Chmatákov online


Fórum – Qest – Osada

Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » Qest - Osada

ZuBR
uživatel
Obrázek
SZ
Napadl mě takový nápad na qest :-) . Protože zatím nevím jak ten systém qestů bude vypadat píšu tady ten návrh a podle mně by to mělo být jen pro klany. Na poušti nebo v té džungli která je plánovaná by mohla být osada.Osada by se dala dobývat klany.Fungovalo by to tak že poprvé by v osadě bylo třeba 10 NPC s oštěpy a měli by kolem 1000 HP každé.Klan by se prostě domluvil stím že jde osadu dobýt.Dobývání by bylo povoleno třeba jen o skutečném víkendu.Kdyby osadu chtělo dobýt více klanů bylo by poblíž u té osady další registrační NPC.A který klan by se zaregistroval jako první může osadu skusit dobýt pomocí kulometů,mečů atd.. Osada by ale měla obranu v podobě třeba nějakých dřevěných klacků která by měla třebas 5000 HP s postupem času jak by hráči útočili by zdi ubírali HP až by ji nakonec zničily a ta zeď prostě nějak zmizela.V té době by se do akce dali NPC a začali by třeba přítomné hráče bodat a zabíjet... to jen aby ubránili tu osadu.Osada by podle mě měla být velká aspoň jako menší půlka současného PK města ve staré verzi.S tím souvisí když by hráči osadu dobyli,mohli by si ji dosytosti užívat byl by tam třeba rub kam by na ty hráče z toho klanu nikdo nemohl vlastní rybárna ,prostě kam nikdo z ostatních nemůže.Hráči z toho klanu který tu osadu dobyli by si tu osadu mohli užívat do příštího víkendu.Až registrační NPC určí že další klan může jít dobíjet osadu tak by ji šli dobýt.Dosavadní hráči kteří byli dosud v osadě by se museli portovat jinam do chmatu.Aby mohl dobíjet další klan.Až by osadu dobyl zase by v ní mohl být max 1 týden a pak by je to nějak vyhodilo nebo by se museli portnout jinam.S tím že když hráči z toho jsou v osadě můžou z ní libovolně vycházet a zase do ní vcházet.Něco na princip klanového ostrovu. To je asi vše co mně zatím ktomu napadlo.
# 9.10.2007 15.01
Obrázek

## under development ##

Stránky: 1 2

Spajx
uživatel
Obrázek
Ve hře: žeby Spajx?:-)
SZ Mail ICQ Jabber Skype
nesouhlasim akorát s tim, že by po týdnu ta osada opět nebyla jejich. po dobytí by se zde opět např. objevilo 10 NPC, které by osadu chránilo a dokud ji nedobije jiný klan, tak zůstane majetkem toho původního. tím by se zvýšila rivalita mezi jinými klany
# 9.10.2007 15.20
 
ZuBR
uživatel
Obrázek
SZ
Souhlasím s tebou spajxi nějak jsem to nedomyslel akorát by se nějak muselo udělat že by to ten klan buď po týdnu vykoplo a nebo že by ten klan musel osadu bránit s těma NPC.
# 9.10.2007 15.22
Obrázek

## under development ##
XmenT
moderátor
Obrázek
Ve hře: XmenT
SZ Mail Skype
Jj, mě se ten nápad líbí.:-)
# 9.10.2007 15.33
Safri: V jednoduchosti je síla.
Obrázek
Maniak10
uživatel
Obrázek
Ve hře: Maniak10
SZ Mail ICQ Jabber
ja nesuhlasim s tim vysokim poctom HP a kebyze je osada obsadena tak by si mohli najat NPC bojovnkiov aby osadu nedobil ini klan pocas nepritomnosti clenov v chmate.Ale kebyze ini klan osadu dobije tak najati NPC bojovnici by zmizli a osada by presla klanu ktori si ju ziskala.
# 9.10.2007 15.36
Spajx
uživatel
Obrázek
Ve hře: žeby Spajx?:-)
SZ Mail ICQ Jabber Skype
s najímáním to je dobrej nápad, a vysoký hp bych taky nechal (přece jenom je to quest pro klan a né jednotlivce či partu pár lidí)
# 9.10.2007 15.38
 
Maniak10
uživatel
Obrázek
Ve hře: Maniak10
SZ Mail ICQ Jabber
ale 5000HP tolko nema ani prisera na pusti ja by som dal tak 1000 max. 2000HP
# 9.10.2007 15.39
ZuBR
uživatel
Obrázek
SZ

