Fórum » Archiv » SKILLY a jejich popis [zamknuto]
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | predelany seznam skilu do nove verze + strucny popis: MAGICKÉ: magie ohně - kouzla elementu ohne magie vody - kouzla elementu vody magie vzduchu - kouzla elementu vzduchu magie země - kouzla elementu země bílá magie - leciva a ochrana kouzla rituální magie - prokleti a posilujici kouzla čarodějnictví - zvysuje ucinnost kouzel (pasivní) meditace - regenerace many (pasivní) koncentrace - zvyseni kapacity many (pasivní) magická odolnost - snizuje zraneni zpusobene kouzly (pasivní) BOJOVÉ: střelba - boj se strelnymi zbranemi boj zblízka - boj se zbranemi na blizko taktika - zvysuje fyzicka zraneni (pasivní) obrana - snizuje sanci byt zasazen (pasivní) vitalita - zvyseni kapacity zdravi (pasivní) uzdravování - regeneruje zivoty (pasivní) odolnost - snizuje fyzicka zraneni (pasivní) bojová zdatnost - redukuje ztratu energie v boji (pasivní) obratnost - snizuje cily ucinnost zbroje (pasivní) ŘEMESLNÉ: těžba - tezba nerostu a mineralu rubání - tezba drevin sbírání - ziskavani bylin a rostlin zpracovávání surovin - premena surovin na material rybaření - chytani ryb věda - vyroba mechanickych a elektronickych komponentu zlatnictví - vyroba sperku a drahokamu výroba - remeslna vyroba, opravy a kompletace vyrobku alchemie - vyroba lektvaru a chemikalii okultismus - vyroba svitku, holi run a ocarovavani predmetu MNOHOSTRANNÉ: léčení - leceni hracu skrývání - schopnost zneviditelnit se plížení - schopnost neviditelne se pohybovat (pasivní) lov - boj s metacimi zbranemi travičství - pouzivani a aplikovani jedu zálesáctví - stahovani kuzi, rozdelavani ohne a pozorovani vaření - priprava rozlicnych jidel Vytrvalost - zvyseni kapacity energie (pasivní) ochočování - odchyt a trening zvere lupičství - otvirani zamku, odstranovani pasti a kradeni
|
---|---|
# 8.8.2008 13.40 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
MAK_obnova2 uživatel | A co takhle skill, který by byl něco jako tajný výpad. Např by jsi bojoval a pak by jsi něco zmáčkl a okamžitě by jsi provedl tajný výpad za dost hp ( a např. coldown minutu a pak nějakej item nebo něco, kterej by to začal připravovat a brát energii nebo tak něco) Jinak ještě zkusím jeden bojový skill. A jo, napadá mě co boj pěstmi? něco jako taijitsu v narutovi . Prostě by to bylo rychlé, ale za málo dmg. Např by na to šel i boxer atp Ale zas chmatáci nemaj ruce tak jedině hlavičky . Tak třeba co jako bojový skill něco jako obrana, že by na to potřeboval štít a s štít po zmáčknutí tlačítka by se kryl. A pak zase by zmáčkl tlačítko a odkryl se Edit: na počet skillů by to možná se mohlo zvýšit přes 600 ( např na 700 přeci jen by to pak bylo pestřejší a s 700 při počtu skillů by nikdo neuměl všechno) Edit2: co bude výdělečný skill?
|
---|---|
# 8.8.2008 18.22 | |
Micro-ice uživatel Ve hře: Amiczech | Mám nápad k těm bojovým skillům mohl by být skill který by zrychloval útok (rychlost útoku) a třeba ještě skill práce s výbušninama např. by mohl pokládat miny apod. |
# 8.8.2008 18.28 | |
mark6295 uživatel | Nebo třeba skill trojtá(dvojtá) rána. Např.: Někdo půjde s mečem a dá během chvilky 3 rány za sebou. Pak bojuje zase pomalu. |
# 8.8.2008 18.31 | |
MAK_obnova2 uživatel | Ta rychlost je dobrý nápad, myslím, že ten chmat dá, jinak výbušniny suxxx |
# 8.8.2008 18.31 | |
Narayenko uživatel Ve hře: Narayenko | Mark : Tj spíš jako abilita,než skill. |
# 8.8.2008 18.32 | |
Gizmo autor hry | Výbušniny jsme zrušili a prozatím je bojových skillů dost - záměrně jich nemusí být tolik, nechcem zas tolik podporovat boje. Všechny ostatní skilly jsou schváleny. |
# 8.8.2008 18.33 | |
MAK_obnova2 uživatel | Univerzální bojovník alias palach 100 Bílá magie ( healing a ochrana) 40 meditace ( na manu kvůli bílé magii) 100 boj zblízka ( můj hlavní skill na boj) 80 taktika ( at mám silnější zbraně) 80 výdělečný skill ( na prachy...) 100 vitalita ( HP se vždy hodí a hlavně k boji z blízka) 100 vytrvalost ( na energii |
# 8.8.2008 18.54 | |
chiquitka moderátor | Giz: dobre, ale presnost potrebujes i u jinych zbrani a nejen u strelnych... edit: navic si myslim ze bojovat a presnost boje jsou dve odlisny veci |
# 8.8.2008 19.05 | |
juramraz uživatel Ve hře: chocolate, ghunt3r | Si nastavím nějaké takové skilly jako má teď léčitel a budu spokojený... |
# 8.8.2008 20.50 | |
Gizmo autor hry | jura: přesně tak. chic: tak teď nějak nechápu Je jen "Přesnost" a to na zbraně, co střílí. |
# 8.8.2008 20.59 | |
chiquitka moderátor | Giz: mela sem na mysli presnost obecne, nevedela sem ze se tyka pouze strelnejch zbrani |
# 8.8.2008 21.16 | |
bigdragon uživatel |
gizmo? mi se totiž fakt tohle (jak to kdysi nakousnul chlastmaster) zamlouvá mnohem víc, než ten "přednastavitelný' systém |
# 8.8.2008 21.19 | |
Gizmo autor hry | Zkazit si to mohou mnohem více, pokud si postavu přednstaví - protože zamknout skill můžou vždycky. Takhle mají smůlu. Navíc je to alespoň směřuje určitou cestou a ne zkoušet všechno. Nevylučuju použití tohohle, ale spíš se přikláním k předem nastaveným hodnotám, což je kompromis mezi povoláními a volným skillováním do dosažení určitého součtu. |
# 8.8.2008 21.23 | |
pajah webmaster | Já bych taky spíš souhlasil s tím přednastaveným, viz. Gizmův příspěvek. |
# 8.8.2008 21.30 | |
Majesty666 uživatel Ve hře: Že by Majesty123 :-D | jo je to good aspon neco uzitecne!!! |
# 9.8.2008 9.17 | [img][/img] |
Fórum » Archiv » SKILLY a jejich popis [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.