Chmatákov online


Fórum – Oživení CH

Fórum » Archiv » Oživení CH [zamknuto]

atlan
uživatel
Obrázek
Ve hře: atlan, arky
SZ Skype
nevim jestli to tu jiz bylo
v chmatu by se mohli napr. pohybovat pod vodou stiny jako rybky, dali by se po urcity dobe pokacet stromi ktere by znovu dorostli, na tezbe by se po urcite dobe tezeni obevily diry ktere by se postupne zasipali a v nich (v tech dirach) by se nedalo tezit, na jablonich a hrusnich by bylo videt ovoce,na rubu by byli sliset cvrlikat ptaci, na nekterych ostrovech by rostla trava kterou by spasali chobotnici kteri by nechodili jen na tak kratke trase jako ted ale mohli by chodit po celem ostrove na kterem by byli, hraci by treba mohli mit po zabiti jizvy (ale to se mi moc neliby), dal by se mohl pridat skil jezdectvi:10%jezdectvi=moznost jizdy na chmatopiru

10%=chmatopir
20%=hnedy chobotnik
30%=modry chobotnik
40%=lavovi chobotnik
50%=krvavi chobotnik
60%=brouk
70%=kudlanka

tento skil by mohli mit vsechny povolani na 100%
prodavci by meli jen omezeny pocet veci a pak by se cekalo nez zase vyrobi dalsi

ps:omluvte muj pravopis
# 29.6.2008 13.33
největší legraci si člověk užije na chmatakovském foru a nasměje se zde víc než u komedie

Stránky: 1 2

ĐurĐ@
zablokován
Obrázek
SZ Mail
GooD:-P
# 29.6.2008 14.14
Du[R]du mam napul z jerrym;-)
Obrázek
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě....
Hip Hop vládne světem, metal nechme dětem.
Pala[Cz]nda
zablokován
SZ
... nevím, mě se to moc nezdá:-|
# 29.6.2008 14.16
 
atlan
uživatel
Obrázek
Ve hře: atlan, arky
SZ Skype
nevim podle me je to dobry at je to trochu promakanejsi v old verzy byli sliset ptaci a tekouci voda pak nekde v nejakem videu byla rostouci trava ja se jn koukam kolem a zdokonaluju sem tam neco domyslim

# 29.6.2008 14.22
největší legraci si člověk užije na chmatakovském foru a nasměje se zde víc než u komedie
VRak
uživatel
Obrázek
Ve hře: KRAL
SZ ICQ
Špatný nápad takže podle mne NIE.
# 29.6.2008 14.35
JÁ JSEM NEJVÍC, JÁ JSEM TOP.
atlan
uživatel
Obrázek
Ve hře: atlan, arky
SZ Skype
proc?
# 29.6.2008 14.38
největší legraci si člověk užije na chmatakovském foru a nasměje se zde víc než u komedie
JFK
uživatel
Obrázek
Ve hře: (_._)
SZ Mail ICQ Skype
Jako oživení bych přidal někam hlavní řeku, chmatku, a k tomu pár potůčků, nešla by přejít ale na některých místech by byly mosty, a někde by byla mělčina kde by šlo projít...lol
# 29.6.2008 15.17
 
VRak
uživatel
Obrázek
Ve hře: KRAL
SZ ICQ
A byly by tam propasti a propadaly by jste se a já bych mnel lodku a bral bych veci xD :D :D
# 29.6.2008 15.19
JÁ JSEM NEJVÍC, JÁ JSEM TOP.
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web
Mne sa to páči.
# 29.6.2008 15.32
 
atlan
uživatel
Obrázek
Ve hře: atlan, arky
SZ Skype
reka by byla moc obtizna
# 29.6.2008 16.08
největší legraci si člověk užije na chmatakovském foru a nasměje se zde víc než u komedie
horak
uživatel
Obrázek
Ve hře: bueno papco
SZ
dobry aspon budes vedet kde sou ryby je to good napatxD
# 29.6.2008 16.24
MAK_obnova2
uživatel
SZ
To je boží nápad! :D skill ježdění atp. Musíš si od lovce koupit různé druhy zvířat, aby jsi mohl jezdit na těch rychlejších! to chcuuu :D
# 29.6.2008 16.26
 
JFK
uživatel
Obrázek
Ve hře: (_._)
SZ Mail ICQ Skype
A v té řece by byly jiné ryby než v moři...
# 29.6.2008 16.27
 
atlan
uživatel
Obrázek
Ve hře: atlan, arky
SZ Skype
horak ty stiny by byli moc rychli na to abys je chytil
# 29.6.2008 17.03
největší legraci si člověk užije na chmatakovském foru a nasměje se zde víc než u komedie
Tommyno
uživatel
Ve hře: Tommyno
SZ Mail
Super nápad. A Chmatakov by sa este dal ozivit aj NPC postavami. Nemyslim teraz predavacov, bankarov a tak ale pohybujucich sa NPC. Napriklad by chodili po meste a zili normalnym sposobom. Dalo by sa na nich aj strielat a zvisovat tak skilly (mozno by sa aj zmiernilo killovanie hracov). A keby niekto NPC zabil, znovu by sa objavila niekde inde (respawnla by sa).
# 3.7.2008 11.48
 
juramraz
uživatel
Obrázek
Ve hře: chocolate, ghunt3r
SZ Mail ICQ Skype
Mě se to též líbí.. Jak se teď vyčerpávají ty políčka, tak by se místo toho pokácel strom a pak by dosrůstal stejnou dobu, po jaké se na vyčerpaných políčkách objeví suroviny.. Aspoň by hráči viděli, za jak dlouho se to vyplní.. Dobrý nápad ;-)
# 3.7.2008 11.53
 

Stránky: 1 2

Fórum » Archiv » Oživení CH [zamknuto]

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.