Chmatákov online


Fórum – chmatoviny

Fórum » Archiv » chmatoviny [zamknuto]

chiquitka
moderátor
Obrázek
SZ Mail ICQ
ahoj vsichni, koukam ze chmatoviny zejou prazdnotou. nabizim se jako "novinar" lol protoze ale studuju a nemam cas byt na chmatu kazdy den, podminkou by bylo zaslani zajimavosti, nechutnosti a dalsich aktualitek ve hre a clanky bych posilala v intervalu cca 1 tydne.

jakej je vas nazor? ;-)
# 13.4.2008 11.57
 

Stránky: 1 2 3 4

Big Daddy
uživatel
Obrázek
Ve hře: Big Daddy, Medved 009
SZ
Chmatoviny je dobrej název.
# 13.4.2008 14.28
 
Jirekcz
uživatel
SZ
Ano, stačí se podívat do sloupečku vlevo....
# 13.4.2008 14.31
My goal in life is to be a wit. I am often told that I'm already halfway there.
relowen
uživatel
Obrázek
Ve hře: Loleq
SZ ICQ Web
Ja bych klidně byl novinář.Mě by to nevadilo.Ja nestuduju,mam čas.Zpráva cca 1denněxD
# 13.4.2008 14.50
 
m!key
moderátor
Obrázek
SZ Web
relowen: Když už tak třeba delší dobu nic, ale ěnco pořádného, než každý den a blbosti..;-)
# 13.4.2008 14.56
Simulátory všech kategorií.

relowen
uživatel
Obrázek
Ve hře: Loleq
SZ ICQ Web
nojo jenže mam čas takže co mam dělat celej den.
# 13.4.2008 14.59
 
ING
uživatel
Obrázek
Ve hře: Dříve CAMEL ted nic =)
SZ
jo vemte ji horší to už jak je to ted být nemůže :-D
# 13.4.2008 14.59
 
chiquitka
moderátor
Obrázek
SZ Mail ICQ

relowen:Ja bych klidně byl novinář.Mě by to nevadilo.Ja nestuduju,mam čas.Zpráva cca 1denněxD


cim vic nas bude, tim lip ;-)

Duch.03:Vcera byl Q ;) cinsky killeri na rubu ;)prosazovali sme pravo cinskyho cernyho trhu ve chmatu ;)neuspeli sme :D


oki, pokusim se:-) jen bych prosila trosku podrobnejs... z tohohle si clovek muze vymyslet vlastne co chce a pravda muze bejt uplne jinak :-)
# 13.4.2008 15.26
 
hamster
uživatel
Obrázek
Ve hře: Hamster
SZ Skype
tak pro skousku napis treba jak japonsky gang napadl zakladnu ch.b.i. :D
# 13.4.2008 16.28
since 2007
*Amigo*
uživatel
Obrázek
Ve hře: Amigo
SZ Mail ICQ