Chmatákov online


Fórum – Ukázka z přestavování hry do vektoru

Fórum » Archiv » Ukázka z přestavování hry do vektoru [zamknuto]

Gizmo
autor hry
SZ
Protože ručně přestavuji mapu (cca 40 000 políček), tady na ukázku posílám mix mezi PXA a vektorem. Samozřejmě v takové fázi se to do hry nedostane, ale je to celkem zajímává kombinace :D
Obrázek
# 14.3.2009 15.42
 

Stránky: 1 2 3 4

BucEkk
uživatel
Obrázek
Ve hře: BucEk15
SZ Mail Skype
Jj pěkný ale jak říkal losos... Chce to ten sloup :D
# 14.3.2009 16.35
[<>>ߤŁ$×÷$×>**>$ߣ>×÷$Ł]˛[Đ[€đˇ\ˇ<$>ß$*×÷$÷
×$*ß*×$>×ß×÷$×÷*¤×ß$×÷$×÷$¤ß$÷×$×÷ßߤß×÷$ł
`[]°Đ&˘€Đ^|đ\×ß>ף>Ł<´]˛[°€Đ˘Đđ~^˘°˛`¨÷$>÷>÷$>÷>>
ˇ^˘°˛`˙˝´÷ß*ß$Ł>$˙
XmenT
moderátor
Obrázek
Ve hře: XmenT
SZ Mail Skype
Zajímavá kombinace,pěkné.:-)

Jinak,když máš udělat 40 000 políček,kolik ti jich ještě zbývá?:-O
# 14.3.2009 17.30
Safri: V jednoduchosti je síla.
Obrázek
tomas.oxi
uživatel
SZ ICQ Jabber Skype Web

XmenT:Zajímavá kombinace,pěkné.:-)

Jinak,když máš udělat 40 000 políček,kolik ti jich ještě zbývá?:-O


Už jen 39 999 :)
# 14.3.2009 17.43
Narodil ses jako originál, neumírej jako kopie...
Obrázek
Gizmo
autor hry
SZ
No ne, tak prvni ostrov je tak 2 000.
# 14.3.2009 18.10
 
Bobo18xXx
uživatel
Obrázek
Ve hře: [C]RistiaNkO,Cris :-O
SZ ICQ Jabber Skype Web
To je máálo.. lol
# 14.3.2009 18.11
Když řekneš "pls" místo "prosím", protože je to kratší, pravděpodobně odpovím "ne" místo "ano" ze stejného důvodu...
Montik_obnova2
uživatel
SZ
tak toe krutárna , bohužel vector mi nejde tolik jako PXA mno nic PXA je minulost doufám že se jednou vector naučím...



Naposledy upraveno: 14.3.2009 18.13

# 14.3.2009 18.12
 
SaLy
uživatel
Obrázek
SZ
A update dáš až celou mapu?
# 14.3.2009 18.12
 
Gizmo
autor hry
SZ
Nemuzu delat nic dal, protoze grafik mi nedal ani skaly, ani poust, ulice..nic..Nema ted bohuzel vubec cas.
# 14.3.2009 18.14
 
SaLy
uživatel
Obrázek
SZ
Nevadí.. Ale jinak je to super..
# 14.3.2009 18.15
 
big_smoke
uživatel
Obrázek
SZ
Nevadí, ale je to škoda, když už se do toho Giz opřel. Co už... snad jen, jen tak dál! :-)
# 14.3.2009 18.18
Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist. // Albert Einstein
Gizmo
autor hry
SZ
A to jste ještě neviděli efekty, co dělá Direct 3D - dynamické osvětlení, pixel shadery aplikovatelné na cokoli..:)
# 14.3.2009 18.21
 
FeKka
uživatel
Obrázek
Ve hře: Už neni :-)
SZ ICQ Jabber Skype Web
Týýýjo, už se těším,.. Možná ChO Zase hrát začnu...Ale to se uvidí :-)
Jinak gizi : Je to Kchůl ! ;-)
# 14.3.2009 18.22

www.FeKka<!!!TeČkA!!!>Mybrute<!!!TeČkA!!!>c0m --- Pro někoho s Fantazií (Jako já) je tohle hódně nebezpečné...
KoblizekX2
zablokován
Obrázek
SZ Mail
fakt super už aby to tam bylo
# 14.3.2009 18.22
Obrázek
big_smoke
uživatel
Obrázek
SZ
Co dodat. Máme se na co těšit!! :-)
# 14.3.2009 18.23
Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist. // Albert Einstein
Uchiha Itachi
zablokován
Obrázek
SZ Skype
No určitě je to lepší než dosavadní
Prostě změna je život ;-)
# 14.3.2009 18.43
Obrázek

Stránky: 1 2 3 4

Fórum » Archiv » Ukázka z přestavování hry do vektoru [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.