Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Pár nápadů [zamknuto]
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click | Ahoj, mám pár nápadů se kterýma bych se s vámi rád podělil. Nápad č. 1: DMG u střelných zbraní se zvyšuje čím blíž jsme k cíli. Já navrhuji toto přesně otočit. Čím dál budeme, tím větší bude dmg. Je to proto, že killovačky o více lidech budou takto hodně nepřehledné protože se všichni bojdové slezou ke středu aby měli maximální dmg a za chvíli ani nebudete vědět do koho střílet. Dále je to také dobré pro léčitele se 100 obratností, alespoň by tímto měli šanci proti bojovníkům co mají kulomet a oni jen dýku, protože by si bojovníka drželi neustále u těla a tím pádem by neměl takový dmg. A bojovníci by se zase naučeli držet si odstup. - NESPLNITELNÉ Nápad č. 2: Pokud je skill 100, mělo by se stát, že se nám maximálně jednou nějaká činnost nepovede, ale aby se mi stalo se 100 těžbou, že 5x za sebou nic nevytěžím, je mrzuté. To samé při střílení (pokud nemáte amulet), rybaření aj. - NESPLNITELNÉ Nápad č. 3: Trochu více zvýhodnit rubání, protože ho nikdo nedělá a nevyplatí se s ním vydělávat. Každý buď rybaří nebo těží, nikdo nerube. Nápad č. 4: Omezit drop hp ryb, padají dost často, za 10 minut máte inventář. Nápad č. 5: Zdražit malé léky alespoň na 80, takhle se pak nevyplatí vyrábět lektvary pomocí alchymie. Pokud jsou náklady na lektvar 90, tak si každý řemda řekne alespoň 120, aby něco vydělal, jenže to si radši každej dojde pro 2 lékárny a má to za stovku a ještě mu přidají o 20 hp víc. - VYŘEŠENO Nápad č. 6: Přidat 2. bobule do hry Tak jako máme 2 respawny pejrů, hnědých.. Stejně tak bych udělal druhé bobule Nápad č. 7: Přidat lvly NPCčkám (chboti, příšera, chmamut..). A tím pádem by musel každý bojovník/lovec skillit, aby mohl zabít další příšeru. Např chmatopír by měl level 1, hnědý chobot level 2. Tím pádem by jsme ze začátku museli killit jen chmatopíra dokud by jsme nedosáhli levelu 2 atd.. Chmatosaur by měl level třeba 5 a abychom ho zabili museli bychom mít level taky 5, tudíž by se tím zvětšila cena bonusů u kulasů a příšera třeba lvl 8? Znamenalo by to, že by jí nemohl zabít každý kdo si udělá bojdu a vyskillí přesku, tím by vzrostla i cena draka, který padá z vajíčka z příšery.. Nápad č. 8: Přestat dávat do Q hady, brouky, housenky, draky a jiné věci co se dají koupit normálně ve hře i když draho. Klesá tím tak jejich cena. Nápad č. 9: Pokud stoupneme na jakékoliv NPC a někdo nás chce killnout, kickne ho to. Dřív to nebyl problém protože nikdo NPC nekillil, ale jak se PvE v chmatu rozvíjí, začíná mi to vadit. Např včera jsme killili sliz, přišel tam dement když měl sliz 100 hp, stoupl na něj, chtěli jsme ho zabít, oba nás to kicklo, on ho dodělal a sebral chobota. byl bych moc rád kdyby to Gizmo opravil Nápad č. 10: Zmenšit dmg pejra v ostrovicích, jelikož když tam přijdete a on stojí u portu dostanete okamžitý instant kill. A vzhledem k tomu že z něj nic nepadá, je tento dmg přehnaný. Nápad č. 11: Co kdyby někdo šikovný aktualizoval mapu ch.? Jelikož ta co je na webu teď je z roku 2008. VYŘEŠENO Nápad č. 12: Každý chobot dává stejný počet expů, kromě příšery mamuta a těchto velkých. Přijde mi nespravedlivé dostat stejně expů z chmatopíra jako z chmatosaura například. Co to trochu upravit? Nápad č. 13: Opět jde spíše o bug! Pokud se skrejete, skrýváte se většinou za účelem aby vás někdo další neviděl, jenže od doby co lze se shiftem na někoho kliknout, je skrývání téměř k ničemu. Často se dřív používal lektar na skrývání a to z důvodu pokud někdo odlognul při killovačce, ten co vyhrál si na něj chtěl počkat, jenže ten co odlogl si přišel za jiný účet za ducha a kontroloval jestli tam ještě čeká Tak jste načetli lektvar na skrytí, což navodilo falešný pocit odlognutí a on lognul a dostal Jenže teď i když se skryjete tak lze vaše jméno napsat do chatu pomocí shiftu, takže stačí aby si ten dotyčný klikerem a shiftem projel místo kde zhruba jste odlogl a pokud jste opravdu jen skrytý, zjistí že tam jste. Zároveň bych odstranil i to, že pokud jste skrytý, aby nebylo vidět vaše jméno z druhé