Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Gizmo autor hry | Aktuální novinky z vývoje CH2: 25.11 Přidán lektvar neviditelnosti a systém skrytí/objevení. Koupit lze u nábojů. V současnosti lze ujít skrytý 20 kroků, pak to přepíšu na závislost podle skrývání. 19.11. Přidáno NPC na odkup dřeva. Oprava chyby. 18.11. Systém dělení zkušeností: -pokud NPC zabíjí více lidí, zkušenosti by se měli rozdělit podle toho, kolik mu kdo ubral. Kdo nezpůsobí ani 20% dmg, nedostává nic. 28.10 -přidáno zobrazení tabulky skillů 25.10. -přidáno kouzlo ochromení -přidána hůl na ochromení 22.10. -základní info o postavě (dvojitý levý klik - zatím bez seznamu skillů) -systém střelných zbraní -střelná zbraň a munice v prodeji u nového NPC -skill přesnost -efekt střelby -maso z rybáka lze jíst pro zvýšení HP 19.10 - přidán systém teleportů -vylepšen systém mapy (každé políčko nyní může mít prakticky neomezené vlastnosti) 17.10 - zaveden systém dropu předmětů z NPC. Zatím nastaveno u rybáka. - orgán z rybáka jde použít a přidat tak manu. - přepracován systém NPC (nyní mohou být načtena například z databáze). 16.10 Dynamické osvětlení. Kouzla, obrana apod. dynamicky osvětlují pozadí, což dodává hře (tedy alespoň podle mě) nový rozměr. 15.10. -NPC útočí vedle hráče, už na něj nestoupají. Přidán efekt NPC útoku. -možnost zvýšit manu vypitím láhve (v prodeji u Celestýna). -regenerace života (5 hp / cca 2 min) -úprava útoků NPC -světelné efekty (shader) pro noc, viditelnost kolem hráče, možno měnit předměty atd. -efektivnější přenos dat 14.10. -mana se regeneruje (cca po minutě, 10 bodů). -pro účely testu celestýn prodává magickou hůl (útočná). Přidán efekt útoku. 12.10 -systém kouzel zobecněn pro maximální nastavitelnost -psaní aktivuje CTRL nebo Enter -pokud je držen Shift, hráč se nehýbe (např. pro souboj) 11.10. -přidán systém kouzel -první útočné kouzlo funkční -server umí počítat "line of sight" mezi objekty (čili přímou viditelnost) -zprovozněna mana -implementovány limity hp a many (při léčení atd) -pravděpodobnost zásahu závislá na skillech 9.10-10.10 -implementován systém růstu skillů a závislosti získaných předmětů na skillech -při útoku roste obratnost -při útoku je hodnota obratnosti započítávána -přidán náhodný kritický zásah. -přidán systém konzumovatelných předmětů -koupit lze lékárnu (Celestýn) -upraven systém posílání HP o hráčích 8.10 -Rozšířen výběr skinů. -Přidán efekt obrany. -Změna barva písma u zpráv serveru. -funkční počítadlo killů. -přidáno zjišťování detailech o hráčích pravým klikem. -lehce zvýšena rychlost pohybu (ačkoli díky posunu obrazovky vypadá pomalejší, než je). 6-7.10. -výběr skinu -oprava chyb -klinutím na NPC jednou levým se pod ním ukáže jeho HP bar a zůstane -zrušeno otáčení u hráčů -při smrti zmizí inventář + hráč je černobílý -oprava pár chyb na serveru -klik na NPC/hráče neaktivuje chůzi 5.10. -NPC monstra mohou útočit první, pokud kolem nich projdete blízko... 4.10. -přidána kategorie NPC- Monstra, s odlišným chováním (zatím pronásleduje nejslabší z útočníků) -přidána možnost různé rychlosti NPC (pro test ma Lojza střední, Celestýn pomalou a Rybák rychlou) -útočení na NPC je vidět (krev atd) -přidán kontrola času při útocích - nelze použít WPE atd -upraveno několik chybek na serveru i v klientovi Test nejspíše zítra, dnes dorazím pozdě 3.10 -NPC se rozhodují sami - při nákupu vám mohou dát slevu (pokud jste chudí), pokud je zraníte lehce, nemusí zavolat obranu atd. -implementace systému damage dle typu zbraně -opraveno pár drobných chyb -akce bez tlačítek jsou nyní na double click (útok, rybaření) 2.10.2017 -útočit lze na každé NPC, tedy i prodavače. Nicméně, ti si zavolají obranu -NPC mohou mluvit 1.10.2017 -obrana, bez omezení na počet útočníků. Na rozdíl od CH1.5 neztrácí oběť právo použít obranu, pokud se zkusí bránit - dokončena implementace základní AI pro NPC: i prodavači budou chodit po mapě, můžou odejít a vracet ze svého stanoviště, teoreticky i pronásledovat atd. - barvitelné skiny. Každý skin je možné mít v prakticky neomezené barevné variaci. - posuvný inventář Toto vlákno prosím jen k novinkám, žádné OT.
