Chmatákov online


Fórum – Takový menší nápad

Fórum » Archiv » Takový menší nápad

gestapo
uživatel
Obrázek
Ve hře: GestapO,Methodman
SZ
Dostal jsem nápad , nebo-li otázku jestli by jste byli pro, aby se při zabití příšery šlo vidět věc která z ní padla a aby jí viděl pouze 1 člověk, právě ten, který jí zasáhl jako poslední.
Je to výhoda:
-nebude se hádat komu to padlo
-nebude se moct ukrást!

Prostě věc z příšery na zemi uvidí jen hráč, který příšeře dal poslední útok,
nyní máte prostor na vyjádření vy. 8-)
# 28.11.2012 18.34
Smrdím

Stránky: 1 2

WwESt
uživatel
SZ Mail

Odpoveď : Až to naprogramuješ pošli to Gizimu :)



Ale inak som Pro ;)
# 28.11.2012 18.37
3-(

Máš nepriateľov ? Fajn,to znamená že si už niečo dokázal.
RockFire
uživatel
Obrázek
Ve hře: RockFire
SZ Mail ICQ Web
Spíš aby ty věci viděli jen ty, co dali příšeře např. 30%+ damage.
# 28.11.2012 18.51
 
Mario
uživatel
Obrázek
SZ
Hráči sníží hp z 15k na poslední ránu ..Já se tam přihrnu a stihnu dát poslední ránu ..Věc je moje ..Je to stejný, jako když tam přijede hráč na chobotu věc z mamuta sebrat.
Spíš bych navrhoval, aby věc dostal ten, co dal nejvíc ran ..Bylo by to i zajímavé, jak parta musí bránit chobota před zásahy ostatních a zároveň dávat prostor jen jednomu člověku z party, aby těch zásahů dal nejvíc.
# 28.11.2012 19.54
Nevím, čím se bude bojovat ve třetí světové válce, ale ve čtvrté to budou klacky a kameny.
* Albert Einstein
koly aneb qqqqqq
uživatel
Obrázek
Ve hře: Koly
SZ
A co když to nějaký týpek kosí celou dobu a pak příjde borec s kůlem a dodělá ji :D
# 28.11.2012 19.55
Zde je místo pro vaši reklamu.
Obrázek
Chmatákov prodán
Obrázek
Maly John
moderátor
Obrázek
Ve hře: Makající John, Honík
SZ ICQ Web
Gestapo: Ten tvůj návrh je myslím zbytečný. Vždycky to půjde nějak vošmelit, takže nevidím valný důvod to měnit. Koneckonců můžeš zloděje zastřelit nebo ho tam prostě nepustit a je to. Mě osobně ale přijde riziko jako zábavný prvek. Navíc si nejsem jistý, jestli by podobný prvek šel vůbec do současné hry zabudovat.
# 28.11.2012 20.31
Nobody's perfect. My name is Nobody.
Dva smajlíci = emoce, tři a víc = demence. :D :D :D
honik.wz.cz/chmat.html - kompletní návod na Chmatákov
yoyOBEY.
uživatel
Obrázek
SZ Mail
Nevím. Pokud by to šlo, tak jen s nějákým intervalem 10 vteřin.
# 28.11.2012 20.45
ses sexi zencka zvute ke me na ubitounu sem pardubic prijet napis mi to jo nebo ne diki
Obrázek
Lemmy
uživatel
Obrázek
Ve hře: Lemmy
SZ Mail Skype
Gestapo je to blbosť ako písali aj nadomnou tak niekto kto ho kíli celú dobu a niekto kto dá 2 hity a schmatne itém je dosť nefér.
Stačí že pobudy kradnú dropy.xD
# 28.11.2012 22.41
Obrázek
Sam #12
CH.B.I.
Obrázek
Ve hře: Sammyk
SZ Web
V CHEMU som toto riešil threat listom - každý dmg a heal človeka, ktorý dával dmg pridával človekovi pre príšeru nejakú hodnotu threatu(u tanka to bolo vynásobené, lebo nedával moc velký dmg). Kto sa po zabití nachádzal v threate do napr. 5. miesta, tak automaticky dostal odmenu a videl, čo padlo.
# 28.11.2012 23.08
 
