ten Váš projekt? Bylo by to asi 1000 Kč |
# 24.7.2008 17.48 | You are always in my heart no matter where you are.... ♥ |
montik redaktor Ve hře: LEGRANDE,MOSKOMOR | jooo super konečne třeba to bude super 3D hra jako CoD 2 ne delam si srandu tesím se |
# 24.7.2008 17.48 | Tento profil zůstane se stejným popisem, avatarem i podpisem jako vzpomínka na r. 2008. MRTVEJ DEMENT DOBREJ DEMENT |
Master uživatel Ve hře: Fujitora | juramraz: ještě nevíš jestli bude nějáká těžba tak se ani neptej Já bych new chmatákov udělal na levely... Třeba zabiješ nějáké monstrum a napíše se ti zkušenosti zvýšeny o 1% a jak budeš mýt 100 % uvolní se ti pár bodů a dáš je třeba do přesnosti ale to je jedno |
# 24.7.2008 17.49 | |
.Jerry. uživatel Ve hře: Corrupt | A když se to bude spouštět po prvé tak to bude normáně otevřené nebo to bude zase někdo vybraný kdo to bude testovat než to půjde normálně? |
# 24.7.2008 18.31 | |
Zopei uživatel Ve hře: King13 | Gizmo,Rád bych pomohl z testováním jestly by to šlo..Dík |
# 24.7.2008 18.42 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 13 14 15 16 17
Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.