Chmatákov online


Fórum – Qest – Osada

Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » Qest - Osada

ZuBR
uživatel
Obrázek
SZ
Napadl mě takový nápad na qest :-) . Protože zatím nevím jak ten systém qestů bude vypadat píšu tady ten návrh a podle mně by to mělo být jen pro klany. Na poušti nebo v té džungli která je plánovaná by mohla být osada.Osada by se dala dobývat klany.Fungovalo by to tak že poprvé by v osadě bylo třeba 10 NPC s oštěpy a měli by kolem 1000 HP každé.Klan by se prostě domluvil stím že jde osadu dobýt.Dobývání by bylo povoleno třeba jen o skutečném víkendu.Kdyby osadu chtělo dobýt více klanů bylo by poblíž u té osady další registrační NPC.A který klan by se zaregistroval jako první může osadu skusit dobýt pomocí kulometů,mečů atd.. Osada by ale měla obranu v podobě třeba nějakých dřevěných klacků která by měla třebas 5000 HP s postupem času jak by hráči útočili by zdi ubírali HP až by ji nakonec zničily a ta zeď prostě nějak zmizela.V té době by se do akce dali NPC a začali by třeba přítomné hráče bodat a zabíjet... to jen aby ubránili tu osadu.Osada by podle mě měla být velká aspoň jako menší půlka současného PK města ve staré verzi.S tím souvisí když by hráči osadu dobyli,mohli by si ji dosytosti užívat byl by tam třeba rub kam by na ty hráče z toho klanu nikdo nemohl vlastní rybárna ,prostě kam nikdo z ostatních nemůže.Hráči z toho klanu který tu osadu dobyli by si tu osadu mohli užívat do příštího víkendu.Až registrační NPC určí že další klan může jít dobíjet osadu tak by ji šli dobýt.Dosavadní hráči kteří byli dosud v osadě by se museli portovat jinam do chmatu.Aby mohl dobíjet další klan.Až by osadu dobyl zase by v ní mohl být max 1 týden a pak by je to nějak vyhodilo nebo by se museli portnout jinam.S tím že když hráči z toho jsou v osadě můžou z ní libovolně vycházet a zase do ní vcházet.Něco na princip klanového ostrovu. To je asi vše co mně zatím ktomu napadlo.
# 9.10.2007 15.01
Obrázek

## under development ##

Stránky: 1 2

Master
uživatel
Ve hře: Fujitora
SZ ICQ
No řekl bych spíš že by to měl být hrad :-) ve které by byla truhla a vekteré třeba by byly něáké chk třeba každé 2 hod nebo co já vím... Třeba by se mohli zavést KlanWars o hrad... a třeba by vhradu bylo něaký krystal, co já vím... a ten se musí zničit aby dobyly ten hrad vtom hradu by mohli být aji třeba něací guardiani (obránci) to stěma zdmi se mi moc nelíbí. Třeba Chobotník který tam chodí a jak uvidí něakého hráče z nepřátelského klanu mohl by se zaním pustit a skoušet ho zabít pak by mohli být třeba i aliance které by si pomáhali ať už dobýt či obránit hrad...
Taky by vtom hradu mohla být pro ty kdo ho obraňují banka ze které si můžou vybírat
věci aby to ostatní neměli tak lehké
Pak mě napadli i KlanPointi což je asi blbost ale třeba za něco by dostal klan 1 Point a za ten by si dávali třeba ty guardiany (mohl by to bejt Klan skill) a nebo třeba by mohlo být ze začátku v klanu 5 lidé a za každý point by se mohl přidat ke klanu další člen a těch pointů by mohli dát jen ke skillu třeba 5 a to samé stou bankou třeba když dají další point do skillu např banka měli by vtom hradu banku :-)
Tak to je vše co mě ktomu napadlo lol
# 9.10.2007 17.34
 
RockFire
uživatel
Obrázek
Ve hře: RockFire
SZ Mail ICQ Web
Já bych to udělal spíě tak, kdo dřív příjde ten dřív mele, kdo první zabije posledního NPc, získává osadu, ale musí ho před jiným klanem varování... Příslušníkům klanu ve hře by se třeba napsalo "Osada napadena" Jinak HP bych řekl, že jesou lehce přehnané, místo 5000 HP tak 3500, to by podle mého názoru bylo dostačující.
# 10.10.2007 13.46
 
Indorin
uživatel
Obrázek
SZ Mail
hmm a načo 4 CIFERNÉ HP....nestačilo by menej ale viacej NPC napr by priskakovali spoza stromov alebo mali by poklopi na zemi a vyliezali by snich...atd...xD a čas od času by sa to ubgrade-ovalo by sa to menilo trošku...vynovovalo ako na každom mmorpg...MOJ NÁZOR!_!
# 10.10.2007 14.42
Zdravím všetkých čo ma poznaju a ty čo ma nemaju radi nech skončia obetov seba samichxD

Stránky: 1 2

Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » Qest - Osada

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.