Chmatákov online


Fórum – Oživení hry

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Oživení hry [zamknuto]

Mazeec
uživatel
Ve hře: St[o]rm
SZ
Bylo by zajímavé kdybi se opět začly využívat všechny zbraně. To se docílí tím, že se buť zruší amulet na kritik a bonusy na střelné zbraně, nebo se u kulometu a harpuny sníží dmg a to aspoň o 50%. Budou se tak využívat více druhů zbraní než jen kulas.

Všechny bojové povolání by meli mít režim "combat", tzn. když zasáhnou nebo budou zasaženi, musí 5 sec počkat a pak teprve můžou odlognout, ty prestrelky 20% HP = odlog nemají smysl. Neplatí to pro řemeslníka a další co nemají možnost se bránit.

Jde teda hlavně o ten 1. odstavec.



Naposledy upraveno: 16.7.2014 23.30

# 16.7.2014 23.08
 
  • Hodnocení návrhu
  • Hodnocení: 38 %     Hlasovalo: 6
  • Je to dobrý nápad ?
  • ano3 hlasy, 19 %19 %
  • ne13 hlasů, 81 %81 %
  • nic to nevyřeší0 hlasů, 0 %0 %
  • Celkem 16 odpovědí
    Anketa již byla ukončena.

Stránky: 1 2

Mazeec
uživatel
Ve hře: St[o]rm
SZ
"Amulet na crit. se může přeci využívat u všech střelných zbraní, takže tvrdit, že docílit toho, aby se využívalo více zbraní smazáním tohoto amuletu je stejně velká blbost, jako tvrdit, že k využití více střelných zbraní dopomůže i smazání funkce bonusů ze hry, protože bonus jde opět dát do všech střelných zbraní..
Harpuna je pro lovce, nikoliv pro bojdu."

Ty nechápeš že když bon přidá dmg u broky a u kulasu např. 5, dps u kulasu se tímto zvýší asi o 6 a u broky jen o 2 ?
# 17.7.2014 14.45
 
Mario
uživatel
Obrázek
SZ

Mazeec:"Amulet na crit. se může přeci využívat u všech střelných zbraní, takže tvrdit, že docílit toho, aby se využívalo více zbraní smazáním tohoto amuletu je stejně velká blbost, jako tvrdit, že k využití více střelných zbraní dopomůže i smazání funkce bonusů ze hry, protože bonus jde opět dát do všech střelných zbraní..
Harpuna je pro lovce, nikoliv pro bojdu."

Ty nechápeš že když bon přidá dmg u broky a u kulasu např. 5, dps u kulasu se tímto zvýší asi o 6 a u broky jen o 2 ?



Pokud se systém bonusů neměnil, pak co 1 bonus, to 1 dmg ke střelný zbrani, bez rozdílů jestli se jedná o magnumku, či kulas..
# 17.7.2014 14.47
Nevím, čím se bude bojovat ve třetí světové válce, ale ve čtvrté to budou klacky a kameny.
* Albert Einstein
Mazeec
uživatel
Ve hře: St[o]rm
SZ
nevíš co je dps.... jde o to že kulas vystřelí 3x zatím co broka jednou, tím pádem bonus dmg u kulasu je 15 a u broky 5
# 17.7.2014 14.56
 
Mario
uživatel
Obrázek
SZ

Mazeec:nevíš co je dps.... jde o to že kulas vystřelí 3x zatím co broka jednou, tím pádem bonus dmg u kulasu je 15 a u broky 5



A víš kolik stojí kulas a kolik broka?? Čím dražší, tím samozřejmě lepší.
Svým příspěvkem jsem chtěl říct, že mystik je už takhle silnější, neříkám aby se to nějak předělávalo, já se přizpůsobím, ale je blbost, aby se oslaboval bojda, který je slabší ..
# 17.7.2014 15.04
Nevím, čím se bude bojovat ve třetí světové válce, ale ve čtvrté to budou klacky a kameny.
* Albert Einstein
Fredy_Guvno_Obnova2
autor hry
Ve hře: Fredy_Guvno
SZ
máš pravdu mazec ale je to cíleně... rotačák je lepší než kulas dokud kulas nemá bonus, tím vás to nutí dělat si výrobu (jestli je teda nedávaj do Questu, kdysi jsem domlouval že nebudou, ale jestli to tak je nwm :D), bleskovka má mít 30 DMG (takže asi správce zapomněl, stává se)

i když má rotačák malé dps proti kulasu, je to hlavně teamfightová zbran, jestli že máte dva rotačáky, zabijete frajera s bonusem jak nic (samozřejmě pokud nejste hloupí a víte že máte střílet z minimální vzdálenosti), jediné jak tomu burstu odolat je investovat do HP lektvaru nebo mystik s mutákem... tím se dostáváme k léčiteli který si říkáte, je uplně k hovnu, ALE mystika který vydrží všechno možné a jeho jediná práce je držet si odstup od bojdů (jelikož on dává stejný dmg z jakékoliv vzdálenosti) rozbije léčitel jediným healem, kterým mu sníží HP o5 na 180 (tím muže snižit HP i bojdovi s HP lektvarem)

když jdete v teamfightu do bojdy, tak ho léčitel healuje a pohoda, bojda má o něco víc času na střílení, a když se otočíte proti léčiteli, tak ten nedělá nic než rozklikává leky a bojda jenom střílí, takže team bez léčitele má víc práce (musí se sám HODNĚ healovat a střílet pokaždé když naběhne cooldown)

k tomu odlogování: píšu do každého tématu každej měsíc že by gizmo musel předělat celý chmat... zaplatíš mu to? :D

a ten amulet jsem plánoval uplně jinak než dopadl (chyba byla v komunikaci mezi pixeem a gizmem), dmg se snižoval právě kvuli tomu amuletu, takže už pul roku čekám kdy bude čas ho předělat do pobody kterou měl mít... proto se taky brutálně zvedl dmg rotačáku, aby byl použitelnej aspon pro rychlej burst ostatních, tam ani není šance odlognout :D
# 17.7.2014 15.55
Quatroo
uživatel
Obrázek
Ve hře: Stylishátko
SZ Jabber Skype Web
Já si myslím že by se to mělo nechat tak jak to je... Je to strašně vyrovnané a málo kdo tu má mystika nebo bojovníka se 100 mystikou nebo 100 přesností .. Chtělo by to víc skillu a miň breku .. tím myslím Mazeece ..

Jinak Fredy úplně přesně si to napsal a vystihl si to ..


Jinak neměnil bych nic je to tak akorát..
# 17.7.2014 18.22
Valentino Rossi <3

Stránky: 1 2

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Oživení hry [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.