Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | Takze prave sme se ja a Giz rozhodli vzhledem k tomu ze se vytvari uplne nova verze chmatakova aplikovat vsechny napady a koncepty a vytvorit tak novou verzi chmatakova. nebude to jen zmena systemu hrani ci nove predmety... jina mapa, grafika, prostredi proste UPLNE JINY CHMATAKOV. Vzhledem k tomu ze zaciname jak se rika od 0 bude to trvat dlouho ale ocekavejte super pecku! o vyvoji budem pravidelne informovat... edit: 25.7. - XP neboli zkusennosti: radi bychodm do hry zavedli XP ale ne ve forme jak znate z jinych her. Nabyte XP by se vam stradali az budete mit dost muzete navstivit nejakeho NPC mistra a ten vas nauci za urcity pocet vasich XP nejakou dovednost.. treba utok ze zalohy, presny vystrel, mistrovskou hlaven pusky atd.. melo by jit o zcela novy prvek davajici jeste vetsi variabilitu vasim postavam. edit: 28.7. - Mame navrzenou mapu Newbie ostrova (dale NBI) jen co nam nekdo udela grafiku hodime do hry a zacneme delat na sklillech vecech atd.. brzy by mohly bejt prvni screeny. edit: 29.7. - Sepsal sem dohromady skilly, napady, abilitky, predmety atd.. a mam sraz s Gizem, tam zjistime co a jak pude a dame se do prace. Takze po dnesni schuzce s Gizmem jsme na tom s hlavnimi zmenami takto: zmena rozliseni, k zivotum a mane pridana jeste energie (kazda akce bude ubirat energii, doplnit pujde potravinami a odpocinkem) zvetsen batoh, choboti budou mit kazdy jinou rychlost, zmena chatu, pokud odlognete behem boje zemrete, zaveden loot kdyz zemre hrac nebo NPC zustane po nem mrtvola a mnoho dalsiho, jedina vec jenz v tuto chvili brzdi praci je grafika jenz se nam tezce nedostava... edit: 31.7. - navrh noveho batohu a menu postavy: http://img165.imageshack.us/img165/2517/chmatvn6.png edit: 1.8. - udelal sem NEKOLIK navrhu pro batohy a statbary byl bych rad kdyz se vam fantasy nezamlouva aby ste si vybrali z techto. Vzdy PRVNI statbar a DRUHY batoh (priklad chmatmaster - 3 / 1) img410.imageshack.us/img410/9527/statbaryze1.jpg edit: 5.8 - dnes jsme vymysleli jak systemove udelat, aby monstra utocila na hrace, ktery je nejvetsi hrozbou. Takzvane AGRO. edit: 9.8. - zavedeno rozdelovani skillu pri tvorbe postavy(primo ve hre by bylo prilis slozite) upraveno napravne zarizeni, uz nepujde jen o trest ve forme zevlackeho ostrova. Novy pracovni tabor budou chmaturanove doly a trest bude meren ne na cas, ale na praci. Na tezeni chmaturanu nebude zadny skill tedy postavy s tezbou nebudou mit zadnou vyhodu, v dolech nepujde mluvit a tezba vam bude ubirat HODNE energie takze necekejte praci na pul hodiny... uvedomte si ze je to trest za neco co ste podelali. takze staty (Zivoty, Mana a Energie) budou zavysle na skillech. bojove zvysi zivoty magicke manu. vsechny skilly zvysuji energii. vse samozrejme v omezene mire... na Ostrove novacku (dale jen NBI) bude moznost resetovat postavu. (tj. znovu si rozvrhnout skilly) obrazek z tvorby postavy:
|
---|---|
# 24.7.2008 12.35 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16 17
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | jestli tomu dobře rozumím. tak to bude zase že si budeme nastavovat skily max do 600 dohromady ok? zvyšte to tka na 8oo pls |
---|---|
# 5.8.2008 9.04 | Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
MAK_obnova2 uživatel | LoxoL: Ne určitě to nepůjde odemknout a ty jsi zabuguješ celou hru... Nations: 600 je akorát... ( dle mě tedy).
