Fórum » Bugy ve hře » Léčitelovy chyby [zamknuto]
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | 1. Obvaz stojí méně než mana, dáva více hp než hůl na léčení.. Kroky k vyvolání chyby: Vyskillím si léčení a koupím si hůl na léčení. Očekávaný výsledek: Když vyskillím léčení a koupím si drahou hůl a drahou manu, tak se mi vyplatí. Skutečný výsledek: Ztratím kopu peněz a ušetřím jen místo v inventáři. 2. Jehla na léčení vůbec nefunguje Kroky k vyvolání chyby: Použiju jehlu na léčení. Očekávaný výsledek: Přidání hp, odečítání počtu bobulí. Skutečný výsledek: Žádná změna. 3. Meditace je mezi léčitelovými schopnostmi, přitom může mít max 20 O_O Kroky k vyvolání chyby: Otevřu si přehled skillů. Očekávaný výsledek: Léčitel může vyskillit meditaci. Skutečný výsledek: Léčitelova maximální meditace je 20 4. Healování lidí na vyšších levelech, kteří mají max hp odpovídající levelu jim shodí hp na maximum povolání Kroky k vyvolání chyby: Vyléčím někoho s hp odpovídající jeho levelu (Např. pobuda lvl 2 - 192hp) Očekávaný výsledek: Nic by se nemělo změnit. Skutečný výsledek: Ztráta hp (zpátky na 190hp u našeho pobudy) 5. /old/ Léčení stále shazuje hp, které jsou přes maximum Kroky k vyvolání chyby: Vyléčíme někoho kdo má více hp než odpovídá jeho povolání. Očekávaný výsledek: Viz chyba 4. Skutečný výsledek: Viz chyba 4. 6. Při skillení obvazy, pokud přetahujete na několik lidí na jednou, použije se obvaz jen jednou, ale pokud přetahujete na sebe a někoho, použije se dvakrát a skillí to rychleji (ale rychleji se i používají obvazy) Kroky k vyvolání chyby: Stoupnu si na někoho a léčím nás oba na jednou. Očekávaný výsledek: Léčím jednoho z nás. Skutečný výsledek: Léčím oba na jednou. 7. Když léčím sebe obvazem, mám 99% úspěšnost, u ostatních se ne vždy přidají hp Kroky k vyvolání chyby: Vyléčím obvazem sebe, vyléčím obvazem někoho jiného. Očekávaný výsledek: Mám stejnou šanci na vyléčení v obou případech. Skutečný výsledek: Když léčím sebe, spotřebuji vždy méně pokusů. EDIT: když už jsme u chyb tak: - klobouky ukazují v "profilu" že zvyšují krytí či co, ale dmg dostáváte furt stejný /nevím jestli se snižuje šance, že vás trefí/ - melee zbraně dávají větší damage těm, kdo mají vyšší stáří
|
---|---|
# 31.12.2013 2.09 |
amfetamin uživatel Ve hře: jj mam | Mmmm ... BIG UP, dost dobrý postřehy. |
---|---|
# 31.12.2013 2.20 | Alešku, nemáš nějak drobáček prosim tě. - Bramborak Já sem tvůj tata. - Liboros Aleši ty víš že ti nelžu - Monča Aleši, já tě miluju ! - Jirka Určitě bysme chtěli poděkovat, ... - Likvouš Strojek na tetování mám u kámoše - Bruce Lee Já nejsem Dano - Marcel Já nejsem Marcel - Dano tomas a patrik = laska |
Maly John moderátor Ve hře: Makající John, Honík | koly je mod? Léčitel má taky mimo jiné zdaleka nejnižší součet maxim skillů. Hodně se debatovalo o tom, že by se na něj měla přesunout 100 alchymie. Proti tomu se vždycky vzbouří řemdové, co už mají hotovo, ale imo by to bylo spravedlivější a léčitel by se zase posunul někam jinam. Přinejmenším se přimlouvám za "zkopírování" maxima Alchymie na léčitele. Tím nikomu neublížíte. |
