Fórum » Archiv » Ukázka z přestavování hry do vektoru [zamknuto]
Gizmo autor hry | Protože ručně přestavuji mapu (cca 40 000 políček), tady na ukázku posílám mix mezi PXA a vektorem. Samozřejmě v takové fázi se to do hry nedostane, ale je to celkem zajímává kombinace |
---|---|
# 14.3.2009 15.42 |
Gizmo autor hry | Omg vy inteligenti, ohledně podpěry mola jsem psal už asi 2x, že grafik to zatím nedodal! Tak než začnete psát něco, co už je tu vysvětlený, přečtěte si celej topic nebo se nevyjadřujte. |
---|---|
# 15.3.2009 17.00 | |
pan Losos uživatel | Ta cesta je odfláknutá... Grafik udělal jen čtverec z kamenů (4x6 kamenů) a pak si to 4x nakopíroval a zvolal "Hle toť cesta!". |
# 15.3.2009 17.06 | Áj níd mór drags! |
Gizmo autor hry | Losos: omg, grafik nic takovýho nedělá. On nakreslí tile a z toho ja stavím herní svět...Ten tile kamení vypadá skvěle, poskládat to je detail a změnit to jde dycky. Lock. Až bude update, odemknu. |
# 15.3.2009 17.09 |
Fórum » Archiv » Ukázka z přestavování hry do vektoru [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.