|
---|---|
# 30.9.2017 18.13 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | Jo mi se zdálo, že už jsem to viděl |
---|---|
# 26.11.2017 0.21 | PLS škodí zdraví! |
Mister™ moderátor Ve hře: _NiCe_ |
Odeslal jsem to znova tak snad ti to přišlo. edit// Pokud by to opět nepřišlo tak zkusím z druhého emailu. |
# 29.11.2017 22.19 | |
Gizmo autor hry | Na mailu stále nic.. |
# 30.11.2017 10.30 | |
Mister™ moderátor Ve hře: _NiCe_ |
Tak ted by ti to mělo přijít z druhého mailu tak snad ti to příjde |
# 30.11.2017 12.03 | |
RamachE uživatel | Gizi nechceš to zapnout? |
# 11.12.2017 21.09 | Narodil ses takový jaký jsi, nedovol lidem tě změnit. |
Gizmo autor hry | Moc v poslední době nestihám, ale zkusím to večer zapnout. |
# 12.12.2017 7.50 | |
ShockWaveCZ uživatel | Můžu se pro zajímavost zeptat, v čem to píšeš? Pořád Cpp, nebo už něco jiného? Díky. |
# 16.12.2017 13.52 | |
Gizmo autor hry |
C# |
# 17.12.2017 9.02 | |
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | A tak nám to tu umřelo. Zase. |
# 18.1.2018 18.00 | PLS škodí zdraví! |
Gizmo autor hry | Neumřelo, hraju si s 3D, vypadá to vcelku slušně, ale je to mnohem zdlouhavější. Přijde mi zbytečně dělat klienta v 2D v dnešní době. Ale kvůli času netuším, jak to bude vycházet. |
# 1.3.2018 7.57 | |
Miami uživatel Ve hře: yoyo | Mně se právě 2D na Chmatákově líbilo, každopádně je super vědět že se na projektu ještě pracuje A na 3dčko bych byl určitě taky zvědavej. |
# 1.3.2018 10.48 | |
Gizmo autor hry | Miami: 3D je spise jen experiment, 2D klienta stale mam. |
# 1.3.2018 11.26 | |
kartinek uživatel Ve hře: kartin, poklop | Vím co myslíš, taky jsem si kdysi pohrával s jMonkey Enginem, ale problém byl sehnat 3D grafiku. |
# 1.3.2018 11.34 | PLS škodí zdraví! |
ShockWaveCZ uživatel | jen kosmetickej detail, https://ctrlv.cz/8b67 kdyz neco prodas tak se ti hodnota penez neaktualizuje v te tabulce kde jsou hp, mana, apod. btw neslo by do hry implementovat ze by nove zalozenej ucet mel defaulte misto kilca treba 10k? edit: ani naboje se v te tabulce neupdatuji po vystrelu (ale hp regen mimo combat se tam updatuje) btw2: utocna hul nebere manu - je to intended? btw3: ochromovaci hul dava 2 dmg - je to aby na ni sla dat obrana? a pri ochromeni nejdou sbirat veci (i kdyz jsou hned vedle me postavy) https://ctrlv.cz/wbFI -> zalozil jsem novej ucet a dal mu ten oranzovej skin, ale na prvnim ucte ho vidim jako blondynu (po relogu se uz nacte spravnej skin) |
# 22.4.2018 11.06 | |
Gizmo autor hry | ShockWave: Díky za feedback, mrknu na to - vše uvedené jsou chyby. Peníze při založení zvýšeny na 10k |
# 22.4.2018 12.15 |
Stránky: 1 2 3 4 5 … 12 13 14 15 16
Fórum » Poslední novinky » CH2 novinky
Pro zasílání odpovědí se musíte přihlásit.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.