Fórum » Archiv » Vylepšení bojového systému - návrhy [zamknuto]
Gizmo autor hry | Protože v CH2 při posunu obrazovky je dost obtížné strefovat se do hráčů, jak někdo dříve psal, uvažuji o bojovém módu, ve kterém by se zobrazila pod invem či jinde karta posledního cíle s jeho jménem a k útoku by stačilo klikat na tuto kartu. Je to v podstatě podobné jako záložky v UO. Pokud má někdo lepší či vylepšení, pište sem. |
---|---|
# 11.9.2009 8.00 |
MAK_obnova2 uživatel | Souhlasím s akčním panelem jak navrhoval sam, je to podle mě geniální řešení těchto věcí a aspoň by i mág mohl mít jako kdyby knihu kterou dřív chmatmaster navrhoval a i bojovník by mohl mít nějaké svoje speciální dovednosti, ty by se zas museli nějak získat = další zábava |
---|---|
# 11.9.2009 16.05 | |
Gizmo autor hry | Akční panel: no, ono použití závisí na okolnostech jako u sekyry - buď kliknete na hráče nebo u stromu tlačítko. U toho by byl panel asi na nic. Ale pokud někdo napíše detailní popis (jen příklad s nějakou věcí), tak to rád přehodnotním. Jen pro to nevidím využití (zatím). Co se přepínání cílů týče, je pravda, že pak by stačilo klikat na záložku na jednom místě..tak nevím. |
# 11.9.2009 16.43 | |
Mr. Lugi uživatel Ve hře: jen testuji ChO2 | Gizmo: klidně bych napsal jak by to asi mohlo vypadat resp jak si to představuju ale chtělo by to aby jsi napsal ještě třeba dva tyhle "multifunkční" předměty |
# 11.9.2009 17.36 | Vytváříme cho2wiki!! - 28.10. Wiki upravena a přidány všechny itemy Máte jakejkoliv dotaz ohledně chowiki? Pokud ano neváhejte napsat! |
Sam #12 CH.B.I. Ve hře: Sammyk | http://www.punkers.eu/chmatakov/chmmat.png 0 - 4-políčkoví action bar, presúvateľný podobne ako inventár, ability v ňom by sa menili podľa nasadeného predmetu Príklad pre sekeru: 1 - položka 1 (klávesa 1/+) - rúbanie dreva: abilita drevorubačskej sekery (melee range, requires Strom ) 2 - položka 2 (klávesa 2/ľ) - úder sekerou: útočná abilita (melee range, speed: 2.50, dmg: 25) 3 - položka 3 (klávesa 3/š(ř?)) - hod sekerou: útočná abilita (dosah 15 políčok, dmg: 30, po hode sekera zmizne) 4 - položka 4 (klávesa 4/č) - prázdna položka 5 - target: targetnutý hráč Sammyk, zobrazí nick a HP. Všetky útočne/priateľské ability budú smerované na neho. |
# 11.9.2009 17.48 | |
Montik_obnova2 uživatel | Já bych to nechal tak jak to je |
# 11.9.2009 18.13 | |
tomas.oxi uživatel | Sam to pěkně promyslel ..Určitě bych to zavedl do hry .. |
# 11.9.2009 19.47 | Narodil ses jako originál, neumírej jako kopie... |
palandaa uživatel Ve hře: Palandaa | Tak to je celekem na prd, lamy zapnou kliker na target a čau. |
# 11.9.2009 19.49 | https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater |
_*Reiser*_ uživatel Ve hře: Reiser_Remda(Změna pass) | Nechal bych to tak jak to je....jestli si choděj...to už je jejich věc.... |
# 11.9.2009 20.02 | |
Mareksa uživatel Ve hře: v ch2:MaReKsAaA | to ale bude znevyhodneni bojdy a lovce protoze mystik musi clicknout 2x tak nebude moct uhybat |
# 11.9.2009 20.10 | www.jabko.net |
Snowman1 uživatel Ve hře: _Raptor_,_Snowman_ | Když už tak bych dal že si můžes vybrat na koho chceš útočit přes ňákou tabulka a pak na něj střilel jak v 1.5, při klikání na panel by nemělo cenu žádný kličkování třeba při útěku .. Tohle je můj názor |
# 11.9.2009 20.12 | |
MAK_obnova2 uživatel | To samovo je oničem, dyť giz říkal že u rubání klikneš na strom u killení na hráče = samovo je naprd. Já myslel spíš toto: http://maksp.xf.cz/bar.png Prostě že by každej mohl získat nějakej speciální útok a né jen obyčejný sekání A taky nějak vyřešit blok, ať se ze hry nestane tuctová killovačka ale ať děti zapojí trochu taktiky, např. pravým tlačíkem bych to dal.. nebo tak nějak ( co dělá jaká dovednost by ti řeklo NPC v questu při kterém bys onu dovednost získal)
|
# 11.9.2009 20.19 | |
tomas.oxi uživatel | To je pravda..utěk by měl být možný... |
# 11.9.2009 20.19 | Narodil ses jako originál, neumírej jako kopie... |
Robo_0000100 uživatel Ve hře: Robo0000100 | MAK : Propracovaný ,tak by to bylo Ok Jinak možná to sem nepatří ale ,co kdyby byli v Cho2 jen Palice jako "Ohnivá" ,"Ledová" ,"Temná" ,"Svatá" a na to by byly taky 4 útoky ...ohnivá by byla ohnivá koule ,ledová střípky ledu ,temná ochromená ,svatá zvýšení skillu apod ale to už by bylo hoodně propracované ,kdyby i skilly byli ,a dokonce kdyby bylo i učení u NPC ,tak to celou hru přeložme a pusťme do světa |
# 11.9.2009 20.30 | |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | robo: pokud by měla být hra vypuštěna do světa, bylo by potřeba více místa, tj více financování, tj udělat placenou. To by ji pak v zahraničí asi nehráli. Ale pokud to vážně chcete realizovat, tak mohu profesionálně přeložit do ruštiny Edit: v rusku jsem tuto hru stahoval a některým lidem se tam zalíbila |
# 11.9.2009 20.34 | |
Robo_0000100 uživatel Ve hře: Robo0000100 | lol ...tak okey .........ale musíme tam dát vodku ,sibír ,ďévušky //20% - OT |
# 11.9.2009 20.56 |
Fórum » Archiv » Vylepšení bojového systému - návrhy [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.