Spajx:s najímáním to je dobrej nápad, a vysoký hp bych taky nechal (přece jenom je to quest pro klan a né jednotlivce či partu pár lidí)



Přesně jak říká Spajx a už právě proto by to nemělo být tak snadné. Jo a ktomu NPC bych to udělal spíš takto: kdyby byl v osadě někdo nalogován nebo tam nalogoval všechny NPC by zmizely ale zase by osadu musel bránit jen ten jeden hráč... chyba klanu že tam nejsou.A kdyby v osadě nebyl nikdo automaticky by se tam objevili NPC bojovníci.
# 9.10.2007 15.41
Obrázek

## under development ##
Maniak10
uživatel
Obrázek
Ve hře: Maniak10
SZ Mail ICQ Jabber
nn NPC bojovnici by tam boli stale potom kebyze hrac klanu nalogne by nemal nic ine na praci len chranit osadu a komu sa chce ist do dzungle cez kopu NPC monstier len kvoli tomu aby branil klanovu osadu
# 9.10.2007 15.44
ZuBR
uživatel
Obrázek
SZ
Mno nevím, doufám že se ktomu vyjádří Gizmo.
# 9.10.2007 15.46
Obrázek

## under development ##
chmatmaster
uživatel
Obrázek
Ve hře: chmatmaster
SZ ICQ
mno tak rad bych se k tomu vyjadril ja... o najimani atd NPC se nema cenu bavit... pokud by to nahodou slo udelat zbytecna komplikace a technicka narocnost... dalsi vec ze by to byla zbytecna lokace a to ne zrovna mala.. nejaka pevnost proc ne ale cela osada je moc... ta vec s registraci u npc mi prijde taky dost divna a dosti neferova... a ta odmena je taky taka dosti zvlastni a narocna.. popravde celkove to nejak moc nezapada pod hlavicku "quest" :) v zasade nejsem proti ale chce to prepracovat nektery veci...

co treba toto: osada nebude osada ale obchodni stanice... v pravidelnym intervalu (rekneme treba 2 hodiny) tam prijede nakladni lod a ta priveze naklad v urcite hodnote (treba 2000CHK) ktera se pricte majiteli listiny klanu ktery stanici prave ovlada... co vy na to ?
# 9.10.2007 15.59
Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker
Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! :twisted:

ZuBR
uživatel
Obrázek
SZ
Však nevadí nemusí být osada ale nic jiného a lepšího mně nenapadlo... Stím útočením a registraci nevím no.... ještě bych to měl domyslet :-D :-)
# 9.10.2007 16.11
Obrázek

## under development ##
chmatmaster
uživatel
Obrázek
Ve hře: chmatmaster
SZ ICQ
omrknete ten napad... daval sem edit tak aby to nebylo bez povsimnuti... ;-)
# 9.10.2007 16.13
Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker
Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! :twisted:

Maniak10
uživatel
Obrázek
Ve hře: Maniak10
SZ Mail ICQ Jabber
Chmat: Podla mna je ta registraci tiez blbost ale ta "osada" by nebola moc velka max.dve obrazovky.A ten tvoj napad je dobry ale podla mna je troska blbe ze by nosila lod 2000 chk.Za co by ju nosila??

Edit:sorry chmat ja som si to zle precital este raz sorry
# 9.10.2007 16.52
ZuBR
uživatel
Obrázek
SZ

co treba toto: osada nebude osada ale obchodni stanice... v pravidelnym intervalu (rekneme treba 2 hodiny) tam prijede nakladni lod a ta priveze naklad v urcite hodnote (treba 2000CHK) ktera se pricte majiteli listiny klanu ktery stanici prave ovlada... co vy na to ?



chmat: toho editu jsem si předtím nevšim ,myslím že je to dobré

Maniak: On to myslel tak že by vezla věci v hodnotě 2000 chk

Tak postujte vaše nápady jak by se to ještě dalo vylepšit. :-)
# 9.10.2007 16.56
Obrázek

## under development ##
Maniak10
uživatel
Obrázek
Ve hře: Maniak10
SZ Mail ICQ Jabber
napisal som novy Quest podobny tomuto:-)
# 9.10.2007 16.59

Stránky: 1 2

Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » Qest - Osada

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.