Fórum » Archiv » Nový skill-Otváranie zámkou [zamknuto]
Maniak10 uživatel Ve hře: Maniak10 | Napadlo mi ,že by sa mohol pridať nový skill-Otváranie zámkou.Napríklad by Vám nejaký NPC dal úlohu ,že máte sa dostať do nejakého domu a ukradnúť nejaký predmet.Alebo by ste len tak zo zábavy otvárali zámky a vykrádali domy.Ale kebyže sa v dome pustí alarm tak by sa online CH.B.I. členom vypísalo napríklad:Nahlásená krádež.Lokácia:Horný Chobotov.X-235 Y-317.Ale mohli by ste aj otvárať napríklad truhly v ktorých by mohli byť nejaké vzácne predmety |
---|---|
# 24.6.2008 18.00 |
wertman uživatel Ve hře: Nehrám... | Dobrý jsem PRO |
---|---|
# 24.6.2008 18.01 | |
ĐurĐ@ zablokován | Sem PROTI moc se to do chmatu nehodí |
# 24.6.2008 18.02 | Du[R]du mam napul z jerrym Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě.... Hip Hop vládne světem, metal nechme dětem. |
Micro-ice uživatel Ve hře: Amiczech | Pro pobudu je to skvělá věc |
# 24.6.2008 18.04 | |
Kernoll uživatel Ve hře: Nemám | No. Spíš jako dungovní skill. Jako že by po dungeonech byly roztroušený truhly. Taky by bylo pravděpodobný že se nich nic nenajde ať lidi nestojí jen u truhel a nevybíraj ultrasilý itemy. |
# 24.6.2008 18.06 | And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit. |
Maniak10 uživatel Ve hře: Maniak10 | Kernoll:Tých truhiel by nemusel byť tak veľa.A na niektoré truhly by hráč nemal dosť vysoký skill |
# 24.6.2008 18.08 | |
Kernoll uživatel Ve hře: Nemám | Jasně. Ale časem (snad) bude dungů hodně a tak budou rovnoměrně rozmístěný po všech částech chmatu. Od dřevěných přes okované až po nějáký ultramega magičský truhly na který bude potřeba ještě lektvar od alchymisty. |
# 24.6.2008 18.12 | And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit. |
ludacris8 uživatel Ve hře: Nepoviem :D | Maniaku ty mas furt dobre napady |
# 24.6.2008 18.31 | Láska hřeje, ale uhlí je uhlí.... |
koblizek800 uživatel Ve hře: Koblizek a KoblizekX2 | Lepší než truhly by bylo že z NPC zpadnou veci a z bosse na konci dungeonu npř. bila nsipa ale muselo by jit tak 10mystiku 10 bojovniku mozna i vic aby porazili bosse |
# 24.6.2008 18.31 | Ani ta nejlépe naprogramovaná umělá inteligence nemůže soupeřit s poctivou vrozenou lidskou blbostí. www.rowbelik.ic.cz |
SaLy uživatel | Je to dobry ale do CH se to nehodi. |
# 24.6.2008 19.26 | |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click | me se to moc nelibi |
# 24.6.2008 19.38 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Acer uživatel | já jsem PRO good nápad |
# 24.6.2008 19.56 | [url][/url] |
wout uživatel Ve hře: wout | Souhlas s Kernollem hodilo by se to dungeonů. Např.: Prokillíte se až k bossovi (možná), odkillíte ho, a objevi se tam truhla a vy potrebujete 30 procent toho noveho skillu. Jednalo by se o takove stizení hry. (Tím líp nee) |
# 24.6.2008 20.09 | Cmatmaster je prostě nejvetší řízek! |
Kernoll uživatel Ve hře: Nemám | Tak sem to myslel. Další krok k propojení herní výpomoci. |
# 24.6.2008 20.21 | And they shall beat their swords into plowshares, for if you hit a man with a plowshare, he's going to know he's been hit. |
Pecka__cz uživatel | good |
# 24.6.2008 20.27 | |
hanybal uživatel | blbost! |
# 24.6.2008 20.42 |
Fórum » Archiv » Nový skill-Otváranie zámkou [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.