Chmatákov online


Fórum – Zbraně

Fórum » Archiv » Zbraně [zamknuto]

palandaa
uživatel
Obrázek
Ve hře: Palandaa
SZ Mail ICQ Jabber Skype Web
Navrhuju do hry přídat takové ty "VIP" zbraně, se kterejma stejně nikdo nezabijí a jenom snima machruje, ale bojí se že o ně příjde .. (Kalach, Bílá sniperka, raketomet, puška, rotačák ...)

Všechny bych přidal do obchodů a podle dmg/rychlosti bych nastavil cenu, všichni víme, že jednou z nejlepších zbraní je třeba černý kulas(*), kterejch bych zdražil třeba až na 50.000chk, aby si ho nemohl dovolit každý a používali by se i slabší zbraně, tu bílou sniperku bych dal ještě dražší, tím by se udělali pořádné rozdíly v duelech, když ještě do toho jsou ve hře zabudovaný bonusy :)

(*) Kdyby byl takle drahý, konečně by se řemeslníkům vyplatilo ho vyrábět :)



//EDIT:
zas na druhou stranu, měl by se takhle vybalancovat i mystik, protože když budou takhle drahé zbraně pro bojovníka, bude efektivnějiší si udělat sice dražšího ale lepšího mystika, kterýho stojí hulka cca 2000,- a má eště větší dmg
navíc má mutak ( = 800Hp)



Naposledy upraveno: 18.1.2012 15.14

# 18.1.2012 15.01
https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater
Obrázek

Stránky: 1 2 3 4

SOJka
uživatel
SZ Mail ICQ Skype Web

Sam #12:Radšej vymyslite, ako používať všetky zbrane a nie len top zbrane a tie najslabšie na skillovanie prípadne prudenie.



Jednoduše, udělal bych na to systém, že každou zbran můžeš mít od určité přesky, pokud by tato zbran byla vyrobená a ne koupená, tak by šla třeba o 5-10 % přesky níž ;)
# 22.1.2012 19.25
Zopeiss
uživatel
Obrázek
Ve hře: Zopei,Chymezz,č€rn4-wdow4
SZ ICQ Skype

SOJka:

Sam #12:Radšej vymyslite, ako používať všetky zbrane a nie len top zbrane a tie najslabšie na skillovanie prípadne prudenie.



Jednoduše, udělal bych na to systém, že každou zbran můžeš mít od určité přesky, pokud by tato zbran byla vyrobená a ne koupená, tak by šla třeba o 5-10 % přesky níž ;)


Ale Sojka.Každý bojovník má za jeden,dva dny vyskilenou přesnost.Takže by to bylo celkem k prdu.Téměř nikdo neskilí,tak že se přihlásí a udělá 3% a další kousek zase jindy.Hráč který hraje pravidelně si přesnost vysklilí za den,dva.Spíše bych to udělal tak,že by možnost mít novou a lepší zbraň mohl mít bojovník s určitou zkušeností.Jako je síla,inteligence a obrana,tak by se přidala ještě zkušenost.Ale i tak bych ty ceny střelných a všech ostatních zbraní zvýšil !! :-|
# 22.1.2012 20.11
 
SOJka
uživatel
SZ Mail ICQ Skype Web
Tak to udělat na kombinaci přesky a nahraných hodit, proč by třeba bílá sniperka nemohla bejt až od 50 nahranejch hodin a 100 přesky? kdyby ji někdo vyrobil ( což nejde ) tak by mohla bejt už od 40 hodin a 95 přesky -- příklad :D
# 23.1.2012 7.02
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web
Niečo záživnejšie?
Celé PvP by sa malo nejak prerobiť. Rekill by nemal pridávať zabitia a vlastne, nemal by pridávať nič. Ošetriť by sa to dalo tým, že hráč by nemohol 2 min po oživení nikomu nič pridávať - ani kill, ani skill.
PvP v Chmatákove je na bode mrazu, čo vidávam v hre. Všetci kempia v "chránenej" prípadne občas vybehne parta sráčov na lov do Lhotky a vyjebávajú s obranou. Pre niekoho je to vrchol PvP ale takto by to fakt nemalo vypadať.
Hráči nemajú motíváciu na lepšie PvP. Do CHEMU som plánoval battlegroundy, kde by sa zbierali marky a honory na lepšie a lepšie veci (ako vo WoW), obsadzovanie lokácií, random eventy po svete a podobné kraviny.
Hráčom je treba dať motiváciu a aj priestor k tomu, aby to mohli zúžitkovať.