obrazovky. Jinak s tím shiftem to byl super nápad, ale přesunul bych to na tlačítko například ctrl, protože shift se drží často při killovačkách když se nechcete pohybovat a pokud zrovna máte otevřený chat, napíše to tisickrát do chatu soupeřovo jméno, za předpokladu že používáte kliker jako 95% chmatáků. Tohoto bych si opravdu cenil, předem děkuji Nápad č. 14: Při večerní sprše sem dostal tento skvělý a převratný nápad jak konečně využít léčitele v KILLOVAČKÁCH!! Čtete správně vážení, napadlo mě totiž, že pokud léčitel použije obvaz na někoho jiného, nešlo by do něj cca 2 sekundy střílet, tudíž by se zabránilo tomu, že by ho všichni hned sundali. A to není vše přátelé, pokud by léčitel použij hůl, nešlo by ho zasáhnout třeba 1 sekundu a to je opravdová bomba! Samozřejmě pokud by trefovali jeho, ty 2 sekundy co ho nejde trefit by neplatili při použití obvazu. Konečně by se léčitel začal využívat a při větších killovačkách například 3v3, by se muselo strategicky sundat nejdříve léčitele třeba a až pak killery a byla by otázka, zda by vyhráli 3 bojovnící, nebo léčitel a 2 bojovníci? Omlouvám se za ten začátek, trochu sem se rozvášnil, ale nešlo by to takto nějak udělat? Konečně by se léčitel začal trochu skillit. Jo a když už sem píšu tak by to chtělo buď zvednou dmg bleskovky, zpomalit kulas, nebo zrychlit bleskovku, protože nynější nepoměr mezi bleskem a kulasem je opravdu velký Díky za přečtení, kladné názory a zrealizování PS: Ve většině MMORPG jsou healeři PS2: Malý příklad: Jdou dva bojovníci a bojovník s léčitelem proti sobě, bojovníci oba začnou střílet do léčitele, ten by začal přesouvat obvazy na svého spoluhráče bojovníka aby do něj nemohli střílet, tudíž by ho léčil sice zbytečně, ale oba bojovníci by léčitele míjeli jelikož po každém použití obvazu na někoho jiného je nezasáhnutelný Tudíž by bojovníci začali zabíjet bojovníka co je s léčitelem a ubírali mu životy, healer by mu samozřejmě stále pomáhal, ale aby to bojovník ustál musel by mít i své léky, protože dmg bojovníků je velká. Teď by byla otázka, komu dřív dojdou obvazy a léky. Obvazy by měli přidávat více HP jelikož big lék taky přidává full a bylo by to vcelku vyrovnané PS3: Muselo by se to nějak opatřit, aby to nepoužíval každý, že třeba bude mít někdo VIP item, 3 ho budou chtít podělat, tak u sebe bude vozit obvazy a kdyz do nej nekdo pujde jen je bude pretahovat. Slo by to treba od 100% skillu Nápad č. 15: Na tento nápad když jsem přišel, začal sem přemýšlet, jestli nejsem třeba genius, protože toto je opravdu geniální nápad! Takže spočívalo by to v tom že by se přesunula killicí zona (dříve chráněná) co je ve lhotce někam třeba ke 4. městu, nebo by se smazala uplně, protože teď to rozděluje zbytečně hráče na 2. části. Tímto by se ucelila hra a všichni by měli nejbližší banku v 1. městě a jezdil by každý tam, a odtud to je i blíž do 4. města a tam už by se killovalo a nebylo by to tak, že někdo killí v chráněné tím stylem že čeká až přijde nějaký řemda si dát věci do banky aby to do něj mohl našít, ale byli by to vyloženě killovačky 4v4, 2v3 apod. kterých je teď bohužel málo A samozřejmě ani o poděly by nebyla nouze, když by přišel někdo aniž by věděl že je plné 4. tak by okamžitě dostal samozřejmě Jo a v neposlední řadě je to určitě výhoda že by celá mapa se začala více využívat, protože v dnešní době se využívá lhotka a 1. město což je tak 90% a zbylých 10% jsou ostatní oblasti!! Díky předem za realizaci nápadu. Jinak sem celkem spokojen, nebo mě v tuto chvíli už nic nenapadá
|
---|---|
# 2.2.2014 18.59 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Mario uživatel | Zabiješ, sebereš drop a odlog. Otázka vteřiny .. Nedokážu si představit partu, co by čekala přesně na vteřinu, kdy zabiješ příšeru a zároven tě zabila tak rychle, že bys ani drop nestihl sebrat. Určitě dobrý nápad .. |
---|---|