přečti si to a pochopíš, že nic z toho nebude, jen prostě budeš skillovat a bude ti to dávat % max do součtu všech skillů 600. Pokud chceš např rybařit, ale ne zvyšovat rybaření zamkneš si skill a on neporoste
|
# 5.8.2008 9.04 | |
nations uživatel Ve hře: Nations112, Acer, Vario | tak apspn 700 kdžy chci řemeslnickou postavu |
# 5.8.2008 9.06 | Chmatákov Old Player (2007-2018) (Pietro, Palanda, Corse, Nex, maniak, Aspire, zvonek, Magpie a mnoho dalších ) Chmatákov mapa |
Big Daddy uživatel Ve hře: Big Daddy, Medved 009 | ty vole, si to ani nevypočítá,ale chce víc... jinak, bude v týhle nový hře to plynulý posouvání obrazovek? |
# 5.8.2008 10.36 | |
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | daddy: zatim nevime davame si pro a proti, budu informovat |
# 5.8.2008 12.09 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Kernoll uživatel Ve hře: Nemám | "600 je akorát" budete říkat dokud to nevyzkoušíte. Pak si IMHO zase budete stěžovat a žádat o snížení nebo nějký úpravy ve skillovým systému. Kdo si spočítal současné skilly a skilly, který se nedávno zveřejnily? Těch je mnohem víc tak se tak neradujte. JInak já proti tomuhle počtu nic nemám. Je to tak akorát. jen sem chtěl připravit některé jedince na ten "šok" |
# 5.8.2008 18.35 | And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit. |
Adamradvak uživatel Ve hře: Nehraju | Zajmalo by mě jestli bude v té nové verzi zase ten test z pravidel ? |
# 5.8.2008 19.38 | Jsem jen na fórum,spolupracuji s Aspirínem na Super táboru... Nikomu nedovoluju obnovit CH ro(c)ks ! |
pajah webmaster | Jak jsem to tak počítal, při 600pts a budoucích 39 skillech to vychází 15pts na 1 skill, takže bych se fakt tolik neradoval. |
# 6.8.2008 13.38 | |
Dirtx zablokován Ve hře: infiniTy :-*, FrEeRiDeR | ale taky se nebudeš ke všemu davat body |
# 6.8.2008 16.02 | |
Micro-ice uživatel Ve hře: Amiczech | 15 na jeden skill je opravdu málo dal bych tak 20 na jeden skill tedy 800 bodů nebo alepson 700 bodů . No já to radši nebudu moc rozebírat páč sem to nemochopil to s těma xpama / zkušenostma |
# 6.8.2008 17.58 | |
MAK_obnova2 uživatel | Micro: Nesnaž se pochopit nic co vymyslel chmatmaster ( jen to ne ) |
# 6.8.2008 18.44 | |
Gizmo autor hry | Micro-ice: lepší budeš, když odejdeš - když nechápeš, že nikdo není dement, aby si dal 15 do každýho skillu. Když budeš chtít být bojovník, tak si dáš 100 do bojových vlastností, takže ti to bude stačit bohatě, protože nic s magií nebudeš potřebovat..atd. |
# 6.8.2008 18.50 | |
MAK_obnova2 uživatel | Možná udělat nějaký univerzální výdelečný skill pro každého nebo něco takového. Bojovník, pak bude těžce vydělávat... Vydělával by mín ( např kus za 1 chk), ale i tak něco... |
# 6.8.2008 19.08 | |
pajah webmaster | Já to napsal jen jako orientační průměr, samozřejmě. |
# 6.8.2008 19.16 | |
Micro-ice uživatel Ve hře: Amiczech | Já taky sem to psal orientačně (a taky chtěl docílit toho aby se zvednul počet bodů) btw: Gizmo asi nemá náladu |
# 6.8.2008 19.20 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16 17
Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.