Chmatákov online


Fórum – Oživení lovce

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Oživení lovce [zamknuto]

Maly John
moderátor
Obrázek
Ve hře: Makající John, Honík
SZ ICQ Web
Rád bych využil ochoty k úpravám hry, kterou v poslední době Gizmo má a navrhl balanc povolání. Konkrétně posílení lovce. Jak víme, lovec už dlouho není schopen konkurovat ostatním povoláním a obzvlášť potom, co se dá chobotník vymlátit už vytrénovaného lovce ve hře vidíme jen málo.

Lovecké zbraně jsou značně nevyvážené. Luk (1000 chk, id -7) dává zranění 27 a je velmi pomalý. Kuš (1400, id -8) ubírá 29 a je o něco rychlejší a konečně harpunovací pistole (8000 chk, id -156) ubírá pouhých 31 životů a je hodně pomalá, asi na úrovni lovecké brokovnice. Můj návrh tedy zní: zeslabit luk na 20 zranění a harpunu posílit na alespoň 40 zranění. Rovněž bych zdražil kuš nejméně o 1000 chk, tedy na 2400.

pozn.: kuš se prodává u Jardy (prodává také součástky na šípy - id 150) a u Lebana (ten jako jediný prodává harpunu).

Rád bych tu vyjádření killerů, protože tohle neposoudí žádný řemda, nýbrž jen ti, co mají vyskillené bojové povolání. Prosím o váš názor.

Předem díky Gizmovi i všem, kteří se věcně vyjádří.

EDIT: Ještě jsem si vzpomněl, že na loveckém ostrově je pořád krystalák. Ten se ale dá získat i v pustině. Takže lovecký ostrov ztratil smysl. Velmi bych se přimlouval za to, aby se tam objevil např. modrý chobotník, který býval u dolního rubu.



Naposledy upraveno: 25.5.2013 22.22

# 25.5.2013 22.14
Nobody's perfect. My name is Nobody.
Dva smajlíci = emoce, tři a víc = demence. :D :D :D
honik.wz.cz/chmat.html - kompletní návod na Chmatákov
  • Hodnocení návrhu
  • Hodnocení: 80 %     Hlasovalo: 5
  • Zamlouvá se vám balanc lovce, jak jsem ho navrhnul?
  • Ano9 hlasů, 90 %90 %
  • Ne1 hlas, 10 %10 %
  • Celkem 10 odpovědí
    Anketa již byla ukončena.

Stránky: 1 2

Montik_obnova2
uživatel
SZ
Super no, jenže lovec je stále v nevýhodě.

Dřív když ještě nebyli muty, bonusy a many si mohl mít tuším že jen 150 tak lovec s mytikem a bojdou byli vyrovnaní. Páč mystik sebou musel vláčet lahvičky s manou + léky ale zas daval víc DMG jak lovec, ale lovec měl zase o něco víc lékáren, tím to bylo da se říct vyrovnaný. Jak se udělalo že many muže mít (nwm kolik nebudu kecat) ale prostě hodně, tak lovec nemá žadnou šanci, kor když mystik má mut.

A k bonusům, bonusy má jen někdo kdo má řemdu a chce 350hodin sr*t s tím sehnat srdce a plnit donekonečna nákej Q kvuli tý perle, skillit 158hodin výrobu. A upřímně, hra by měla být pro zábavu a né aby se někdo lámal přes koleno a skillil skill o kterým ví že by ho dřív nepotřeboval.
Kdyby bonusy nebyli, tak je vše vyrovnaný a je to o skillu a né o tom kdo má muty a větší bonus, nehledě na to že dneska každej používá Autoclicker 3-(

Jak už jsem řekl, nejjednodušší a nejlepší by podle mě bylo zrušit bonusy a muty.
# 26.5.2013 10.58
 
Dvoulistek
uživatel
Obrázek
Ve hře: Dvoulístek/(Troj)Lístek
SZ
S tím absolutně nesouhlasím. Pokud by se zrušil mut tak bude mystik k ničemu. Nehledě na to, že by byl pak bojda neporazitelnej a nikdo nedělal nic jiného.
K tomu skillení asi jen tohle. Ano trvá to dlouho, obzvlášť výroba a alcha. Ale to je jen dobře. Jinak by to měl každej. A z ofiku se stalo další Jabko. Navíc, myslím, že když požádáš kohokoliv z těch co to mají, tak ti rádi pomůžou. Já takhle dávám bony a dělám muty plno lidem.
# 26.5.2013 11.13
V pravdě si najdou směr a hrají fér, ve znaku mají dvakrát R.

Gizmo
autor hry
SZ
Přesně jak říká Dvoulístek. Hra má být o spolupráci, ne o tom, že máš sám všechno a vystačíš si...
# 26.5.2013 11.59
 
Bajo
uživatel
Ve hře: BajoOo
SZ ICQ Skype Web
Ten bonus na harpunu ide dať, skúšal som to dneska... :)
# 26.5.2013 16.29
Škoda, že tu už nikoho nepoznám.
Nexoušek_obnova2
uživatel
SZ
Bajo: Tak tak.. :)
# 26.5.2013 16.40
 

Stránky: 1 2

Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Oživení lovce [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.