Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | Takze prave sme se ja a Giz rozhodli vzhledem k tomu ze se vytvari uplne nova verze chmatakova aplikovat vsechny napady a koncepty a vytvorit tak novou verzi chmatakova. nebude to jen zmena systemu hrani ci nove predmety... jina mapa, grafika, prostredi proste UPLNE JINY CHMATAKOV. Vzhledem k tomu ze zaciname jak se rika od 0 bude to trvat dlouho ale ocekavejte super pecku! o vyvoji budem pravidelne informovat... edit: 25.7. - XP neboli zkusennosti: radi bychodm do hry zavedli XP ale ne ve forme jak znate z jinych her. Nabyte XP by se vam stradali az budete mit dost muzete navstivit nejakeho NPC mistra a ten vas nauci za urcity pocet vasich XP nejakou dovednost.. treba utok ze zalohy, presny vystrel, mistrovskou hlaven pusky atd.. melo by jit o zcela novy prvek davajici jeste vetsi variabilitu vasim postavam. edit: 28.7. - Mame navrzenou mapu Newbie ostrova (dale NBI) jen co nam nekdo udela grafiku hodime do hry a zacneme delat na sklillech vecech atd.. brzy by mohly bejt prvni screeny. edit: 29.7. - Sepsal sem dohromady skilly, napady, abilitky, predmety atd.. a mam sraz s Gizem, tam zjistime co a jak pude a dame se do prace. Takze po dnesni schuzce s Gizmem jsme na tom s hlavnimi zmenami takto: zmena rozliseni, k zivotum a mane pridana jeste energie (kazda akce bude ubirat energii, doplnit pujde potravinami a odpocinkem) zvetsen batoh, choboti budou mit kazdy jinou rychlost, zmena chatu, pokud odlognete behem boje zemrete, zaveden loot kdyz zemre hrac nebo NPC zustane po nem mrtvola a mnoho dalsiho, jedina vec jenz v tuto chvili brzdi praci je grafika jenz se nam tezce nedostava... edit: 31.7. - navrh noveho batohu a menu postavy: http://img165.imageshack.us/img165/2517/chmatvn6.png edit: 1.8. - udelal sem NEKOLIK navrhu pro batohy a statbary byl bych rad kdyz se vam fantasy nezamlouva aby ste si vybrali z techto. Vzdy PRVNI statbar a DRUHY batoh (priklad chmatmaster - 3 / 1) img410.imageshack.us/img410/9527/statbaryze1.jpg edit: 5.8 - dnes jsme vymysleli jak systemove udelat, aby monstra utocila na hrace, ktery je nejvetsi hrozbou. Takzvane AGRO. edit: 9.8. - zavedeno rozdelovani skillu pri tvorbe postavy(primo ve hre by bylo prilis slozite) upraveno napravne zarizeni, uz nepujde jen o trest ve forme zevlackeho ostrova. Novy pracovni tabor budou chmaturanove doly a trest bude meren ne na cas, ale na praci. Na tezeni chmaturanu nebude zadny skill tedy postavy s tezbou nebudou mit zadnou vyhodu, v dolech nepujde mluvit a tezba vam bude ubirat HODNE energie takze necekejte praci na pul hodiny... uvedomte si ze je to trest za neco co ste podelali. takze staty (Zivoty, Mana a Energie) budou zavysle na skillech. bojove zvysi zivoty magicke manu. vsechny skilly zvysuji energii. vse samozrejme v omezene mire... na Ostrove novacku (dale jen NBI) bude moznost resetovat postavu. (tj. znovu si rozvrhnout skilly) obrazek z tvorby postavy:
|
---|---|
# 24.7.2008 12.35 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 11 12 13 14 15 16 17
martyks uživatel Ve hře: martyks | 0/0 |
---|---|
# 1.8.2008 21.07 | |
Big Daddy uživatel Ve hře: Big Daddy, Medved 009 | Kdybych chmat nehrál a viděl ty bágly, hned by mě trklo, že je to nějaká střílečka z WWII, tohle se tam fakt nehodí... A ty kameny, most, hradba... Nic ve zlým, ale chce to grafika |
# 1.8.2008 21.13 | |
pemich uživatel | ps : MNE SA PACI AJ TATO VERZIA CHMATAKOVA ALE AJ HINTA NENI ZLA DAVAM 10/10 |
# 1.8.2008 21.17 | |
bigdragon uživatel |
ani jeden.. cokoliv si nakreslil je A) buďto moc začátečnické - hrubej dithering (nebo jak se sakra nadává barevnejm přechodům dělaným v PxA) B) nebo - kousky sis očividně vypujčil (batohy) C) moc postapokalyptické (cosi na zpusob futuristického fantasty) |
# 1.8.2008 21.20 | |
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | fajn, cekam na lepsi zacnete |
# 1.8.2008 21.23 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Gizmo autor hry | Chmatmaster vymýšli a upravuje herní systém, tohle dělá čistě pro zábavu.. |
# 1.8.2008 21.24 | |
bigdragon uživatel | to že něco neumím neznamená, že to nemohu KONSTRUKTIVNĚ kritizovat a vůbec: když to neumím, tak to narozdíl od tebe nedělám, pak to dopadá takhle |
# 1.8.2008 21.25 | |
bigdragon uživatel |
takže tě má vlastně za úkol komandovat a buzerovat, jak to máš a jak to nemáš dělat? jop, v tom bude dobrej... |
# 1.8.2008 21.32 | |
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | ne todle delame dohodou... ja vymyslim ze blesk pude jednou za 5 sekund bude stat 25 many a da 30dmg |
# 1.8.2008 21.41 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
martyks uživatel Ve hře: martyks | a potom to dopadne ako ten predošlý pokus - hovno |
# 1.8.2008 22.13 | |
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | marty az do ted si byl jen neprijemny ted vim ze si i debil... za dobu co si ty delal grafika sem nevidel nic co by stalo za zminku grafiku cos delal ty umi pul chmatu... porad si jen prudil s tim at ti dam HP ze te killej atd atd... umis si jen stezovat a buzerovat ale sam nic kloudnyho neudelas zacinas me srat... vis uplny hovno co a jak je mezi mnou a Gizmem a stejne tu meles sracky pokud mas blbou naladu zdrz se komentaru nebo sem radeji nechod vubec... ses jak mala holka... |
# 1.8.2008 22.50 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | EDIT dnes sme vymysleli jak systemove udelat aby monstra utocila na hrace ktery je nejvetsi hrozbou. Takzvane AGRO. Skillovat se bude primo ve hre.. proste co trenujete to roste dokud si nezamknete skillovani daneho skillu. Skillcap nastaven na 600. priklad: chci rybareni 45 tak budu rybarit do ty doby nez budu mit onech pozadovanych 45 a pak si zamknu skillovani. I kdyz ted budu dal rybarit skill uz dale neporoste. |
# 5.8.2008 0.28 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Dirtx zablokován Ve hře: infiniTy :-*, FrEeRiDeR | a ten skill zamknu jak? |
# 5.8.2008 6.50 | |
MAK_obnova2 uživatel | Super, 600 je uplně akorát chmate, výborně. S příšerama jsem taky velmi rád, protože to bude další zpestření. |
# 5.8.2008 8.42 | |
mark6295 uživatel | A půjde to třeba i odemknout? |
# 5.8.2008 8.53 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 11 12 13 14 15 16 17
Fórum » Archiv » ZCELA NOVÝ CHMATÁKOV [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.