Fórum » Archiv » Nový styl chmatákova
!Supreme! uživatel Ve hře: Suprreme/Supreme/TheGame | Tak mě napadlo že by chmatákov mohl dostat trochu št'ávu a tak se si dal chvíli ča sna udělání tohoto . http://dlg.uloz.to/dcdd6f149ec348ec388816613b17b874/367514/novy-styl-chmatu.png Uplně v levo : červená kolonka hp , modrá mana ( pro všechny postavy ) vedle hp okénka na léky ( pásek s léky ) bylo by možné zakoupit pásek kam by jse dali dát léky čím lepší pásek tím více léků by se vešlo ... leky by šli používat tlačítky 1 (+) 2 (ě) 3 (š) 4(č) 5(ř) a nakonec uplně v pravo jsou kouzla ta by postupem času přibíala dala by se zlepšovat podle ůrovně zbraně či postavy ... nad kolonkami s léky je informační pás ( divně zelený ) 1 kolonka = pomoc ( help ) 2 kolonka = invent 3 kolonka = skili postavy 4 ´kolonka = odlognutí a 5 = bylinky a a náboje atd
|
---|---|
# 2.5.2008 23.12 |
Stránky: 1 2
Maniak10 uživatel Ve hře: Maniak10 | Bral by som to hneď je to nice |
---|---|
# 3.5.2008 14.33 | |
Micro-ice uživatel Ve hře: Amiczech | proč tam máš manu dit ve chamtu neni bohužel mno ale nekolik úprav třeba grafika atd.a bylo by to good a taky bych chtěl mít ke každymu skillu sistem exp |
# 3.5.2008 14.45 | |
Wl@d0 uživatel Ve hře: Karloff | Je to trochu ako Sacred alebo Lionheart ale dobrý nápad |
# 3.5.2008 14.50 | |
Jirekcz uživatel | Mě to připomíná Diablo 1... Tam je to podobný... Ve skutečnosti... Stejný... |
# 4.5.2008 10.06 | My goal in life is to be a wit. I am often told that I'm already halfway there. |
Fabos121 uživatel Ve hře: pK_Fabos121 | Já bch to nechal tak, jak to je prostě Starý dobrý Chmat a ne žádná Mana, systém Expení |
# 4.5.2008 10.19 | You are always in my heart no matter where you are.... ♥ |
chmatmaster uživatel Ve hře: chmatmaster | podle me by nejaka zmena interfacu neskodila... batoh bych nechal tak jak je... pas na lahve by se dal vyresit ze misto opasku by se udelal "zasobnik" jenz by fungoval jako u moderni poloautomaticke pistole: po pouziti lekarny by na jeji misto vlezla nova... zmensilo by se to na jedine policko a heal by byl jedinou klavesou... velikost a typ lekaren bych resil az pak... ty kouzla bych taky zrusil vzhledem k tomu ze magie je v CH ovlivnena holemi nikoli znalosti kouzel, mana totez... EXP system by chmatu neprospel... spis si myslim ze by prospel system, questu n skilly... skill by byl rozdelem na novacek 0-25 pokrocily 26-50 zkuseny 51-75 a mistr 76-100 a na pokroceni na dalsi stupen by se musel splnit quest pro dany skill... to herni menu bych privital a asi by nevadilo predelani MENU... rozdelit na zalozky a zprehlednit... kdyby se ti chtelo !supreme! muzem to spolu prodiskutovat a sestrojit to... (nebo komukoli jinymu) |
# 5.5.2008 10.27 | Master! Apprentice! Heartborne, 7th Seeker Warrior! Disciple! In me the CHMATMASTER! |
Stránky: 1 2
Fórum » Archiv » Nový styl chmatákova
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.