Fórum » Archiv » max./min. DMG [zamknuto]
Pala[Cz]nda zablokován | takže, jsme u halucinátora kalili a hráli CS Tak nás napadlo , že byse mohlo rozdělit max./min. dmg zásahu.. např. kliknu na hořejšek hlavy (čelo) dmg=40 (např. s bleskovkou) kliknu na střed ubere 30dmg a když klinu na bradu ubere 20dmg A teď když se strefím na "kraj" oblíčeje ubere taky min. hp takže čelo=(HS) -> max. dmg..¨¨ pro pochopení -> IMHO: bylo byto good spestření boje duel by nebyl jen o odolnosti , či počtů zásahů.. |
---|---|
# 28.6.2008 21.46 |
VRak uživatel Ve hře: KRAL |
Mne by to nevadilo by každej dostal šlo by jich na mne 6 doslaly by dával bych jim demange 40 a oni 25 pokud by se trefily |
---|---|
# 28.6.2008 22.27 | JÁ JSEM NEJVÍC, JÁ JSEM TOP. |
Coca~Cola® uživatel Ve hře: Frankenstein | njn Vrak jsi zas moc veri... |
# 28.6.2008 22.28 | Jakékoliv informace o mně je z globálního hlediska principiálni bazírovaní na bázi mentálního kompromisu, je zcela nerentabilní o této zaležitosti dále polemizovat |
Gizmo autor hry | Ve většine MMORPG nereálné, protože vy sice kliknete na hlavu, ale díky zpoždění přenosu je už hráč nepatrně jinde..zkrátka problémy se synchronizací. Jediná možnost je, jako to některé hry mají, že občas se automaticky trefí na "lepší" místo (critical hit apod.). |
# 28.6.2008 22.45 | |
Coca~Cola® uživatel Ve hře: Frankenstein | tak to je opet a zas na nic kdyz budu slusnej mohlo to byt ale gut... |
# 28.6.2008 23.10 | Jakékoliv informace o mně je z globálního hlediska principiálni bazírovaní na bázi mentálního kompromisu, je zcela nerentabilní o této zaležitosti dále polemizovat |
Oll1 uživatel Ve hře: Olli | jj je to dobry napad ale vetsinou by byl damege 30 |
# 28.6.2008 23.34 | Parkour 4Ever MY LIFE MY TOP SPORTS MY ALL IS PARKOUR http://soom.cz http://soom.cz http://soom.cz http://soom.cz |
Fabos121 uživatel Ve hře: pK_Fabos121 | Critcal Hit by se tady mohl dát |
# 29.6.2008 4.20 | You are always in my heart no matter where you are.... ♥ |
montik redaktor Ve hře: LEGRANDE,MOSKOMOR | sem PRO |
# 29.6.2008 8.20 | Tento profil zůstane se stejným popisem, avatarem i podpisem jako vzpomínka na r. 2008. MRTVEJ DEMENT DOBREJ DEMENT |
Halucinator uživatel |
Jo to je taky cool nápad.... |
# 29.6.2008 10.20 | Chytrá slova: Mlať skinheada do hlavy!!! legalise_la_ganja |
mildaf uživatel Ve hře: houg a mildaf | nn nechal bych to tak jak to je tet to by pak nezalezelo na zbrani ale na strefe treba kazdy by kupoval to nejlevnejsi broku nebo neco takove jsem proti.to je pak bojovnik jako povolani moc dobry, mistik a lovec nanic maji to drahe to stejny i s pobudou atd.
|
# 29.6.2008 10.41 | take hraju csko jsuv clanu[cRaZy] kdo by chtel co klanu at napise skype milanlevicek |
Coca~Cola® uživatel Ve hře: Frankenstein | jsi asi necetl Gizmuv prispevek co ? tak jsi ho precti je o jeden vis nez ten tvuj... |
# 29.6.2008 10.41 | Jakékoliv informace o mně je z globálního hlediska principiálni bazírovaní na bázi mentálního kompromisu, je zcela nerentabilní o této zaležitosti dále polemizovat |
ĐurĐ@ zablokován | To je dobrý....to bych bral...třeba takovej Robben by měl furt 15 |
# 29.6.2008 10.57 | Du[R]du mam napul z jerrym Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě.... Hip Hop vládne světem, metal nechme dětem. |
Archeolog_Cz uživatel Ve hře: Archeolog(Stáří 325) | Technicky nemožné to by se každá postava musela takhle rosekat a pak nak spojti aby to nešlo vidět a při chůzi by se odděloval ne todle není možné technicky |
# 29.6.2008 11.22 | |
martyks uživatel Ve hře: martyks | archeolog ty otom vieš prd čo je možné a nemožné u teba je možné robiť aj v microsofte že tak tam choď pracovať a tu drž radšej ústa ... |
# 29.6.2008 12.02 | |
Halucinator uživatel |
Ne postava by se nemusela rozsekávat ale jak řekl Gizmo, kůly zpomalenému přenosu je hráč o trošku jinde... |
# 29.6.2008 12.06 | Chytrá slova: Mlať skinheada do hlavy!!! legalise_la_ganja |
juramraz uživatel Ve hře: chocolate, ghunt3r | No celkem dobrý nápad, ale jak říkal Gizmo, když jsou lagy tak ta postava stojí někde úplně jinde... |
# 29.6.2008 12.08 |
Fórum » Archiv » max./min. DMG [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.