Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » XP
Danny19 uživatel Ve hře: Big Magor | co takhle dát do chmatu systém XP místo náhody a určitá věc by přidávala určitý počet XP uvedu příklad třeba rubání urubeš jedno světlé dřevo 10 XP tmavé dřevo XP a pro další level skillu by muselo být třeba 500 XP |
---|---|
# 6.12.2007 16.18 |
pan Losos uživatel | Ne...Nechci žádne levlovani to se my právě na chamtu líbí žadné levlováni a XP |
---|---|
# 6.12.2007 16.29 | Áj níd mór drags! |
Spajx uživatel Ve hře: žeby Spajx?:-) | a todle přesně se mi na chmatu nelíbí...že mám stejnou šanci si zvýšit skill z 10 na 11 jako z 50 na 51. každý (mmo)rpg je o tom že čim jsem v daný oblasti lepší, tím hůř se mi to skiluje |
# 6.12.2007 16.34 | |
Jirekcz uživatel | Možná by se mi to líbilo... |
# 6.12.2007 16.54 | My goal in life is to be a wit. I am often told that I'm already halfway there. |
Sam #12 CH.B.I. Ve hře: Sammyk | Podla mňa je ten systém čo je teraz OK až na to že pri vyšších skilloch by mohlo byť zvečšovanie skillu ťažšie, ako napísal Spajx... |
# 6.12.2007 16.54 | |
Jirekcz uživatel | Jj - souhlasim se Samem a Spajxem |
# 6.12.2007 16.55 | My goal in life is to be a wit. I am often told that I'm already halfway there. |
Big Daddy uživatel Ve hře: Big Daddy, Medved 009 | Tak to je jasný,stejnej potřebnej počet na jiných úrovních je o ničem |
# 6.12.2007 16.56 | |
Spajx uživatel Ve hře: žeby Spajx?:-) | něco podobnýho mě napadlo už před měsícem, akorát místo xp by bylo todle: http://ukazto.com/img/1200579,Oblivion2007-12-0616.jpg až by ta čára dojela do konce, navýšil by se skill o 1% |
# 6.12.2007 17.06 | |
Erik Linbeast uživatel Ve hře: Erik Linbeast | nespokoval bych chmat s Oblivionem spíš s diablem/XP |
# 6.12.2007 17.10 | Jen jedenz deseti tisíc je geniálnía to sem já |
Spajx uživatel Ve hře: žeby Spajx?:-) | já nespojuju chmat s oblivionem, jenom se mi ty čáry nechce kreslit v malování |
# 6.12.2007 17.12 | |
Erik Linbeast uživatel Ve hře: Erik Linbeast | to jo ale ten systém |
# 6.12.2007 17.16 | Jen jedenz deseti tisíc je geniálnía to sem já |
Spajx uživatel Ve hře: žeby Spajx?:-) | hrál si oblivion? tam je systém úplně jinej, máš tam hlavní a vedlejší dovednost (když navýšíš hlavní dovednost o 10% poskočíš o jednu úroveň), navíc když skiluješ např boj s mečem zvýší se ti síla atd. jediný rozdíl mezi tím co je a co by bylo je to že bychom věděli kdy se nám to 1% zvedne a že postupně to bude těžší a těžší |
# 6.12.2007 17.20 | |
Erik Linbeast uživatel Ve hře: Erik Linbeast | diť to povidám |
# 6.12.2007 17.36 | Jen jedenz deseti tisíc je geniálnía to sem já |
Big Daddy uživatel Ve hře: Big Daddy, Medved 009 | Eriku nebuď chytrej,ty do něj jedeš,že spojuje chmat s oblivionem,a přitom ty děláš to samý akorát s diablem,kotorama,prostě všude,kde se používá XP |
# 6.12.2007 17.47 | |
Spajx uživatel Ve hře: žeby Spajx?:-) | eriku: to že by tím měli jednu věc společnou nutně neznamená že by byly stejný. to pak můžu rovnou říct že diablo a gothic 3 je ta samá hra protože tam je xp |
# 6.12.2007 17.54 | |
Erik Linbeast uživatel Ve hře: Erik Linbeast | no jo klid prostě plácám kraviny Daddy:ty znáš kotory? |
# 6.12.2007 18.03 | Jen jedenz deseti tisíc je geniálnía to sem já |
Fórum » Archiv » Nápady, návrhy, připomínky » XP
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.