Ďalšia vec - mystik využíva prakticky len jednu zbraň, lebo nieje dôvod používať iné. Tá ohnivá by mohla dávať okrem instant damage aj DoTku.
Spomalovacia húlka tiež nemá nejaké extra využitie - mohla by na pár sekúnd okrem spomalenia aj znemožniť útočenie, samozrejme by to muselo mať nejaký cooldown.
K tým zbraniam ešte - tiež by mali mať viac stupňov, ako strelné zbrane alebo melee zbrane a nie len jedna zbraň a používa sa po celú dobu a majú ju všetcia. Najskôr low zbraň, potom priemerná a nakoniec až top.
Bohužial, v Chmate po zabití padajú z invu všetky veci - hráča to moc do PvP nemotivuje, keď za zbraň vyhodí peniaze, ktoré farmil týždeň a niekto mu ju pri prvom zabití ukradne. Zase sa vrátim k môjmu CHEMU, tam som naprogramoval systém, že človek, ktorý si pomenoval predmet listinou mohol ten predmet nosiť neobmedzene a po smrti mu nevypadol z invu. Mohol ho samozrejme odhodiť alebo tradnúť niekomu ale u niekoho iného už ten predmet mohol padnúť z invu - mal menovku niekoho iného a už NEŠIEL premenovať. Samozrejme tá listina na pomenovanie nemôže mať cenu pár chk ale pár desiatok tisíc chk a možno aj viac.

A opäť to opakujem aj tu - automatická regenerácia many! Bola by závislá na nejakých skilloch.

Liečitela ani netreba riešiť, ten by mal byť prekopaný na kompletku celý - využitie akurát na ressovanie.
# 23.1.2012 10.11
 
Gizmo
autor hry
SZ
Same, to s nevypadáváním samozřejmě udělat můžu, jenže pak budou všichni jen killit, protože se nebudou bát o věci. Možná tak, že nevypadne jen pojmenovaný předmět, který máš nasazený.
# 23.1.2012 12.45
 
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web
To že budú všetcia killiť a vlastne asi aj tam, kde je obrana mi moc nedošlo :D je to pravda ale zase dá sa to vybalancovať nejakým spenalizovaním smrti ale takým, aby malo zmysel zabíjať v PvP zónach a ľudia by to aj napriek tomu penalizovaniu chceli ale na druhej strane, aby to v zonach s obranou nechceli.
Napadá ma jednoduché riešenie a na prvý pohľad po prečítaní tohto by napadlo snáď každého - nech to nevypadávanie označenýh predmetov nefunguje na miestach, kde je obrana. Alebo proste že by obrana mohla toto "nevypadávanie" ignorovať, a smrť po obrane by spôsobila vyprázdnenie komplet invu aj s označenými predmetmi.
# 23.1.2012 12.57
 
TheneoR
uživatel
Obrázek
Ve hře: [Theneor],neoR,TheneoR
SZ ICQ Jabber Skype Web

Gizmo:Same, to s nevypadáváním samozřejmě udělat můžu, jenže pak budou všichni jen killit, protože se nebudou bát o věci. Možná tak, že nevypadne jen pojmenovaný předmět, který máš nasazený.


Šlo by udělat , že díky obraně by padaly i věci , ale při killu zbraní by nepadalo nic?
Šlo by to vůbec?
# 23.1.2012 14.28
 
palandaa
uživatel
Obrázek
Ve hře: Palandaa
SZ Mail ICQ Jabber Skype Web
Když jsme u toho, pojmenovávání věci nefunguje :)
# 23.1.2012 15.59
https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater
Obrázek
koly aneb qqqqqq
uživatel
Obrázek
Ve hře: Koly
SZ
Když už by se předělával systém PvP, tak by se hodilo dát každému skillu možnost vydělávání a možnost boje - tj. v současnosti to splňuje lovec, má lov (i když jen 2 zbraně) a rybaření. Bojovník by mohl mít možnost maximalizovat dřevorubectví - díky tomu jak je silný určitě může dobře rubat a zároveň může získat brouka na pvp. Mystik má mystiku a vědu, léčitel má obratnost a pak léčení, na které potřebuje peníze, které nemůže získat (leda sběračstvím). Pobuda je znevýhodněný snad jen tím, že nemá jak vydělávat a že plížením moc daleko neodejde. Řemeslník zase může jen vydělávat, což je olmbří výhoda oproti ostatním, takže každý je prakticky odsouzený na založení minimálně dvou účtů, kde jeden je řemeslník..
Dobré je, že jsou tu skilly - sběračství, taktika, odolnost - které může mít každý, ale přes to je řemeslník příliš zvýhodněn a myslím, že by drobná úprava neuškodila.
# 23.1.2012 16.10
Zde je místo pro vaši reklamu.
Obrázek
Chmatákov prodán
Obrázek
H y b r i d
uživatel
SZ