# 31.12.2013 10.35 | Nobody's perfect. My name is Nobody. Dva smajlíci = emoce, tři a víc = demence. honik.wz.cz/chmat.html - kompletní návod na Chmatákov |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | 100 Alchymie ti moc nepomůže, když nemáš rybaření, je to nejpomalejší skil ve hře další z "konzumních skillů" (léčitel si jím nevydělá), pokud by měl něco dostat tak to je rozhodně věda. Jam může mít mystik 100 vědy, vždyť mystik pracuje s kouzlama a to má být i chytrej? Alespoň bude mít léčitel jak si vydělat.. |
# 31.12.2013 11.39 | |
Maly John moderátor Ve hře: Makající John, Honík | Proč ne. Alcha je jen příklad, který k léčiteli tématicky sedí. Fantazii se meze nekladou. |
# 31.12.2013 11.57 | Nobody's perfect. My name is Nobody. Dva smajlíci = emoce, tři a víc = demence. honik.wz.cz/chmat.html - kompletní návod na Chmatákov |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | UPDATE: Změna léčení v novince neodpovídá léčení ve hře. Kroky k vyvolání chyby: Zkusíme léčit pomocí hole. Očekávaný výsledek: Se 100 skillem léčím minimálně za 20. Skutečný výsledek: Se 100 léčením léčím cca 15 za pokus. Upraveno formátování, snad půjde se v tom vyznat. |
# 15.1.2014 17.16 | |
pixeen uživatel | minimálně má dávat 10 heal a pak záleží na skillu, takže to je dobře, jen sis to špatně přečetl.. (-léčitelská hůl nyní přidává vždy alespoň 10 (+výše skillu/10).) - max za 20 |
# 15.1.2014 19.37 | |
MAK_obnova2 uživatel | 10 + 100/10 = 20 ne? |
# 15.1.2014 20.20 | |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | Tak jsem to pochpil já, že 20hp by mělo být minimum se skillem 100. Obvazy ale přes to dávají víc i když ne vždy na první pokus :o |
# 15.1.2014 20.44 | |
Nexoušek_obnova2 uživatel | +1 Koly, také jsem se delší dobu to chystal sepsat. Jinak tu alchymii bych osobně dal 100% pobudovi aby od 100% mohl dělat jedy a tak. A třeba 80% léčitelovi aby mohl dělat elíky a jiné blbosti (jedy by byla blbost aby mohl dělat proto stačí jen těch 80% např.). A samozřejmě sundat alchymii řemeslníkům, a samozřejmě přesunout to těm hráčům na pobudu nebo na toho léčitele. Aby gm neměl toho tolik hráči by se o přehození mohli přihlásit třeba po dobu 7dmi dnů, pak smůla. |
# 15.1.2014 22.04 | |
kubicek307 zablokován | jo , léčitel by měl léčit o dost více. Ani takhle se ,,nevyplatí" Prostě dokud bude lepší jít za bojdu než za léčitele tak nemá smysl. Tím myslím že sním uděláte více. Podle mě by měl bejt bojda s léčitelem aspon mít na to šanci dát při pvp 2 bojdy. |
# 15.1.2014 22.34 | |
koly aneb qqqqqq uživatel Ve hře: Koly | Vzhledem k tomu, že se při soubojích nedá léčit jeden cíl najisto a léčitel může omylem vyléčit omylem soupeře, mohl by se amulet, který nemá využití (ten červený), upravit pro léčitele. Při nasazení by se zeptal, koho má léčit a pokud by cíl dostal dmg, hp by byly odečteny léčitelovi. Ten by pak mohl ve hře převzít roli tanka (aby byl i využitelný a jeho max hp by záviselo na skillu léčení + po vyléčení určitého počtu hp by dostal level up. |
# 15.1.2014 22.44 | |
Hueyowich uživatel | Myslím že po takýchto úpravách by sa konečne dalo hrať Liečitela. Thumbs up. |
# 15.1.2014 22.52 | |
Nexoušek_obnova2 uživatel | Osobně bych zavedl "poplatky u lékaře", jéje kolik by měl léčitel kšeftů. |
# 16.1.2014 9.03 | |
panBlack_obnova2 uživatel | Bylo by dobré aby léčitel se 100% oživoval alespoň na 100 hp. Xp za heal/oživení je taky dobrý nápad. |
# 16.1.2014 9.22 |
Fórum » Bugy ve hře » Léčitelovy chyby [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.