# 19.2.2014 15.48 | Nevím, čím se bude bojovat ve třetí světové válce, ale ve čtvrté to budou klacky a kameny. * Albert Einstein |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click | Tohle je spíš bug, ale nechci kvůli němu zakládat nové téma takže to podám jako nápad Nápad č. 9: Pokud stoupneme na jakékoliv NPC a někdo nás chce killnout, kickne ho to. Dřív to nebyl problém protože nikdo NPC nekillil, ale jak se PvE v chmatu rozvíjí, začíná mi to vadit. Např včera jsme killili sliz, přišel tam dement když měl sliz 100 hp, stoupl na něj, chtěli jsme ho zabít, oba nás to kicklo, on ho dodělal a sebral chobota. byl bych moc rád kdyby to Gizmo opravil |
# 24.2.2014 15.05 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
kubicek307 zablokován |
To už Gizmo ví dlouhou dobu... |
# 24.2.2014 15.17 | |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click |
Ale neopravil to, tak to připomínám. |
# 24.2.2014 15.35 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click | Nápad č. 10: Zmenšit dmg pejra v ostrovicích, jelikož když tam přijdete a on stojí u portu dostanete okamžitý instant kill. A vzhledem k tomu že z něj nic nepadá, je tento dmg přehnaný. Nápad č. 11: Co kdyby někdo šikovný aktualizoval mapu ch.? Jelikož ta co je na webu teď je z roku 2008. |
# 25.2.2014 9.14 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Persizc_Obnova uživatel | S Tim netopejrem je to Pravda, Ted se do pk bez strachu ze zabiti netopejrem neda hit, ja bych ho dal jinam. |
# 25.2.2014 9.51 | |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click | Nápad č. 12: Každý chobot dává stejný počet expů, kromě příšery mamuta a těchto velkých. Přijde mi nespravedlivé dostat stejně expů z chmatopíra jako z chmatosaura například. Co to trochu upravit? |
# 26.2.2014 9.51 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click | Nápad č. 13: Opět jde spíše o bug! Pokud se skrejete, skrýváte se většinou za účelem aby vás někdo další neviděl, jenže od doby co lze se shiftem na někoho kliknout, je skrývání téměř k ničemu. Často se dřív používal lektar na skrývání a to z důvodu pokud někdo odlognul při killovačce, ten co vyhrál si na něj chtěl počkat, jenže ten co odlogl si přišel za jiný účet za ducha a kontroloval jestli tam ještě čeká Tak jste načetli lektvar na skrytí, což navodilo falešný pocit odlognutí a on lognul a dostal Jenže teď i když se skryjete tak lze vaše jméno napsat do chatu pomocí shiftu, takže stačí aby si ten dotyčný klikerem a shiftem projel místo kde zhruba jste odlogl a pokud jste opravdu jen skrytý, zjistí že tam jste. Zároveň bych odstranil i to, že pokud jste skrytý, aby nebylo vidět vaše jméno z druhé obrazovky. Jinak s tím shiftem to byl super nápad, ale přesunul bych to na tlačítko například ctrl, protože shift se drží často při killovačkách když se nechcete pohybovat a pokud zrovna máte otevřený chat, napíše to tisickrát do chatu soupeřovo jméno, za předpokladu že používáte kliker jako 95% chmatáků. Tohoto bych si opravdu cenil, předem děkuji |
# 10.3.2014 18.04 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Tohle se ale už opravovalo Clicku http://www.chmatakov.cz/clanky/658-info#komentare |
# 10.3.2014 18.12 | |
Ghoom uživatel Ve hře: click, Mr_click |
Tak to tě bohužel zklamu Santeo, ale obě sem teď sám zkoušel a ani jedno opravené není A když už sem si tam přečetl o té mině tak mám taky jednu seklou v bance |
# 10.3.2014 18.38 | Du.. Du hast.. Du hastlit.. Du hastlit kokain.. |
Gizmo autor hry | EDIT: Už chápu, to by neměl být problém opravit. |
# 10.3.2014 19.24 | |
panBlack_obnova2 uživatel | Hodí ti do chatu Nick Nick hráče. Takže otevřu chat, zapnu clicker a jezdím po mapě dokud mi to nehodí do chatu jméno skrytého. Btw: Taky jde vidět jméno skrytého z vedlejší obrazovky. |
# 10.3.2014 19.27 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | To je divný, protože konkrétně tohle se opravovalo. Pokud se někdo skryl, nebylo ho vidět z žádné strany obrazovky |
# 10.3.2014 19.38 | |
kubicek307 zablokován |
Jediný, kdy neni člověk vidět ze strany je kdžy má id 6 |
# 10.3.2014 19.43 | |
Santea moderátor Ve hře: Santea | Těžko říct, kde je chybka, ale tohle opravdu normálně fungovalo. Skrytej nebyl vidět odnikud.To je od té doby, co se přidaly do hry lahve |
# 10.3.2014 19.59 |
Fórum » Nápady, návrhy, připomínky » Pár nápadů [zamknuto]
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.