Fórum » Bugy ve hře » Bigy [zamknuto]
kubicek307 zablokován | Ahoj, chtěl bych se jen vyjádřit k tématu , které napsal Pers. A jelikož je tam lock a nemohu to napsat tam tak musím založit nové téma...
Tenhle cooldown by měl smysl v starších verzích hry, ale teď už ne.Převážně kvůli bonusům a kritikům. Navíc v chmatu jsou léky jediná mechanika, která vám dává hp (když nepočítám léčitele, který nemá moc smysl, kvůli malému léčení). V hrách jako Diablo se to používá protože jsou zde možnosti jak se léčit bez elixíru. Což v chmatu neni možné (jen s jednou postavou). Myslim si že zrušení Cooldownu (nebo aspoň snížení onoho cd) by bylo jen přínosem, stačí aby na vás šli 2 bojdové a moc šancí krom bigu jak to ulékovat neni. ( elixír, ale to se pak nestíhaj dávat rány, takže se jen léčíte) Navíc je to v chmatu jedno z těch luxusnějších léčiv tak nevim proč by mělo být oslabeno oproti ostatním cd. + Kdyby se zvýšili hp tak bych cd nechal, ale takto no udělejte si obrázek sami. Neni to nic proti Gizmovi, respektuju ho, ale jen si myslím že takto by to bylo lepší. ( a snad nejsem jediný) Hlavně nepište že tu brečim |
---|---|
# 29.1.2014 15.03 |
Stránky: 1 2
Gizmo autor hry | Menší hint: U brouků cooldown není (pokud se nepletu). Sám píšeš, že je to jedno z "luxusnějších léčiv" - a přesně proto má narozdíl od ostatních CD. Když mluvíš o Diablu, tak když běží cooldown, prostě zdrhám protože zdraví se zvyšuje tak pomalu, že o tom nemá smysl ani uvažovat..a cooldown je tam 30s. |
---|---|
# 29.1.2014 15.10 | |
sensi2k9 uživatel Ve hře: sensiok, Royal | taky jsem docela pro, před amuletama atd hráči brali 30hp na hit, tak ten cd nevadil, ale teď když lovec dokáže vzít i 70hp na hit, tak je to nanic.. jak píše kubíček, pokud jdou dva lovci do hráče tak nemá šanci uhealovat ani s bigama.. bud zrušit cd nebo lépe zrušit amulet na +dmg.. dá se říct že každý kdo by si měl vybrat mezi lovcem a bojdou by bral lovce.. mystik ztrácí smysl uplně v pvp, použije mut a lovec mu ho sundá do 5 vteřin.. +pvp už jsou jen o tom kdo dá větší dmg.. |
# 29.1.2014 15.19 | Born with nothing, die with everything |
Gizmo autor hry | Možná spíš snížit účinnost amuletů nebo jejich dostupnost. |
# 29.1.2014 15.59 | |
sensi2k9 uživatel Ve hře: sensiok, Royal | ten amulet má každý, mám jich asi 8 a z toho dva používám.. uplně bych ho vymazal ze hry nebo ho nastavil jen pro sekery,dýky atd |
# 29.1.2014 16.03 | Born with nothing, die with everything |
Persizc_Obnova uživatel | Gizi, ale v chmatu se proste utect neda, leda port svitkem- to je pak ale o nicem. Mam odzkouseno, ze kdyz jdes s bojovnikem proti lovci, ktery ma amulet a bonus 10, lvl 5 Tak se nestíháš vyhealovat bigama kvůli tomu cd. To je to boj 1v1... |
# 29.1.2014 16.16 | |
Mario uživatel | To, že prodleva u bigů je 3s je dobře... To že bojové povolání ubírají tolik, kolik ubírají je absolutně špatně.. Ten amulet co se do hry přidal byla blbost..Smazal bych ho ze hry. Určitě bych zvýšil hp u lektvaru z 60 na 70 - 60 hp dával i v době, kdy ve hře bonus na zbraně nebyl, ted tu je, ale hp zůstalo na 60..Alcha by se víc využívala.. Ještě k těm bojům - ve hře není nic, čím by se ta postavička dala vylepšovat a proto hráč se skillem 100 a 5 nahranýma hodinama je stejně tak silný, jako hráč se skillem 100 a 1000 hodinama nahranýma, přitom funkce kterou by se to dalo je - Levelování. Pokud vím, pokud máte např. level 5, můžete dát zásah od 0-5 dmg. Změnil bych to, že co level, to dmg..To znamená - 5.level = 5 dmg každá rána + co level to 20hp do základu..Kolik udělá hráč level ?? Max. 7 a musel u toho být moc hodin..Takže o nějakým větším zásahl do hry nemůže být ani řeč..Veliký zásah do hry a veliká chyba byla, když se do hry přidal ten amulet.. |
# 29.1.2014 16.20 | Nevím, čím se bude bojovat ve třetí světové válce, ale ve čtvrté to budou klacky a kameny. * Albert Einstein |
Gizmo autor hry | Kouknu na amulety a snížím to. U levelů je systém víceméně připravený, HP by mělo růst s každým levem. |
# 29.1.2014 16.23 | |
Fredy_Guvno_Obnova2 autor hry Ve hře: Fredy_Guvno | a co zvednout hp? celkově se zvedá dmg a cooldown na lécích by nevadil, aj vykillení lhotky by bylo těžší.. ted stačí naběhnout s jedním mystikem a bojdou s critikalama a během sekundy a pul jsi dead... |
# 29.1.2014 16.26 | |
Persizc_Obnova uživatel | Nebo přidat do hry i to, co 20 věk to navíc 1 lvl. Přeci jen jak tu nakousl mario, během 20ti hodin hraní lze mít skill na 100% a lvl kolem 7mé úrovně. |
# 29.1.2014 16.30 | |
Sám osobně musím uznat že,Amulet na crit je važné Op protože fakt to přidává moc ten Amulet Dmg Asi Souhlasím stímto navrhem Gizmo: Možná spíš snížit účinnost amuletů nebo jejich dostupnost. | |
# 29.1.2014 16.31 | |
sensi2k9 uživatel Ve hře: sensiok, Royal | to +h, to level mi připadá nanic, hodíš afk a za týden máš hromadu levelu, spíše co level to +10hp |
# 29.1.2014 16.31 | Born with nothing, die with everything |
Persizc_Obnova uživatel | Giz, jak to vypadá s těma atributama u těch levelů? Použitelná se mi zdá jenom síla, která přidává dmg, ostatní je nevyužité. Nebo aspoň nikdo neví o využití (praktické využití) |
# 29.1.2014 16.35 | |
[E]r[E]ktus uživatel Ve hře: Erektus | Jestli se můžu přidat, tak si myslim, že Lovec je OP oproti bojovníkovi, rychlejš se leveluje a harpa je lepší než kulas. Bojovník je na boj speciálně zaměřený a měl by být lepší než lovec. = zvýšil bych CD hapuny |
# 29.1.2014 16.37 | |
Honzan uživatel Ve hře: Ab31ch |
Souhlasím, podle mě by lovec měl být spíše PVM. Bojovník je zaměřený přímo na boj, takže nevím, proč je lovec lepší v boji než bojovník. |
# 29.1.2014 16.46 | |
sensi2k9 uživatel Ve hře: sensiok, Royal | harpunu bych nechal tak, to bych spíše nahodil bílemu sniperu 35dmg a pustil jich pár do hry aby se snima killovalo |
# 29.1.2014 16.47 | Born with nothing, die with everything |
Stránky: 1 2
Fórum » Bugy ve hře » Bigy [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.