Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Více HP [zamknuto]
RiZZ zablokován | Přidal bych pro všechny postavy aspoň o 100 více HP přidávají se bonusy a crit. amulety ale nikdo nemyslí jak bojovnici mají načítat léky nejde to stíhát a ještě pokud jdou do tebe 2 nebo 3 |
---|---|
# 26.12.2013 16.02 |
grok uživatel Ve hře: Naxi | Poslední dobou mi připadá, že je bojový systém čím dál více po**laný. Aby byl boj záživnější tak se přidaly bonusy a pak už se na to házely jenom updaty, aby se souboje mezi postavami nějak zalátaly a do dneška to není nijak pořádně vyřešené. (zbytečné levly kritiky atd...) Třeba mut je dobrá věc a bojda by mystika měl šanci dát. Podle mě je řešení: -Zrušit bonusy (třeba dát do výroby kulasy a spousty jiných a levných možností) -Zrušit levly - ve hře my příjdou uplně zbytečné -Nastavit omezeno many a zlevnit ji, aby rána nestála 50 chk -_- A pokud chcete udělat bojový systém zajmavější: - přidat 10ky nových zbraní pro každé povolání a každou zbraň s jinou specifickou schopností, aby boje nebyly jenom nalétnout a zničit pokud možno tak jednoho po jednom, ale aby se třeba domlouvali kdo jakou zbraň si vezme, aby vytvořili nezničitelnou kombinaci. - a třeba nějaké různé druhy armorů proti různým ranám od různých povolání (tvl. tolik různých jsem snad nikdy nepoužil) |
---|---|
# 26.12.2013 22.30 | |
panBlack_obnova2 uživatel | Mě spíš vadí..že se ve hře naprosto zapomnělo na zaměřovač. Zrovna přidání zaměřovače byla věc která zpestřila výrobu i boj ve hře. Myslím si že na odstranění bonusů ze hry můžeme zapomenout. Bylo by skvělé kdyby šel zaměřovač nasadit na více druhů zbraní a to nejen na zbraně pro bojovníky. |
# 26.12.2013 22.42 | |
vipfilip uživatel | Souhlasím s tím co píše Grok. |
# 26.12.2013 22.49 | |
BiJay uživatel | Taky si myslím, že odstranit je blbost. Už když to tam je daný a výroba nějak pořádně využita. Když už to zašlo takhle daleko, mohl by se poupravit nějak pobuda. Pobuda mi ze všech povolání přišel nejzajímavější a nejvíce mě za něj bavilo hrát. Mohlo by se mu udělat nějaká speciální dýka pro zabíjení. Něco jako ten v Team Fortres s kudlou (nwm jak se jmenuje) A určitě nějak udělat skrývání. Třeba lahvičku za 5k, se kterou by mohl dojít mnohem dál skrytý. |
# 26.12.2013 23.14 | |
Montik_obnova2 uživatel |
Pobuda když je skrytej tak už dává více DMG.. nwm esi to platí jen na dýku, ale dává, myslím že aspon na 1 ránu určitě. Málo lidí to ví |
# 26.12.2013 23.54 | |
Quatroo uživatel Ve hře: Stylishátko | Sundejte bony,maximalní manu šípy náboje.. a je vyřešen problém |
# 27.12.2013 0.11 | Valentino Rossi <3 |
Kozel_CZ uživatel Ve hře: Kozzel remda, Heroin | Bonusy je dobrá věc to bych zanechal, akorát zrychlit harpunu jako byla v testu dřív.. |
# 27.12.2013 13.13 | |
AsKaGanGsTa uživatel | Udělal bych to i pro lovce,protože zatím tady nikdo nezkusill z lovcem killit a mám pocit,že bude dávat větší bomby než předtím amulet na critical funguje na střelné zbraně a lovec z harpunou taky střílí,takže to pude i tam podle mě.dal bych bojda,lovec,mystik. KozzeL? harpuna střílí rychle,ne? jestli tak jsem pro aby se zprovoznila.! |
# 28.12.2013 6.17 | |
Fredy_Guvno_Obnova2 autor hry Ve hře: Fredy_Guvno |
pixee mi ukazoval co má v plánu s celkovým pvp systémem (trochu jsem pomáhal) přidávat další itemy, nakreslíš je? je to moc práce, nejrychlejší je upravit to co už je... pixee mi psal něco ve smyslu, že do hry se přidá prostě pozicování, sniper bude dávat dmg podle vzdálenosti ze které střílí, brokovnice podle blízky, pravděpodobně se přidaj bonusy mystikům i lovcum, ovšem né tak jak si to představujete pobuda je pasivní pvp postava (chystá miny, zlevnil bych je),udělal bych mu aby nešly vidět zbraně co vytáhne když je neviditelný (už někdo navrhoval) a když se monty furt vyptával na lovce, pixee psal že bude stejný jako mystik ale mystik má muták, aby měl lovec smysl bude mít asi o 30% větší dmg do NPCček... a do toho tématu to patří jelikož není duvod zmenšovat dmge všech zbraní, rychlejší je zvednout HP postavám ,protože kdyby tě frajer se sniperem, bonusem a critikalem zasáhl ve lhotce tak tě sundá jak nic a odlogne PS: jsem slohovník obecný |
