Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » skill síly
--=dr.error=-- uživatel Ve hře: Dr.error | co takhle novej skill : síla byl by pro boj se sečnými zbraněmi (kudla,katana atd..) čím by byl skill vyšší tím více by zásahy zbraní na blízko ubíraly skill by nabydal otrochu pomaleji než obratnost ale ve hře by byly čínky které by se daly koupit na rubu za 800 chk. čínky by se přendaly na políčko aktivní věci a klikalo by se na akční tlačítko skill by byl rozdělen následovně : bojovník : 80 % mistik : 20 % řemeslník : 50 % pobuda : 90 % lovec : 30 % upír : 10 % léčitel : 100 %
|
---|---|
# 1.1.2008 19.20 | njn zas ten Dr.error to je ale trapák !! |
Stránky: 1 2
no toto uživatel | dobry ale dal bych aby mel bojovnik 100 % |
---|---|
# 1.1.2008 19.22 | |
Fumaster zablokován | Mě se to líbí! A např by alchymysté mohli vyrábět steriody a posilovalo by se v posilovně |
# 1.1.2008 19.23 | |
--=dr.error=-- uživatel Ve hře: Dr.error | hmm na to by mohl bejt dobrej skill věda zatim je jen na vykopávky bojovnik by mohl mit 100 ale lecitel je na boj s chladnymi zbranemi |
# 1.1.2008 19.25 | njn zas ten Dr.error to je ale trapák !! |
Vlnas uživatel Ve hře: Yeti , Dessmond |
bojovník je na strelné zbraně. Vsadím se že ve full verzi nebude mít bojovník 100 obratnost ale lecitel. eror- dobrý nápad. Obratnost je na počet zasahu a síla je na kolik HP ubira. |
# 1.1.2008 19.29 | |
honza44 uživatel Ve hře: Už nehraju.. | Dobrý, ale bojovník bych dal 85% |
# 1.1.2008 19.45 | |
--=dr.error=-- uživatel Ve hře: Dr.error | upravil sem : pobuda nema ve hre moc vyhod tak at je aspon silnejsi nez bojovnik |
# 1.1.2008 19.53 | njn zas ten Dr.error to je ale trapák !! |
Fumaster zablokován | OMG ne... Léčitel má chladné zbraně |
# 1.1.2008 19.53 | |
--=dr.error=-- uživatel Ve hře: Dr.error |
no prave ne ? kudla neni tepla a sekera neni priteplena |
# 1.1.2008 20.04 | njn zas ten Dr.error to je ale trapák !! |
Big Daddy uživatel Ve hře: Big Daddy, Medved 009 | Já bych řekl,že je síla nadřazené slovo a v Cho se rozdělila na přesnost a obratnost. |
# 1.1.2008 20.09 | |
--=dr.error=-- uživatel Ve hře: Dr.error | presnost a sila je podle me neco jinyho obratnost mozna |
# 1.1.2008 20.33 | njn zas ten Dr.error to je ale trapák !! |
Corse uživatel Ve hře: H3rbi3 starý Pikeman | Je to zbytecny pridelek prace si myslím ja kcemu by to bylo nechal byhc to tak jak to ej a jestli nejse bojovnik tak si ho udelejte lamky a nevimyslejte take blbosti!! |
# 2.1.2008 9.16 | |
--=dr.error=-- uživatel Ve hře: Dr.error |
Víš ale bojovník by v new verzi měl bejt jen přeborníkem na střelné zbraně na sečný je tam léčitel |
# 2.1.2008 9.35 | njn zas ten Dr.error to je ale trapák !! |
Carry uživatel | jj je to good rozhodne su pro ale rekni mi proc by mel mitbojovnik min nez lecitel ???? to fakt nechapu ja bych to dal takle Bojovník:1oo% Mystik:2o% Řemeslník:4o% Pobuda:85% Lovec :35% Upír:1o% Léčitel:65% ALE NECHCI TI DO TOHO KECAT JE TO JEN MŮJ NÁZOR TAK SRY JETLI SE TĚ TO NEJAK DOTKLO |
# 3.1.2008 20.04 | Obrázek Obrázek |
--=dr.error=-- uživatel Ve hře: Dr.error | bojovnik ma bejt v novy verzi specialista jen na strelny zbrane pobuda ma hodne protoze pobuda ve hre moc vyhod nema tak at je aspon silnej a lecitel ma nejvic protoze uz pu popisu kdyz si zakladas novy ucet je ,,specialista na chladne zbrane,, př.: nuz,sekera katana atd... a tahle schopnost je pouze pro boj s chladnymi zbranemi a stejne to podle me moc nezvysi pocet lidi co bojuji se zbranemi na blizko a remda ma 50 protoze kdyz mlati kladivem do mece musi mit trochu silu |
# 4.1.2008 19.54 | njn zas ten Dr.error to je ale trapák !! |
Vlnas uživatel Ve hře: Yeti , Dessmond | pobuda umí hodně věcí, ale nic na 100. A všechno co může na 100, tak stojí na nic a jeste ty potrebné vei.. Např. Mystikovi staci meditka a bleskovka, ale pobuda musí mít jehla, pytel, mizitko a dalekohled. Podle mě pobuda umí hodně zbytečných věcí. Klidně at pobuda má 0 síly, ale staci mi za to, že na kradení nabude pusobit obrana. Je to nelogický. Když vás kapsari neo ukradnou, tak to taky poznáte až nekdy za nekolik hodin a ne hned. |
# 4.1.2008 20.48 |
Stránky: 1 2
Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » skill síly
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.