Maly John
moderátor
Obrázek
Ve hře: Makající John, Honík
SZ ICQ Web
Sam: Ano, tak nějak to obvykle bývá zpracované v MMORPG hrách. Do Chmatu se to ale imo nehodí. Jen ať mají killeři strach :twisted:
# 29.11.2012 8.33
Nobody's perfect. My name is Nobody.
Dva smajlíci = emoce, tři a víc = demence. :D :D :D
honik.wz.cz/chmat.html - kompletní návod na Chmatákov
Kill Boss1
uživatel
SZ
Já bych dal že by šla u příšery a u mamuta obrana protože tam kilí někdo s dikou a kileři tam maj postavu mrtvou a čekaj až bude mit malo hp a pak ju kilnou hrače i tu příšeru a to je sráčský
# 1.12.2012 11.49
 
Mario
uživatel
Obrázek
SZ

Kill Boss1:Já bych dal že by šla u příšery a u mamuta obrana protože tam kilí někdo s dikou a kileři tam maj postavu mrtvou a čekaj až bude mit malo hp a pak ju kilnou hrače i tu příšeru a to je sráčský



Proto jsem právě psal, že by bylo dobrý, aby věc z mamuta získal hráč, co dal nejvíc zásahů..Pak by se nemohlo stát, že by parta čekala, až sám nebo s někým snížíš hp na např. 1k .
Vyřešit to obranou by byla největší blbost..
# 1.12.2012 12.16
Nevím, čím se bude bojovat ve třetí světové válce, ale ve čtvrté to budou klacky a kameny.
* Albert Einstein
Bajo
uživatel
Ve hře: BajoOo
SZ ICQ Skype Web
Najjjednoduchšie riešenie by bolo to čo písal mário, bolo by to aj logické a nemalo by to byť ťažké naprogramovať aby server spočítával kto koľko ubral hp.
Imo, ale myslím, že keby sa toho gizmo púštal tak by som v hre videl radšej ten samov návrh.

Obrana do zóny kde je príšera, mamut je úplna blbosť.
# 7.12.2012 16.59
Škoda, že tu už nikoho nepoznám.
john1
uživatel
Obrázek
Ve hře: john1 a john55
SZ
mario,bajo a ostatní: killim přišeru sundam ji z 8k na 1k a pak odejdu,prostě se na ni vyprdnu a odejdu z lokace(neodlognu),pak ji někdo killne a darek (pytel s chk,vajíčko a pod..) bude můj,protože sem dal nejvíc zásahů?
# 7.12.2012 17.11
Holt některý věci se vracej i s úrokama
xDxDxD
Bajo
uživatel
Ve hře: BajoOo
SZ ICQ Skype Web
No je to najlepší nápad podľa mňa a funguje to takto v xx hrách, ale je to zas ťažko naprogramovať, lebo by si musel do hry pridať aj niečo ako regen, alebo aggro.

Čiže príšera by mala určitý regen xx hp za sekundu.
Alebo aggro, každý hráč ktorý by do nej strielal by si vytváral určité aggro resp threat a keď by ho stratil, tak by sa príšera resetlo a mala by opať 10k

Čiže dajme tomu že by to v hre mohlo fungovať tak, že keby si do príšery 10min nestrielal tak by si obnovila svoje životy.

Ale ako som sa vyjadril už vo viac topicoch, je to zbytočné do hry pridávať, gizmo je na to sám a nemá na to čas.
A tieto nápady gizmovov hlavou určite prešli, ale nechcelo sa mu ísť do toho lebo by mu to zabralo veľa už spomínaného času a nikdy by z toho nič nemal..
# 7.12.2012 17.17
Škoda, že tu už nikoho nepoznám.
MAK_obnova2
uživatel
SZ
Dyť to je prdel si krást navzájem :D
# 11.12.2012 21.42
 

Stránky: 1 2

Fórum » Archiv » Takový menší nápad

Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.



(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.