Chmatákov online


Fórum – Vylepšení bojového systému – návrhy

Fórum » Archiv » Vylepšení bojového systému - návrhy [zamknuto]

Gizmo
autor hry
SZ
Protože v CH2 při posunu obrazovky je dost obtížné strefovat se do hráčů, jak někdo dříve psal, uvažuji o bojovém módu, ve kterém by se zobrazila pod invem či jinde karta posledního cíle s jeho jménem a k útoku by stačilo klikat na tuto kartu. Je to v podstatě podobné jako záložky v UO. Pokud má někdo lepší či vylepšení, pište sem.
# 11.9.2009 8.00
 

Stránky: 1 2 3 4 5

MAK_obnova2
uživatel
SZ
Souhlasím s akčním panelem jak navrhoval sam, je to podle mě geniální řešení těchto věcí a aspoň by i mág mohl mít jako kdyby knihu kterou dřív chmatmaster navrhoval a i bojovník by mohl mít nějaké svoje speciální dovednosti, ty by se zas museli nějak získat = další zábava :)
# 11.9.2009 16.05
 
Gizmo
autor hry
SZ
Akční panel: no, ono použití závisí na okolnostech jako u sekyry - buď kliknete na hráče nebo u stromu tlačítko. U toho by byl panel asi na nic.

Ale pokud někdo napíše detailní popis (jen příklad s nějakou věcí), tak to rád přehodnotním. Jen pro to nevidím využití (zatím).

Co se přepínání cílů týče, je pravda, že pak by stačilo klikat na záložku na jednom místě..tak nevím.
# 11.9.2009 16.43
 
Mr. Lugi
uživatel
Ve hře: jen testuji ChO2
SZ Mail ICQ Jabber Web
Gizmo: klidně bych napsal jak by to asi mohlo vypadat resp jak si to představuju ale chtělo by to aby jsi napsal ještě třeba dva tyhle "multifunkční" předměty ;)
# 11.9.2009 17.36
Vytváříme cho2wiki!! - 28.10. Wiki upravena a přidány všechny itemy
Máte jakejkoliv dotaz ohledně chowiki? Pokud ano neváhejte napsat!
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web
http://www.punkers.eu/chmatakov/chmmat.png

0 - 4-políčkoví action bar, presúvateľný podobne ako inventár, ability v ňom by sa menili podľa nasadeného predmetu

Príklad pre sekeru:

1 - položka 1 (klávesa 1/+) - rúbanie dreva: abilita drevorubačskej sekery (melee range, requires Strom :-P)

2 - položka 2 (klávesa 2/ľ) - úder sekerou: útočná abilita (melee range, speed: 2.50, dmg: 25)

3 - položka 3 (klávesa 3/š(ř?)) - hod sekerou: útočná abilita (dosah 15 políčok, dmg: 30, po hode sekera zmizne)

4 - položka 4 (klávesa 4/č) - prázdna položka

5 - target: targetnutý hráč Sammyk, zobrazí nick a HP. Všetky útočne/priateľské ability budú smerované na neho.
# 11.9.2009 17.48
 
Montik_obnova2
uživatel
SZ
Já bych to nechal tak jak to je :-)
# 11.9.2009 18.13
 
tomas.oxi
uživatel
SZ ICQ Jabber Skype Web
Sam to pěkně promyslel :)..Určitě bych to zavedl do hry :)..
# 11.9.2009 19.47
Narodil ses jako originál, neumírej jako kopie...
Obrázek
palandaa
uživatel
Obrázek
Ve hře: Palandaa
SZ Mail ICQ Jabber Skype Web
Tak to je celekem na prd, lamy zapnou kliker na target a čau.
# 11.9.2009 19.49
https://www.facebook.com/photo.php?v=761893750493339&set=vb.100000181633537&type=3&theater
Obrázek
_*Reiser*_
uživatel
Obrázek
Ve hře: Reiser_Remda(Změna pass)
SZ
Nechal bych to tak jak to je....jestli si choděj...to už je jejich věc....
# 11.9.2009 20.02
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Mareksa
uživatel
Obrázek
Ve hře: v ch2:MaReKsAaA
SZ Mail ICQ Skype Web
to ale bude znevyhodneni bojdy a lovce protoze mystik musi clicknout 2x tak nebude moct uhybat
# 11.9.2009 20.10
Obrázek
www.jabko.net
Obrázek
Obrázek
Snowman1
uživatel
Obrázek
Ve hře: _Raptor_,_Snowman_
SZ Mail
Když už tak bych dal že si můžes vybrat na koho chceš útočit přes ňákou tabulka a pak na něj střilel jak v 1.5, při klikání na panel by nemělo cenu žádný kličkování třeba při útěku .. Tohle je můj názor :-[
# 11.9.2009 20.12
 
MAK_obnova2
uživatel
SZ
To samovo je oničem, dyť giz říkal že u rubání klikneš na strom u killení na hráče = samovo je naprd.

Já myslel spíš toto: http://maksp.xf.cz/bar.png

Prostě že by každej mohl získat nějakej speciální útok a né jen obyčejný sekání

A taky nějak vyřešit blok, ať se ze hry nestane tuctová killovačka ale ať děti zapojí trochu taktiky, např. pravým tlačíkem bych to dal.. nebo tak nějak

( co dělá jaká dovednost by ti řeklo NPC v questu při kterém bys onu dovednost získal)



Naposledy upraveno: 11.9.2009 20.20

# 11.9.2009 20.19
 
tomas.oxi
uživatel
SZ ICQ Jabber Skype Web
To je pravda..utěk by měl být možný...
# 11.9.2009 20.19
Narodil ses jako originál, neumírej jako kopie...
Obrázek
Robo_0000100
uživatel
Ve hře: Robo0000100
SZ ICQ Skype Web
MAK : Propracovaný ,tak by to bylo Ok

Jinak možná to sem nepatří ale ,co kdyby byli v Cho2 jen Palice jako "Ohnivá" ,"Ledová" ,"Temná" ,"Svatá" a na to by byly taky 4 útoky ...ohnivá by byla ohnivá koule ,ledová střípky ledu ,temná ochromená ,svatá zvýšení skillu apod ;-) ale to už by bylo hoodně propracované ,kdyby i skilly byli ,a dokonce kdyby bylo i učení u NPC ,tak to celou hru přeložme a pusťme do světa :-O
# 11.9.2009 20.30
 
koly aneb qqqqqq
uživatel
Obrázek
Ve hře: Koly
SZ
robo: pokud by měla být hra vypuštěna do světa, bylo by potřeba více místa, tj více financování, tj udělat placenou. To by ji pak v zahraničí asi nehráli. Ale pokud to vážně chcete realizovat, tak mohu profesionálně přeložit do ruštiny :-)
Edit: v rusku jsem tuto hru stahoval a některým lidem se tam zalíbila :-D
# 11.9.2009 20.34
Zde je místo pro vaši reklamu.
Obrázek
Chmatákov prodán
Obrázek
Robo_0000100
uživatel
Ve hře: Robo0000100
SZ ICQ Skype Web
:D lol :-) ...tak okey :D .........ale musíme tam dát vodku ,sibír ,ďévušky ;) xD

//20% - OT
# 11.9.2009 20.56
 

Stránky: 1 2 3 4 5

Fórum » Archiv » Vylepšení bojového systému - návrhy [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.