Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | Takze prave sme se ja a Giz rozhodli vzhledem k tomu ze se vytvari uplne nova verze chmatakova aplikovat vsechny napady a koncepty a vytvorit tak novou verzi chmatakova. nebude to jen zmena systemu hrani ci nove predmety... jina mapa, grafika, prostredi proste UPLNE JINY CHMATAKOV. Vzhledem k tomu ze zaciname jak se rika od 0 bude to trvat dlouho ale ocekavejte super pecku! o vyvoji budem pravidelne informovat... edit: 25.7. - XP neboli zkusennosti: radi bychodm do hry zavedli XP ale ne ve forme jak znate z jinych her. Nabyte XP by se vam stradali az budete mit dost muzete navstivit nejakeho NPC mistra a ten vas nauci za urcity pocet vasich XP nejakou dovednost.. treba utok ze zalohy, presny vystrel, mistrovskou hlaven pusky atd.. melo by jit o zcela novy prvek davajici jeste vetsi variabilitu vasim postavam. edit: 28.7. - Mame navrzenou mapu Newbie ostrova (dale NBI) jen co nam nekdo udela grafiku hodime do hry a zacneme delat na sklillech vecech atd.. brzy by mohly bejt prvni screeny. edit: 29.7. - Sepsal sem dohromady skilly, napady, abilitky, predmety atd.. a mam sraz s Gizem, tam zjistime co a jak pude a dame se do prace. Takze po dnesni schuzce s Gizmem jsme na tom s hlavnimi zmenami takto: zmena rozliseni, k zivotum a mane pridana jeste energie (kazda akce bude ubirat energii, doplnit pujde potravinami a odpocinkem) zvetsen batoh, choboti budou mit kazdy jinou rychlost, zmena chatu, pokud odlognete behem boje zemrete, zaveden loot kdyz zemre hrac nebo NPC zustane po nem mrtvola a mnoho dalsiho, jedina vec jenz v tuto chvili brzdi praci je grafika jenz se nam tezce nedostava... edit: 31.7. - navrh noveho batohu a menu postavy: http://img165.imageshack.us/img165/2517/chmatvn6.png edit: 1.8. - udelal sem NEKOLIK navrhu pro batohy a statbary byl bych rad kdyz se vam fantasy nezamlouva aby ste si vybrali z techto. Vzdy PRVNI statbar a DRUHY batoh (priklad chmatmaster - 3 / 1) img410.imageshack.us/img410/9527/statbaryze1.jpg edit: 5.8 - dnes jsme vymysleli jak systemove udelat, aby monstra utocila na hrace, ktery je nejvetsi hrozbou. Takzvane AGRO. edit: 9.8. - zavedeno rozdelovani skillu pri tvorbe postavy(primo ve hre by bylo prilis slozite) upraveno napravne zarizeni, uz nepujde jen o trest ve forme zevlackeho ostrova. Novy pracovni tabor budou chmaturanove doly a trest bude meren ne na cas, ale na praci. Na tezeni chmaturanu nebude zadny skill tedy postavy s tezbou nebudou mit zadnou vyhodu, v dolech nepujde mluvit a tezba vam bude ubirat HODNE energie takze necekejte praci na pul hodiny... uvedomte si ze je to trest za neco co ste podelali. takze staty (Zivoty, Mana a Energie) budou zavysle na skillech. bojove zvysi zivoty magicke manu. vsechny skilly zvysuji energii. vse samozrejme v omezene mire... na Ostrove novacku (dale jen NBI) bude moznost resetovat postavu. (tj. znovu si rozvrhnout skilly) obrazek z tvorby postavy:
|
---|---|
# 24.7.2008 12.35 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 13 14 15 16 17
Nemluf uživatel Ve hře: Anonym | Ne nejlepší je to se systémem povolání Btw dobře vy borci |
---|---|
# 24.7.2008 13.08 | |
Dirtx zablokován Ve hře: infiniTy :-*, FrEeRiDeR | nn ja chci nastavování skillu........chci si udělat paladina |
# 24.7.2008 13.10 | |
Hanny uživatel Ve hře: Hanny | No tak já doufám že se to povede. Hodně štěstí při tvorbě. |
# 24.7.2008 13.12 | |
Coca~Cola® uživatel Ve hře: Frankenstein | ptreji hodne stesti pri tvorbe a rad pak zkusim a mrknu co jste vytvorily... |
# 24.7.2008 13.14 | Jakékoliv informace o mně je z globálního hlediska principiálni bazírovaní na bázi mentálního kompromisu, je zcela nerentabilní o této zaležitosti dále polemizovat |
Nemluf uživatel Ve hře: Anonym | Omg chápete že 5oo bylo málo?Teď má řemda myslím 7 x 100 |
# 24.7.2008 13.15 | |
Hanny uživatel Ve hře: Hanny | Nemluf: Co bylo bylo(spíš co je to je)..nová verze se nedělá proto, aby to bylo stejné. |
# 24.7.2008 13.17 | |
Zopei uživatel Ve hře: King13 | Nemluf má pravdu..500 skillů bylo prostě málo,ale i tak bych prostě dal normální povolání..Je to nejlepší..A stejně..Nezáleží na vás jaký to bude,ale na Gizmovi,takže vaše hádky jsou stejně na nic a k ničemu nevedou !! |
# 24.7.2008 13.23 | |
Dirtx zablokován Ve hře: infiniTy :-*, FrEeRiDeR | tak at daj vic bodu |
# 24.7.2008 13.24 | |
bigdragon uživatel | master -> icq |
# 24.7.2008 13.31 | |
Narayenko uživatel Ve hře: Narayenko | Jsem zvědav či Vám to vydrží,ale GL. |
# 24.7.2008 13.51 | |
Maniak10 uživatel Ve hře: Maniak10 | Master:Perfekt.Už sa teším.Btw:Ako je to s nápadmi?Pretože sa tu navrhovalo kopu super nápadov a na všetky sa zabudlo?Môžem navrhovať nápady odznova? |
# 24.7.2008 14.22 | |
SiduS uživatel Ve hře: SiduS | hééézky |
# 24.7.2008 14.22 | |
Gizmo autor hry | Narayenko: vydrží to, dokud nebude vše kompletní...což dost potrvá, ale času je dost... |
# 24.7.2008 14.48 | |
Narayenko uživatel Ve hře: Narayenko | To už doufam,že bude i můj dung v provozu. |
# 24.7.2008 14.52 | |
Gizmo autor hry | Jak říkám - dělá se server úplně znova, takže možná budou jinak fungovat skilly, předměty... Takže nejprve se musí udělat funkční základ..ale jednou z výhod nového serveru bude, že počet NPC příšer nebude nijak (téměř) omezen. |
# 24.7.2008 14.54 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 13 14 15 16 17
Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.