# 28.12.2013 11.20 | |
Coun[TE]R zablokován Ve hře: Coun[T]eR | souhlasím s fredým |
# 28.12.2013 11.55 | Řeknu ti něco co už víš:Svět není jen samý slunce a duha.Je to hodně zlý a drsný místo a i když si sebe silnější srazí tě na kolenaa nechá tě klečet když to připustíš. Nikdo nerozdává tak tvrdý rány jako život, ale nejde o to jak inkasuješ, tady jde o to kolik ran uneseš a přesto se znovu zvedneš,kolik ran dokážeš příjmout a nezastaví tě, jenom tak se vítězí.Chce to znát svoji cenu a jít houževnatě za svým ale musíš umět snášet rány a né si stěžovat, že nejsi tam kdes chtěl a ukazovat na toho nebo na toho, že to zavinili to dělají zbabělci a to ty nejsi. Jsi lepší pamatuj |
Fredy_Guvno_Obnova2 autor hry Ve hře: Fredy_Guvno | mimochodem, zapomněl jsem odpovědět Greyvi jehož myšlenka se mi líbila
samozřejmě jestli to vyjde tak jak to je naplánované, tak mi pixee psal abych poupravoval dmge tak at to má nějaký smysl to dělat... Která brokovnice a sniper jsou nejlepší? se zaměřovačem, a bonus pujde dát do všech typů zbraní, tím pádem to oživí výrobu celkem dost Podle mých výpočtů to vychází tak že brokovnice a sniper budou mít šanci měřit se s mystikem, když mají stejné podmínky(bonusy,lvl,amulet na crit) a jsou v jejich nejlepších pozičních podmínkách (př.: brokovnice na minimální vzdálenost)... Lovec bude mít šanci měřit se s mystikem taky ve stejných podmínkách, ALE mystik s mutákem má brutální výhodu, kvuli tomu se jak jsem už psal zvedne lovcův dmg do příšer.. Černý kulas nebude mít šanci proti mystikovi když mají oba pouze základ(žádný bonus ani nic), ale kulas střílí tak často malým dmgem že critikaly mu nepomužou tolik jako bonus, černý kulas s bonem asi okolo 20ti je neporazitelný co se týče 1v1... jestli víte že protější team má nějakého takového dmgera, je jasné že se bude burstovat on(sniper mu dá dělo,tejpek s brokádou mu dá dělo, to je takovej dmg že se nestíhá healovat a dávat svuj brutální dmg, mystici ho dorazí a je po všem)... tímto zpusobem by pvp nemělo být jenom o zaplém clicku a lékarníčkách nemluvě o tom že se zvětší healy léčitele at má nějakou cenu... PS: už dlouho jsem tak neslohoval |
# 28.12.2013 12.40 | |
panBlack_obnova2 uživatel | Už se těším až to bude všechno hotové. Boj ve hře potřeboval moc oživit a tohle je prostě nádhera. Až to půjde tak týden nelognu řemdu. |
# 28.12.2013 12.49 | |
Coun[TE]R zablokován Ve hře: Coun[T]eR | pan black
Doufej že bude |
# 28.12.2013 22.46 | Řeknu ti něco co už víš:Svět není jen samý slunce a duha.Je to hodně zlý a drsný místo a i když si sebe silnější srazí tě na kolenaa nechá tě klečet když to připustíš. Nikdo nerozdává tak tvrdý rány jako život, ale nejde o to jak inkasuješ, tady jde o to kolik ran uneseš a přesto se znovu zvedneš,kolik ran dokážeš příjmout a nezastaví tě, jenom tak se vítězí.Chce to znát svoji cenu a jít houževnatě za svým ale musíš umět snášet rány a né si stěžovat, že nejsi tam kdes chtěl a ukazovat na toho nebo na toho, že to zavinili to dělají zbabělci a to ty nejsi. Jsi lepší pamatuj |
[E]r[E]ktus uživatel Ve hře: Erektus | taky bych ty hp zvedl, je to neúměrný k dmg zbraním, většinou když do mě někdo jde, tak než nasadim kulas tak mam polovinu svých hp pryč. |
# 29.12.2013 20.12 | |
Kozel_CZ uživatel Ve hře: Kozzel remda, Heroin | Zvednou se ty HP teda? Zas taková práce to nebude snad. Protože to je fakt dost nepřiměřená 200 hp když na kritik se dá vzít kolem 60 hp ne? Snad v každé hře trvá pvp desítky sekund a ne 5 sekund. Je to blbost podle me a nemá smysl pak pvp když chcípnete po pár sekundách.. |
# 10.1.2014 17.51 |
Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Více HP [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.