Zopeiss:Tak jsem to dal do kupy :D

STŘELNÉ ZBRANĚ

Mladá brokovnice: 2 200,-
Magnum: 7 500,-
Lovecká puška: 10 000,-
Pumpa: 14 000,-
Malá sniperka: 18 000,-
Zbraň pro pobudy: 22 000,-
ZL: 25 000,-
Černý kulomet: 40 000,-
AK47: 75 000,-
Velká sniperka (bílí kulomet): 110 000,-
Rotačák: 135 000,-

Zbraně se zaměřovačema bych do obchodu nedával.Přeci jenom další práce pro řemeslníky ;)

Mimochodem když se zvednou ceny střelných zbraní,tak by nebylo od věci zvednou ceny u sečných zbraní,zbraní pro lovce a zbraní pro mystika.

SEČNÉ ZBRANĚ

Kůl: 500,-
Dýka (taky by se mohla dát do obchodu): 2 000,-
Kopí: 3 500,-
Katana: 4 500,-
Meč: 5000,-
Válečná sekera: 7000,-

LOVECKÉ ZBRANĚ

Luk: 9 000,-
Kuš: 11 500,-

MYSTICKÉ ZBRANĚ

Ohnivá hůl: 7 000,-
Mrazící hůl: 8 500,-
Blesková hůl: 17 000,-

Určitě jsem na nějakou zbraň zapoměl,tak jí sem kdyžtak napište.Zdárek,pan Zopei xD




A to mám ty prachy srát nebo co ? :D






//Edit :
Niečo záživnejšie?
Celé PvP by sa malo nejak prerobiť. Rekill by nemal pridávať zabitia a vlastne, nemal by pridávať nič. Ošetriť by sa to dalo tým, že hráč by nemohol 2 min po oživení nikomu nič pridávať - ani kill, ani skill.
PvP v Chmatákove je na bode mrazu, čo vidávam v hre. Všetci kempia v "chránenej" prípadne občas vybehne parta sráčov na lov do Lhotky a vyjebávajú s obranou. Pre niekoho je to vrchol PvP ale takto by to fakt nemalo vypadať.
Hráči nemajú motíváciu na lepšie PvP. Do CHEMU som plánoval battlegroundy, kde by sa zbierali marky a honory na lepšie a lepšie veci (ako vo WoW), obsadzovanie lokácií, random eventy po svete a podobné kraviny.
Hráčom je treba dať motiváciu a aj priestor k tomu, aby to mohli zúžitkovať.

Ďalšia vec - mystik využíva prakticky len jednu zbraň, lebo nieje dôvod používať iné. Tá ohnivá by mohla dávať okrem instant damage aj DoTku.
Spomalovacia húlka tiež nemá nejaké extra využitie - mohla by na pár sekúnd okrem spomalenia aj znemožniť útočenie, samozrejme by to muselo mať nejaký cooldown.
K tým zbraniam ešte - tiež by mali mať viac stupňov, ako strelné zbrane alebo melee zbrane a nie len jedna zbraň a používa sa po celú dobu a majú ju všetcia. Najskôr low zbraň, potom priemerná a nakoniec až top.
Bohužial, v Chmate po zabití padajú z invu všetky veci - hráča to moc do PvP nemotivuje, keď za zbraň vyhodí peniaze, ktoré farmil týždeň a niekto mu ju pri prvom zabití ukradne. Zase sa vrátim k môjmu CHEMU, tam som naprogramoval systém, že človek, ktorý si pomenoval predmet listinou mohol ten predmet nosiť neobmedzene a po smrti mu nevypadol z invu. Mohol ho samozrejme odhodiť alebo tradnúť niekomu ale u niekoho iného už ten predmet mohol padnúť z invu - mal menovku niekoho iného a už NEŠIEL premenovať. Samozrejme tá listina na pomenovanie nemôže mať cenu pár chk ale pár desiatok tisíc chk a možno aj viac.

A opäť to opakujem aj tu - automatická regenerácia many! Bola by závislá na nejakých skilloch.

Liečitela ani netreba riešiť, ten by mal byť prekopaný na kompletku celý - využitie akurát na ressovanie.

Trošku bych to upravil, zase nemá smysl killit když víš že nic nevypadne ... možná by to bylo lepší tak, že když použiju obranu, tak věc vypadne.
Pokud budu killit v té tzv. "red zóně" a budu mít na tom tu jmenovku, tak bych dal, že třeba na takových 80% nespadne ...
# 23.1.2012 16.11
 

Stránky: 1 2 3 4

Fórum » Archiv » Zbraně [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.