Fórum » Archiv » Nápravné zařízení [zamknuto]
Jumbik uživatel | Napadlo mě, co kdyby do NP přibilo molo a pár stromů. Že ten, kdo by byl uvězněn, by si mohl vybrat, jestli bude rybařit, rubat nebo těžit. Byl by to více efektivnější. |
---|---|
# 14.1.2012 14.33 |
Stránky: 1 2
Santea moderátor Ve hře: Santea | Nechápu, proč by měl mít automaticky staženej skill např.sběračství na 10, když je zavřenej za lagování ryb.. a k čemu by to bylo dobrý. |
---|---|
# 1.2.2012 18.03 | |
Arkyč uživatel | Ty jsi blbost, jako v podstatě celý CHM .. ale to je fuk. (nechci nikoho urážet a už vůbec ne autora a nebo narážet na hru, která kdysi dávno bývala dobrá a nevypadala jako Nostale). Nebudu to dál řešit a ani se tu dál zrdžovat navrhováním něčeho, co by podle mě mělo smysl ale podle dětí které jsou zvyklé na hry typu "I Must Slash" a "zabíj vše co se hýbe" a lidí s právy nesmyslné. Znovu jsem se utvrdil v tom že nemá cenu se sem vůbec vracet. Ovšem neustále tu platí pravidlo že tady se nechá zasmát lidské blbosti. Už jen tvůj Avatar vypovídá o tom že jsi Egoická lamka, mimo to, jsem měl tu čest tě ve hře párkrát potkat a to mě jen utvrdilo, možná by jsi se nad tím měl zamyslet, já bych to na tvém místě viděl jako docela dobrý nápad. To je fuk, toto je OT .. jen mě to napadlo když jsem si to přečetl. Ps: Dobrá strategie, přidat se k věčině, ovšem trošičku //EDIT: Aha, Santea mě nepochopila .. Super, vysvětlím po lopatě. - Člověk dostane NP za to že něco provedl, příjde do NP a začne těžit, ovšem řemda s 100% těžbou má hotovo za 10 minut s Ghost Mouse a je venku. Můj návrh NENÍ o tom aby shazoval skill který hříšník použil k přestupku. Ale ke shození TĚŽBY na 10% DOČASNĚ. To proto aby nebyli řemeslníci zvýhodněni. |
# 1.2.2012 18.09 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Pochopila jsem tě naprosto jasně, příště piš dočasně skill TĚŽBA a ne VŠECHNY SKILLY, reagovala bych jinak |
# 1.2.2012 18.14 | |
Arkyč uživatel | Dejme tomu, že krom TĚŽBY by to mohlo rovnou shodit i OBRATNOST, PŘESNOST, LOV a MYSTIKU. případně PLÍŽENÍ. Čímž by se vyřešil také problém s killingem v NP. Který nevím, jestli je už nějak ošetřen. Ok, beru, nevyjádřil jsem se dostatečně jasně. |
# 1.2.2012 18.17 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Jj, v poho,nic se neděje, jen ty jsi se vyjádřil blbě a já to tak pochopila. S tvým návrhem naprosto souhlasím, výbornej nápad, vyřešilo by se tím rychlý vytěžení řemdů se 100 těžbou a CHTsáci by nemuseli řešit, komu a kolik šutrů nastavit podle povolání. Jsem pro, pokud by to bylo technicky možný. |
# 1.2.2012 18.29 | |
Arkyč uživatel | Jsem rád že se to ujasnilo . Omlouvám se za OT. |
# 1.2.2012 18.34 | |
ShockWave uživatel | To co říkal sam je dobrej nápad. Co kdyby měli VŠICHNI v NP 10 těžby ? Jakmile by byl někdo v NP měl by 10 těžby, jak by vylezl ven, měl by zpátky původní hodnotu. |
# 1.2.2012 19.49 | |
amazonka uživatel Ve hře: _lady_ , _Mellody_ | Tu původní hodnotu bych nevracela, jako součást trestu. Do NP se nedostane žádný nevinný a je třeba trestat pořádně, aby se hráči NP báli a nemávali nad ním laxně rukou. Pokud by se tam přecejen nevinný dostal a svou nevinu dokázal, tak mu GM snížení skilu dokáže vrátit na původní hodnotu. |
# 1.2.2012 20.33 | |
WolFic3K uživatel Ve hře: Wolfi, WolFic3K |
Souhlas ^^. |
# 2.2.2012 10.08 | |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | V tom případě by zase byl test nefér vůči řemeslníkům s těžbou; nemělo by těžké nastavit, aby v np nezáviselo vytěžení na skillu - tj. jakoby měli všichni přítomní těžbu 10. |
# 2.2.2012 10.40 | |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Pak se dostane ven a bude mě otravovat s tím, že měl 100 přesnost abych mu jí dal, ikdyž jí neměl.. |
# 2.2.2012 11.08 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
Sam #12 CH.B.I. Ve hře: Sammyk | Buď automatika alebo nejaký spešl ťažiací skill ktorý by bol na ťaženie v NP a maximum by mal 10 pre všetky povolania. |
# 2.2.2012 11.55 | |
[E]r[E]ktus uživatel Ve hře: Erektus |
Naprosto souhlasím |
# 3.2.2012 20.17 |
Stránky: 1 2
Fórum » Archiv » Nápravné zařízení [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.